Skocz do zawartości

Ursus c-360



ciekawi mnie jak sie sprawdzi

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Ja tak czytam te komentarze i ja nie wierze co ja widze... Ludzie... Niby dlaczego to ma nie wytrzymać, przecież nie będzie brał do tego agregatu 4.2m ani pługu 4x40... W normalnych robotach to nie ma prawa sie rozlecieć jeśli będzie orał normalnym 3x30 lub 3x35 i innymi zwykłymi do c360 maszynami...  Orke powinno się wykonywać na 2 biegu, ale na 3 też można, co nie znaczy że w każdej ziemii na 3 pociągnie, a z przodkiem to będzie szedł jeszcze lepiej bo nie będzie poślizgu i moc nie pójdzie w powietrze tylko na uciąg... Ok z przednim silnik będzie miał odrobinę ciężej bo jednak większa przyczepność, kilka przekładni więcej i takie tam, ale już mówiłem że na spokojnie na 2 i ogień...

 

Jakbyś pomyślał to byś wiedział dlaczego w zetorach z przednim napędem nie siadają skrzynie.

Odpowiem ci żebyś nie musiał nadwyrężać mózgu.Bo konstruktorzy konstruowali tą skrzynie pod przedni napęd a w c360 NIE!!!

 

Ty pisząc swoją wypowiedź też mózgu nie nadwyrężałeś... Skrzynia w każdym kolejnym zetorze (tych starych) to kolejne modyfikacje skrzyni z zetora 4011 (później prod. w polsce jako ursus c4011)... Nie są one jakoś specjalnie przerabiane tylko dokładana przystawka od spodu i tyle... Fakt, te nowsze 72 i inne to mają skrzynie wzmocnione i mocno przerobione, ale nie do przodka tylko do większego i mocniejszego silnika i ogólnie do zwiększenia trwałości... Z resztą zetory 2 generacji (np 5545), i inne kolejne starszych generacji miały skrzynie takie same jak c4011, bez żadnych specjalnych przeróbek, a przodek był dokładany fabrycznie i to wytrzymywało bez najmniejszego problemu, więc... Sam sobie wyciągnij wnioski (tylko nie przegrzej mózgu)...  ;[

Dobra szkoda słów, robicie z tych ciągników po raz kolejny jakieś nie zniszczalne ciągniki, radzę się zagłębić w HISTORIĘ URSUSA 360, w czasie produkcji był to najgorszy model, nie mogli sobie z nim poradzić i został on przeniesiony do nowej fabryki obok, zaraz będzie prawda w oczy boleć i będziecie się śmiać, ale taka jest prawda i tego nie zmienicie. Nie piszcie, że nie jeździłem 360 czy coś w tym stylu bo był to pierwszy ciągnik na którym uczyłem się jeździć, 

Dobra szkoda słów, robicie z tych ciągników po raz kolejny jakieś nie zniszczalne ciągniki, radzę się zagłębić w HISTORIĘ URSUSA 360, w czasie produkcji był to najgorszy model, nie mogli sobie z nim poradzić i został on przeniesiony do nowej fabryki obok, zaraz będzie prawda w oczy boleć i będziecie się śmiać, ale taka jest prawda i tego nie zmienicie. Nie piszcie, że nie jeździłem 360 czy coś w tym stylu bo był to pierwszy ciągnik na którym uczyłem się jeździć,

No ci powiem ż ameryki nie odkryłeś...

Ale się spinacie że nie wytrzyma jak będzie wykorzystywał maszyny odpowiednie gabarytami  do c- 360 to będzie chodzić.Jak ktoś dołoży napęd i chce ciągać od razu dwa razy większe maszyny to się nie dziwie że skrzynie siadają.Za 6-7 tys to nieopłacalne jak dla mnie ale przy normalnym użytkowaniu powinno być dobrze zresztą są dużo słabsze ciągniki niż c-360 mają 4x4 i jakoś wytrzymują.C-360 była najgorsza podczas produkcji może i tak ale to wina naszych konstruktorów którzy nie mieli zamiaru nic ulepszać tylko klepać to samo 25 lat.Wielu dzisiejszych dobrych producentów w latach 60 było na poziomie takiej 40 ale za 25 lat wyprzedzali już produkcyjnie ze 20 lat ursusa 

ogólnie chodzi o uciąg zwiększając go przez dodanie przedniego napędu zwiększamy obciążenie przekazywane na skrzynię , sprzęgło , ogólnie takie modyfikacje są dziwne i nie wiem czemu mają służyć C360 to słaby traktor i napęd jego osiągów nie zwiększy , a wręcz przeciwnie źle dobrany ukradnie jeszcze kilka koni .

ci innego c380 albo 1201 tam to tylko zakładać napęd.

po 1 napęd jest nieopłacalny

po 2 i tak lepiej nie będzie z tym napędem niż bez

po 3 co byście nie robili to i tak będzie stara wyjaca 60

po 4 jak wam brakuje uciagu to na co się bawić w przodki lepiej odrazu założyć gąsienice od dt75 albo czołgu

Po 1 jest opłacalny jeśli całkowita cena nie przekracza 4.500 ale o to raczej ciężko, nie wiadomo jak jest w tym wypadku bo autor nie podał kosztów.

 

Po 2 ty, który jak dotąd całe życie spędziłeś na starej c4011 na pewno najlepiej wiesz jaka różnica jest z przednim napędem, a jaką bez niego...

 

Po 3 tu się zgadzam w 100 procętach, ale jak ktoś lubi to i ma do tego smykałkę to dlaczego ma sobie nie pomodyfikować choćby dla własnej satysfakcji i dla zajęcia.

 

Po 4 to jest jego ciągnik i jeśli zechce to może mu włożyć silnik od odrzutowca i gąsienice od quadtracka... Jeśli ci coś nie pasuje to nikt ci nie karze ani robić tak u siebie ani komentować, ale oczywiście żeby nie było, masz prawo do swojego zdania i komentowania takie samo jak ja czy ktokolwiek inny. ;)

 

Po 2 ty, który jak dotąd całe życie spędziłeś na starej c4011 na pewno najlepiej wiesz jaka różnica jest z przednim napędem, a jaką bez niego...

 

 

40 to ja robię u siebie i czasem jakieś usługi a bardzo często pracuję u kogoś jego sprzętem  i rożnie się robi raz ciągnikiem bez przodka raz z przodkiem   więc skończ pieprzyć głupoty o mnie jeśli nie wiesz co ja robię

Przodek daje i to dużo .  Przykładowo jedźmy uprawiać pole , klasa ziemi załóżmy 5 , agregat 2,1 metra . Każdy wie że c360 będzie miał sama ciężko ujechać bo koła się zapadają  itp , jeśli mamy przodek to raz że koła się nie zapadają bo szersze to jeszcze ciągną czyli ciągnik ma lżej a skrzynia to siądzie ale jak będzie pracować bez oleju .


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v