Kubota m110gx-II
 

Kubota m110gx-II

  • 10471 wyświetleń

Jeszcze tuz, kogut, obciążniki i niedługo odbiór ;)


Informacje o zdjęciu Kubota m110gx-II

Zrobione z Apple iPhone 6s

  • 4.2 mm
  • 1/100
  • f f/2.2
  • ISO 25



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

fadny ile km, cena brutto wyposarzenie jakie

115 km, wyposażenie skrzynia intell-shift, szersze ogumienie, biegi pełzające, wałek eco, bedzie jeszcze tuz, obciążniki i kogut. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 33 431

115 km, wyposażenie skrzynia intell-shift, szersze ogumienie, biegi pełzające, wałek eco, bedzie jeszcze tuz, obciążniki i kogut. 

jakie ma ogumienie ?? 

a skrzynia ta sama co w GX jedynce?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

jakie ma ogumienie ?? 

a skrzynia ta sama co w GX jedynce?

skrzynia ta sama co w jedynce. opony przód 440 tył 520

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

Po co Ci jeszcze obciazniki na tył? w przepnosci dużo nie pomogą

myślę, że pomogą ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tworkowiak
  • 108 1815

Jak na tę moc to nie za duży ten ciągnik się wydaje :huh:  Popieram zakup TUZu i obciążników. Jak wypada widoczność na przedni TUZ? Maska wydaje się spora. Wiesz coś o tym McCormicku na drugim planie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

Jak na tę moc to nie za duży ten ciągnik się wydaje :huh:  Popieram zakup TUZu i obciążników. Jak wypada widoczność na przedni TUZ? Maska wydaje się spora. Wiesz coś o tym McCormicku na drugim planie?

co do widoczności na tuz to cieżko powiedzieć bo nie pracowałem z takowym. Ciągnik gabarytowo nie jest mały, dorównuje, zetorowi, czy Nh. McCormickiem nie interesowałem się, jest ich tam trochę ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987

kolego , chyba z ceną to trochę przesadziłeś.... chyba że podałeś cenę katalogową za ten model z tym wyposażeniem :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

kolego , chyba z ceną to trochę przesadziłeś.... chyba że podałeś cenę katalogową za ten model z tym wyposażeniem :)

oczywiście katalogowa cena ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 33 431

Jaki ma moment obrotowy bo Kubusiem mają go bardzo mało i dla tego są słabe, może w tym coś poprawili skoro to 'dwójka'

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

Jaki ma moment obrotowy bo Kubusiem mają go bardzo mało i dla tego są słabe, może w tym coś poprawili skoro to 'dwójka'

370 Nm przy 1400-1600rpm

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4691 8863

Moment obrotowy w tych kubotach jest mizerny jak na tę klasę ciągników. Konkurencja podobnej mocy ma średnio około 100 Nm więcej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

Moment obrotowy w tych kubotach jest mizerny jak na tę klasę ciągników. Konkurencja podobnej mocy ma średnio około 100 Nm więcej.

dzięki temu silnik jest bardzo elastyczny i mniej paliwożerny... większy moment obrotowy nie oznacza że ciągnik jest lepszy...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4691 8863

Nie masz pojęcia o czym piszesz skoro takie rzeczy zmyślasz. Jakoś wszyscy producenci aut i innych pojazdów walczą o jak najwyższy moment obrotowy w jak najszerszym zakresie obrotów. Bo to właśnie wysoki moment decyduje o elastyczności. To moment sprawia, że wciskasz gaz na wysokim biegu i pojazd się rozpędza. Po prostu nie masz pojęcia co oznacza elastyczny silnik i dzięki czemu jest elastyczny. Ze spalaniem to poniekąd prawda. Inżynierowie kuboty chcąc ograniczyć spalanie ograniczyli moment obrotowy. Jednak nie wyszło to do końca jak potrzeba Bo lekkich pracach ciągnik może i pali mniej. Ale w ciężkich spali więcej niż konkurencja. Lekkie prace to takie gdzie ciągnik w zasadzie pracuje na wolnych obrotach. Np tur. Bo nawet w tych cięższych wysoki moment obrotowy pozwala dobrać szybsze przełożenia przekładni czy wom i w rezultacie zredukować obroty silnika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

Nie masz pojęcia o czym piszesz skoro takie rzeczy zmyślasz. Jakoś wszyscy producenci aut i innych pojazdów walczą o jak najwyższy moment obrotowy w jak najszerszym zakresie obrotów. Bo to właśnie wysoki moment decyduje o elastyczności. To moment sprawia, że wciskasz gaz na wysokim biegu i pojazd się rozpędza. Po prostu nie masz pojęcia co oznacza elastyczny silnik i dzięki czemu jest elastyczny. Ze spalaniem to poniekąd prawda. Inżynierowie kuboty chcąc ograniczyć spalanie ograniczyli moment obrotowy. Jednak nie wyszło to do końca jak potrzeba Bo lekkich pracach ciągnik może i pali mniej. Ale w ciężkich spali więcej niż konkurencja. Lekkie prace to takie gdzie ciągnik w zasadzie pracuje na wolnych obrotach. Np tur. Bo nawet w tych cięższych wysoki moment obrotowy pozwala dobrać szybsze przełożenia przekładni czy wom i w rezultacie zredukować obroty silnika.

faktycznie walnąłem głupotę z tym momentem. Jest zupełnie odwrotnie, tak jak piszesz. Tutaj 370 Nm jest stosunkowo uzyskiwane przy dość niskich obrotach, co chyba się chwali. Miałem takowy ciągnik na testach i mocy mu nie brakowało ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szymolus
  • 3 342

Inne mają po około 100 Nm więcej na podobnych obrotach.

ale też i większe silniki.. ponad 4l. tutaj jest 3,8

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość STIG0013

Napisano

  • Gość STIG0013

Forterra 110 ma 4,2 litra i 461 Nm

Jonder 6105 MC 4,5 litra i 474 Nm

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cccepik
  • 33 431

DF 5120 3.6 litra i 480 Nm także to nie pojemność silnika tylko konstrukcja odgrywa główną rolę. I pamiętajmy im większy moment obrotowy tym większa ekonomia dodam jeszcze że pracowałem GX tylko że tym pierwszym i K420 ten pierwszy ma więcej koni a mniej momentu a ten drugi na odwrót. K420 pracował z sieczkarnią na 2 rzędy i spalił 119 litrów a GX z rozrzutnikiem 6t i spalił 90 litrów

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4691 8863

NH t5 115 ma 460 Nm przy 1500 obr a silnik pojemności 3400. Te mniejsze silnik kuboty mają dziwaczną charakterystykę. Ze względu na niski moment obrotowy rozszerzono zakres obrotów. Jak wiadomo moc wylicza się z obrotów i momentu obrotowego. A skoro moment obrotowy jest niski (liczba) do iloczynu (pomnożenia) potrzeba więcej obrotów, aby wyszła wyższa moc.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Jak dla mnie ten ciągnik ma trzy wady. Jedna techniczno ekonomiczna...brak funkcji nadbiegu do transportu przez co w transporcie chcąc jeździć ekonomicznie trzeba jeździć ok 35 km./godzinę.

Kolejne dwie wady bardziej estetyczne ale trochę denerwują czyli za krótka przednia wycieraczka i za nisko umieszczone światła drogowe...przy balaście na przednim TUZ lub przy przejazdach z ładowaczem jest trochę lipa.

Moment obrotowy jest niski i nie da się temu zaprzeczyć jednak w modelach GX skrzynia biegów jest idealna do prac polowych i jeśli tylko operator załapie jak z niej korzystać na manualu lub w trybie automatu to nie ma szans by dało się odczuć brak momentu generowanego przez silnik i da się tym ciągnikiem pracować wydajnie i ekonomicznie nawet w ciężkich warunkach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj