erni16pl

Members
  • Ilość treści

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O erni16pl

  • Ranga
    Użytkownik
  • Urodziny 03/27/1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Lubelskie

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. odlewnia śrem nie zajmuje się już odlewem indywidualnym na sztukę, czekam na dokumenty, a ja mam pytanie, czy ktoś miał podobne problemy? coś się komuś już urwało od tej marki ciągnika?? czy może jeszcze gorzej pęknięty most lub korpus?? tu w okolicy największy problem to był jak w nowym ursusie 11054 rozerwało silnik na części pierwsze , wał bokiem wyszedł w orce chyba 15mth się nie doczekał .. a ciężko nie miał orając pługiem 4 zagonowy w piasku.
  2. W trakcie jazdy z plugiem agromasz 4 obrotowy w galerii u mnie widać
  3. Taki pomysł na spawanie już mamy, rozwiercic i z m16 tak m20 10.9 twarde śruby i powinno być na lata bo to śmiech na sali takie awarie, a odlew na zamówienie robi jakaś firma?? To odrazu by zmodyfikować przy odlewie na grubsze ścianki u góry
  4. Witam Jako że firma farmtrac nie przyznaje swojej winy a ubezpieczenie ac, próbuje się wymigać, to przedstawiam wam winę oraz usterkę, ciagnik jak na moje oko od nowości jest w pełni źle zmontowany, felgi to okropieństwo, trzeszczą i się rozkręcają przednie pod ciężarem ładowacza z ładunkiem, ale po 350mth jakoś przeszło, pompa zapocona ta hydrauliczna oczywiście, sprężarka to wręcz zalana olejem, jak do tego czasu ft zgubił, nie spalił nie poszło do silnika, tylko najnormalniej zgubił gdzieś pocąc się pod chłodnicą już chyba z 10 do 15l płynu, aktualnie prawie 500mth. Ale przejdę do sedna bo za dużo mogę się rozpisać, wraz z nieprawidłowym montażem ciągnika doczekałem się solidnej awarii, nie wiem czy ktoś się z tym spotkał, ale śruby mocujące tylny układ zaczepowy sztuk 10 w dwóch rzędach tylko dwie były dokręcone że tak określę "jako..tako.." wszystko luźne dwie sztuki m14 klasy 10.9 podkładki kręcące się pod palcami i 4mm luzu w jednej i nie dało się jej dokręcić!!!, wykręcenie oczyszczenie z rdzy i prawidłowe zakręcenie z momentem 180Nm i zobaczymy jak dalej będzie, ale to jeszcze nie awaria ,bo najgorsze to to że mocowanie łącznika centralnego wyrwało ze zbiornika oleju!! gdyby nie to że śruby nie były zerwane praktycznie do połowy od nowości( ewidentnie widoczne na śrubach w 1/3 pęknięte śruby, przegnity metal ) dodatkowo śruby wkręcone zostały tzw na sucho..., instrukcja podaje wyraźnie stosowanie smaru grafitowego. Mocowanie zrywając dolne dwie śruby m16 klasy 10.9 wyrwało górne dwie sztuki pod kątem wraz z odlewem zbiornika oleju. koszt zbiornika jaki dowiedziałem się z mrągowa to 7152zł brutto. Posiadam takie informacje odnośnie skrzyni i zbiornika oleju: skrzynia zf steyr t557 power shift, zbiornik oleju w katalogu to nr.kat. p7211872315, jak ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać zbiornika , z używanego ciągnika lub posiada jakieś namiary na takowy to prosił bym o kontakt w tym temacie lub pw, ubezpieczyciel jakimś cudem wycenił koszt zbiornika na 4042.87zł netto, a w tej cenie nie mam pojęcia gdzie mogę dostać zbiornik, strona www.agropomoc.pl podobno podała taką wycenę, lecz gdy do nich zadzwonić, oni nie mają tej części nawet na zamówienie i nie znają ceny.., moje pytanie jest takie, czy ktoś ma jakieś pomysły rozwiązania tej sytuacji??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj