Belarus 800
 

Belarus 800

  • 2798 wyświetleń

Remont hamulców. Jak wczoraj rozebrałem hamulce to aż sie za głowę złapałem jaki tam jest syf i stan tarczy nitowanej.



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • grzegorz92
  • 66 957

to jeszcze nie jest taj źle najgorzej jak olej pójdzie na tarcze ja też to robiłem bo uszczelniacz poszedł i od razu założyłem nowe tarcze ale klejone nie wiem jak wyglądają jeszcze nie zaglądałem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pablo30
  • 2 128

Na zdjęciu rzeczywiście źle nie wygląda ale po rozebraniu tego wszystkiego sie przestraszyłem tyle rdzy i smaru to ja na oczy w żadnych hamulcach nie widziałem.A bęben hamulcowy wczoraj przez dwie godziny czyściłem i nie wyczyściłem jeszcze.A i jeszcze jedno pytanie mam. Co sądzicie o nitowaniu okładzin hamulcowych?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

Napisano

  • Gość Profil usunięty

Panowie, macie jakiś patent na blokowanie kół w mtz? Ostatnio wymieniałem tarcze na te klejone, przy składaniu wszystko wyczyszczone, sprężyny wymienione, ale i tak jedno koło blokuje. A i jeszcze jedno pytanie- czy powinno się smarować te kulki w docisku czy składać wszystko na sucho?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • bartek140881
  • 1 78

zmien tarcze na orginalne.Ja to juz przerabialem po wymianie rozpieraka na nowy dalej blokowalo kolo dopiero wymiana tarcz na orginalne a nie podroby dalo efekt

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

W moim są klejone i w sumie nie blokuje do momentu gdy się zagrzeją. Jadąc z długiej górki jak zrobią się ciepłe potrafi tak złapać że tylko cofnięcie je odblokowuje. I to właśnie te jak by klejone. Na moje oko to nie klejone tylko odlew jakiegoś tworzywa na blachach tarcz. Pewnie temu je łapie... mięknie pod wpływem temp.

A jak spisuje się nitowane?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Pablo30
  • 2 128

Ja o nitowanych za wiele nie powiem oprócz tego że mi też koło blokuje ale to pewnie dlatego że mam duży luz na nitach. A i mam takie pytanko czy w waszych Mtz też idą 2 różne tarcze hamulcowe na jedno koło?np jedna klejona a druga nitowana.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kulik
  • 2 650

z tym blokowaniem to mnie też denerwuje wymiana tarcz nic nie daje ostatnio wyczyściłem docisk na lewym kole i nasmarowałem kulki smarem miedziowym i orginalne tarcze wsadziłem i prawie nie blokuje się.Co do nitowanych tarcz to za bardzo nie polecam bo wsadziłem taką i po jakimś czasie ścięło nity tarcza się rozsypała i porysowało docisk i musiałem wymienić na nowy <_<

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotr820
  • 43 1219

rafco1991 To pochwal się co zrobiłeś że ci się nie blokują???? jeśli tu nie chcesz to chociaż na PW....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafco1991
  • 7 325

wyrzucasz tą zj**..ną tarcze metalową dociskową co jest pomiędzy tarczami hamulcowymi w bębnie i zaminiasz ją na normalną tarcze hamulcową

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafco1991
  • 7 325

w moim Pronarze są 3 tarcze i pomiędzy dwoma w tym bębnie jest ta metalowa tarcza, nie wiem jak w tym przypadku jak jest w tych mniejszych ruskach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj