T-25
 

T-25

  • 7590 wyświetleń

Nowe oblicze ruska.



Informacje o zdjęciu T-25

Zrobione z SAMSUNG GT-S8500

  • 3.8 mm
  • 1024/296960
  • f f/2.6
  • ISO 50

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • stop
  • 95 384

Fajny jest, mi tylko przednie opony nie pasują. Będą z przodu błotniki? Tylne ładnie się prezentują.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • radmax
  • 158 1022

Jak kolega wyżej zauważył, nad tymi oponami to pomyśl, bo na polu czasami będą się mocno ślizgały przy sekrecie. No i jeszcze ten tłumnik troszkę dziwnie wygląda :) poza tym fajnie wygląda i dobra robota 5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • cornic
  • 0 18

Ciągnik pracuje w sadzie i opony takie są wystarczające, są wzmacniane drucianą siatką dzięki temu nie musze co chwile detek kleić. Ta ''samorobka'' powoduje że ciągnik jest teraz w pełni uzytkowy(wygodny).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • janusz72
  • 2 41

Ciągnik pracuje w sadzie i opony takie są wystarczające, są wzmacniane drucianą siatką dzięki temu nie musze co chwile detek kleić. Ta ''samorobka'' powoduje że ciągnik jest teraz w pełni uzytkowy(wygodny).

Od czego są błotniki tylne

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • janusz72
  • 2 41

Ta częśc stalowa to też nadkole  ( plastikowa to od tira zapewne) od naczepy

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • cornic
  • 0 18

Stelaż i ścina boczne są stalowe, wierzch to plastik. Pomalowane jest tak żeby na zewnątrz lakier się nie rysował. Bazą były stare błotniki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • cornic
  • 0 18

Wygląda jak Samoróbka, wygląd nie ciekawy ;/

Jazeli jesteś użytkownikiem ruska to wiesz jak toporne sterownie jest ty ciągnikiem. Sinik nie do zajechania, skrzynia z rewersem i cena to są poważne atuty tego ciagnika. Natomiast sterowanie i wygoda pracy to jest jakieś nieporozumienie(z szczgulnie ta starsza wersja). Dzięki tym modyfikacjom ciągnik dostał drugie życie. Praca nim jest przyjemnością.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sianek
  • 167 969

Widzę, że kupiłeś nowy tłumik :)  Jest jakaś różnica w głosie w porównaniu do oryginalnego? Pytam bo bardzo mi się one podobają i chyba sobie takiego zaadaptuje do c330 ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stop
  • 95 384

Taki tłumik to jedynie do sadu, transportu, a do stodoły czy na ściernisko odpada bo może wywoływać pożary. Znam ruski, w nocy dopiero widać jak lecą iskry.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kristoffer
  • 4 460

Ale u ruska można bez problemu obrócić tlumnik do góry ,fajna wersja sadownicza podoba mi się punkty za pomysł i wykonanie .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • harny666
  • 0 11

Bardzo fajnie to wygląda :D Można wiedzieć ile Cię kosztowały te przeróbki ? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rycerz
  • 142 334

Wygląda jak Samoróbka, wygląd nie ciekawy ;/

szczerze masz Ty racje,w orginale nie wygląda najlepiej ale mi sie wydaj że lepiej niz teraz :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jankes185
  • 10 217

O widzę, że siedzenie identyczne jak sobie w piątek kupiłem do ursusa  :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • cornic
  • 0 18

Widzę, że kupiłeś nowy tłumik :)  Jest jakaś różnica w głosie w porównaniu do oryginalnego? Pytam bo bardzo mi się one podobają i chyba sobie takiego zaadaptuje do c330 ;)

Stary miał swoje lata i za kolanem pękał, po kilkukrotnym spawaniu kupiłem taki, trochę skróciłem i jest ok. Powodzenia.

 

Bardzo fajnie to wygląda :D Można wiedzieć ile Cię kosztowały te przeróbki ? :)

Przerabiałem go dwa lata temu, mam gdzieś spisane dokładnie co i ile. Kosztowało to dużo czasu. Wizja mnie naszła po remoncie skrzyni bez, podłogi i hydrauliki był zgrabniejszy. I tak się zaczęło.

-zwężony jest do wymiaru 1.38m

-błotniki

-podesty docięte na wymiar z grubej blachy ryflowanej porządnie podparte złożone z elementów żeby łatwo można było zdemontowac

-przeniesione pedały sprzęgła oraz hamulców

-przestawiona dźwignia blokady

-wspomaganie hydrostatyczne z regulacją pochyłu kierownicy

-regulacja obrotów  wykonana na linkach

-dorobiony kokpit z żywicy

-nowe oświetlenie, instalacja zrobiona od podstaw z dobrych materiałów

-rozbudowana hydraulika,pompa nsz16

-polakierowany lakierami poliuretanowymi

-inne atrapka,węże, złącza, tłumik, fotel

liczyłem wtedy koszt ogólny materiały ~4500, robocizna co najmniej drugie tyle.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • d___b
  • 72 532

Powiem szczerze, że wydech tak ustawiony ma jeden duży plus spaliny nie lecą na operatora (dotyczy wersji cabrio :) ).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • slawek99
  • 16 480

 

-dorobiony kokpit z żywicy

 

Witam,masz może jeszcze formę do tego kokpitu ?  Wykonałbyś taki na zamówienie ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • cornic
  • 0 18

Kolega poleca to siedzenie? warte tych ?

1

Zdecydowanie warte swoich pieniędzy. Bardzo wygodne i przyzwoicie trwałe.

W tym roku odnowilem go u tapicera.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj