Hari123 7 Napisano Luty 28, 2015 Zaawansowany 7 243 Wygląda jak Samoróbka, wygląd nie ciekawy ;/ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stop 95 Napisano Marzec 1, 2015 Zaawansowany 95 384 Fajny jest, mi tylko przednie opony nie pasują. Będą z przodu błotniki? Tylne ładnie się prezentują. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
radmax 158 Napisano Marzec 1, 2015 Zaawansowany 158 1022 Jak kolega wyżej zauważył, nad tymi oponami to pomyśl, bo na polu czasami będą się mocno ślizgały przy sekrecie. No i jeszcze ten tłumnik troszkę dziwnie wygląda poza tym fajnie wygląda i dobra robota 5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
gracz10 6 Napisano Marzec 1, 2015 Zaawansowany 6 476 ten tlumnik to szok Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cornic 0 Napisano Marzec 1, 2015 Nowicjusz 0 18 Ciągnik pracuje w sadzie i opony takie są wystarczające, są wzmacniane drucianą siatką dzięki temu nie musze co chwile detek kleić. Ta ''samorobka'' powoduje że ciągnik jest teraz w pełni uzytkowy(wygodny). Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janusz72 2 Napisano Marzec 1, 2015 Nowicjusz 2 41 Ciągnik pracuje w sadzie i opony takie są wystarczające, są wzmacniane drucianą siatką dzięki temu nie musze co chwile detek kleić. Ta ''samorobka'' powoduje że ciągnik jest teraz w pełni uzytkowy(wygodny). Od czego są błotniki tylne Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cornic 0 Napisano Marzec 1, 2015 Nowicjusz 0 18 Sam robiłem z nadkoli od naczepy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janusz72 2 Napisano Marzec 1, 2015 Nowicjusz 2 41 Ta częśc stalowa to też nadkole ( plastikowa to od tira zapewne) od naczepy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cornic 0 Napisano Marzec 1, 2015 Nowicjusz 0 18 Stelaż i ścina boczne są stalowe, wierzch to plastik. Pomalowane jest tak żeby na zewnątrz lakier się nie rysował. Bazą były stare błotniki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cornic 0 Napisano Marzec 1, 2015 Nowicjusz 0 18 Wygląda jak Samoróbka, wygląd nie ciekawy ;/Jazeli jesteś użytkownikiem ruska to wiesz jak toporne sterownie jest ty ciągnikiem. Sinik nie do zajechania, skrzynia z rewersem i cena to są poważne atuty tego ciagnika. Natomiast sterowanie i wygoda pracy to jest jakieś nieporozumienie(z szczgulnie ta starsza wersja). Dzięki tym modyfikacjom ciągnik dostał drugie życie. Praca nim jest przyjemnością. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sianek 167 Napisano Marzec 1, 2015 Zaawansowany 167 969 Widzę, że kupiłeś nowy tłumik Jest jakaś różnica w głosie w porównaniu do oryginalnego? Pytam bo bardzo mi się one podobają i chyba sobie takiego zaadaptuje do c330 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stop 95 Napisano Marzec 1, 2015 Zaawansowany 95 384 Taki tłumik to jedynie do sadu, transportu, a do stodoły czy na ściernisko odpada bo może wywoływać pożary. Znam ruski, w nocy dopiero widać jak lecą iskry. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kristoffer 4 Napisano Marzec 1, 2015 Zaawansowany 4 460 Ale u ruska można bez problemu obrócić tlumnik do góry ,fajna wersja sadownicza podoba mi się punkty za pomysł i wykonanie . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
harny666 0 Napisano Marzec 1, 2015 Nowicjusz 0 11 Bardzo fajnie to wygląda Można wiedzieć ile Cię kosztowały te przeróbki ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rycerz 142 Napisano Marzec 1, 2015 Zaawansowany 142 334 Wygląda jak Samoróbka, wygląd nie ciekawy ;/ szczerze masz Ty racje,w orginale nie wygląda najlepiej ale mi sie wydaj że lepiej niz teraz :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jankes185 10 Napisano Marzec 1, 2015 Zaawansowany 10 217 O widzę, że siedzenie identyczne jak sobie w piątek kupiłem do ursusa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cornic 0 Napisano Marzec 1, 2015 Nowicjusz 0 18 Widzę, że kupiłeś nowy tłumik Jest jakaś różnica w głosie w porównaniu do oryginalnego? Pytam bo bardzo mi się one podobają i chyba sobie takiego zaadaptuje do c330 Stary miał swoje lata i za kolanem pękał, po kilkukrotnym spawaniu kupiłem taki, trochę skróciłem i jest ok. Powodzenia. Bardzo fajnie to wygląda Można wiedzieć ile Cię kosztowały te przeróbki ? Przerabiałem go dwa lata temu, mam gdzieś spisane dokładnie co i ile. Kosztowało to dużo czasu. Wizja mnie naszła po remoncie skrzyni bez, podłogi i hydrauliki był zgrabniejszy. I tak się zaczęło. -zwężony jest do wymiaru 1.38m -błotniki -podesty docięte na wymiar z grubej blachy ryflowanej porządnie podparte złożone z elementów żeby łatwo można było zdemontowac -przeniesione pedały sprzęgła oraz hamulców -przestawiona dźwignia blokady -wspomaganie hydrostatyczne z regulacją pochyłu kierownicy -regulacja obrotów wykonana na linkach -dorobiony kokpit z żywicy -nowe oświetlenie, instalacja zrobiona od podstaw z dobrych materiałów -rozbudowana hydraulika,pompa nsz16 -polakierowany lakierami poliuretanowymi -inne atrapka,węże, złącza, tłumik, fotel liczyłem wtedy koszt ogólny materiały ~4500, robocizna co najmniej drugie tyle. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
d___b 72 Napisano Kwiecień 8, 2015 Zaawansowany 72 532 Powiem szczerze, że wydech tak ustawiony ma jeden duży plus spaliny nie lecą na operatora (dotyczy wersji cabrio ). Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
slawek99 16 Napisano Luty 19, 2017 Zaawansowany 16 480 -dorobiony kokpit z żywicy Witam,masz może jeszcze formę do tego kokpitu ? Wykonałbyś taki na zamówienie ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bajek14 19 Napisano Luty 19, 2017 Zaawansowany 19 289 Kolega poleca to siedzenie? warte tych ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cornic 0 Napisano Luty 20, 2017 Nowicjusz 0 18 Kolega poleca to siedzenie? warte tych ?1Zdecydowanie warte swoich pieniędzy. Bardzo wygodne i przyzwoicie trwałe. W tym roku odnowilem go u tapicera. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się