Skocz do zawartości

Fendt 415 TMS NT Agro Multi 10



Pierwsze tony jęczmienia w tym sezonie

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

to nie jest skrupa powtarzam 3 stronny wywrot ale skrupy tylko do tyłu tez mają w ofercie sprzedaży. Ja jestem z tej marki bardzo zadowolony gdybym miał kupować znów to na pewno bedzie to ten sam producent. U mnie wozi wszystko od zbóż kukurydzy wegla piachu gruzu po ziemie i kamień. Na moje potrzeby idealna mam w planie dorabiac teraz 30cm obstawki do niej własnie zeby miesciła wiecej zboża czy kukurydzy 

Wozić można wszystko wszystkim...tylko jak długo :D  Pamiętaj kolego, że ziemia w zależności od rodzaju i wilgotności może ważyć nawet ponad 1.800 kg./m3... Widzę,że roboty ziemne robisz bez nadstawek więc raczej sobie z tego zdajesz sprawę...ale bardzo wielu nie i potem jest płacz, lament i narzekanie, że gówniana przyczepa nawet jak przyczepa była dobra tylko rozum miał ktoś gówniany  :lol: 

Kolego extrabyk 

 

zdaje sobie sprawe z tego co mówisz bardzo dobrze i ładuje na nią z rozsądkiem ale na długich trasach nie zawsze sie to sprawdza bo sie nie opłaca np teraz 25 km w obie strony woziłem na niej po 15 - 16 ton humusu pewnie bedzie Ci cizko w to uwiezyć ze 10 tonowa przyczepa tyle miesci ale ja sam byłem w szoku jak wjechałem na wage naładowane równiutko w butrach bez kopca zeby nie rzucac sie w oczy przewiozłem tak 500 kubików i spokojnie daje rade. Przy pracach ziemnych tak jak zauważyłes na miejscu pod koparką np przy kopaniu ławic czy innych wykopów gdzie miejsce wysypu jest w zasiegu kilku metrów burty sa sciagane z racji łatwiejszego załadunku i sprawniejszej jazdy w ciezkim terenie i szybkosci wyładunku.

Przeładowanie przyczepy o 50 % to już trochę rosyjska ruletka... Przyczepa na zdjęciach wygląda dość solidnie ale zmęczenie materiału robi swoje i wychodzi po jakimś czasie. Trzeba się starać tak kalkulować cenę usługi żeby nie dobijać sprzętu a zarobić co oczywiście łatwe nie jest bo zawsze się znajdzie ktoś kto weźmie na pakę więcej i za mniejszą kasę. Jednak sprzęt jest drogi i musi pracować jak najdłużej i dopiero wtedy tak naprawdę na siebie zarabia. Im więcej awarii i przestojów tym większe straty, których nie da się odrobić nawet wożąc po 20 ton na 10 tonowej przyczepie. Jak masz awarię to usługobiorcę to nie obchodzi i żebyś nie wiem jak się starał przedtem to jeśli nie ogarniesz szybko awarii to on sobie bierze innego wykonawcę a Ty zostajesz z uszkodzoną maszyną i brakiem roboty.

Mimo wszystko życzę Ci bezawaryjnej pracy jak najdłużej tym zestawem !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v