Modyfikacja TUZ'u w Pronarze 1025
- 7997 wyświetleń
Oczywiście stoczone sworznie i elementy do przyspawania były wykonane pod wcześniej wybrane siłowniki. Aby nie zwiększyć drastycznie czasu unoszenia ramion nie mogły mieć one zbyt dużej średnicy (pojemności) dlatego wybór padł na typowy siłownik od Bizona stosowany w układzie kierowniczym. Siłownik został podpięty równolegle do głównego za pomocą trójników zastosowanych bezpośrednio przy głównym siłowniku. Przewody pod kabiną zostały wymienione na typowe, polskie, co wiązało się z wymianą nypli w rozdzielaczu i z wykonaniem przejściówki z hydrauliki rosyjskiej na naszą. Całość została szczelnie skręcona (wszystkie elementy nowe: nyple, redukcje, trójniki, przewody, siłowniki). Aby możliwy był montaż siłowników ramiona zostały przestawione na wieloklinie w górę o 3 ząbki. W związku z tym zwiększyła się wysokość podnoszenia TUZ'u.
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się