Bizon Z056
 

Bizon Z056

  • 8173 wyświetleń

Chłodnica oleju, zdjęcie wstawione na prośbę @leszekd



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • pawelJD
  • 17 1054

To są chyba chłodniczki oleju od sieczkarni FMŻ, mam taki 2 ze starych zapasów;p

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damiian
  • 0 135

ja mam jedna chłodniczke i max.temp.oleju jest 60-65 stopni

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcin91
  • 286 3204
ja mam jedna chłodniczke i max.temp.oleju jest 60-65 stopni

 

A może masz 2 tylko połączone ze sobą tzn. tak jak powinno być oryginalnie... Jak dla mnie to ta Twoja temp. jest trochę podejrzanie za mała, ale nie będę się kłócił... :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcin91
  • 286 3204
sa dwie jedna za druga ;)

 

Czyli tak jak oryginalnie powinno być...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damiian
  • 0 135

a dlaczego tak przerobiłes te chłodniczki????co daje ta przeróbka???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Marcin91
  • 286 3204
a dlaczego tak przerobiłes te chłodniczki????co daje ta przeróbka???

 

Olej w silniku się tak nie nagrzewa jak to było przed przeróbką... Wcześniej plewy i inne zanieczyszczenia wchodziły pomiędzy jedną a drugą, olej się nagrzewał a i ciężko było to wyczyścić ze środka... A teraz widać... :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damiian
  • 0 135

ja co dzien czyszcze spręzonym powietrzem i nie moge narzekac ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • arassso
  • 3 1246

ja mam orginalnie i co dzien powietrzem a potem ostrym strumieniem wody i tez jest dobrze a chłodnice czasem to i w trakcie pracy czasem jak jakiś mały posuj albo sypanie to sie zmiotka przeleci

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • rafal84
  • 0 5

bardzo pomysłowe rozwiązanie. Bo przy zastosowanu dodatkowej chłodnicy trzeba było by wlewać więcej oleju do silnika. Jeszcze dobrym sposobem jest obcódenie chłodnicy oleju o 90 stopni tak żeby rurki były poziomo wtedy kurz nie zatrzymuje się na blaszkach radiatora i tez jest lepszy efekt:):)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj