miskoo

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O miskoo

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. wrzuciem czujnik do gorącej wody..wskazówka osiągnęla 1mm wyżej. przy tej temperaturze powietrza na zewnątrz woda ochladzala się niewiele wolniej od reakcji wskazówki, ale wszystko wskazuje na to, że logika znowu zrobila ze mnie durnia...dziękuę koledzy...zaraz zamawiam nowy czujnik...spokojnego weekendu wszystkim życzę
  2. Kolego...bingo!!! Jest zawór, skutecznie zamaskowany przez ramę TURa (tyle,że u mnie po prawej stronie tuż przy kabinie)...po kilku minutach od odpalenia pojawilo się cieple powietrze w kabinie:). Czujnik sprawdzilem tylko multimetrem i pokazal 4,65 kΩ (nie wiem ile ma być w tej temperaturze). Prawdopodobnie czujnik jest walnięty. Po niedzieli Case dostanie wycisk i wtedy ocenię temperaturę węża idącego do nagrzewnicy w kabinie(wychodzi bezpośrednio z bloku więc teoretycznie powinien mieć te 80st po rozgrzaniu) i temperaturę pompy. Dzisiaj nie mialem jak mu dać obciążenie...Swoją drogą ciekawi mnie po co ten zawór? Czyżby producent przewidzial wyciek w instalacji grzewczej? W każdym bądź razie bardzo dziękuję...ogrzewanie jest:)...Czujnikiem się zajmę w najbliższym czasie
  3. stasiu...spotkaleś się z odwrotnym montażem termostatów, czy tak po prostu strzelileś?...repertuar pracy napięty i nie chcialbym calkiem daremno rozkręcać tego i bez rezultatu skręcać...pytam z pelnym szacunkiem...
  4. skoro nie wiem co ma multimeter pokazać to zrobię tak jak mówisz...dobra myśl...dzięki
  5. myślalem o tym, ale raczej jest ok, bo wąż wchodzący do chlodnicy jest naprawde tylko lekko cieply, a wychodzący ledwo ledwo letni (brak ogrzewania narazie pomijam bo to może być osobny problem). Sprawdzalem dzisiaj dlonią po ponad godzinie kręcenia pelnym paszowozem (wom na przelożeniu 1000, ok 1150 rpm silnika) W piątek może by mi się udalo dla spokoju sprawdzić czujnik...ktoś może wie w jakim zakresie powinna być impedancja tego czujnika? a wogóle dobrze dedukuję, że wskazówka powinna być mniej więcej pośrodku zielonego pola, tak jak w samochodach? hmmm...teraz tak sobie myślę, wlaściwie to nie pamiętam czy nie ma możliwości odwrotnego ich zalożenia (robilem to końcem ubieglej zimy i zalożylem je tak jak byly). Z tego co pamiętam byly zalożone sprężynami w dól (czyli w stronę silnika i malego obiegu (ogrzewanie)). Pokrywa na nich jest podpięta do węża idącego do chlodnicy, czyli po osiągnięciu temperatury w malym obiegu otwierają się i ciecz idzie na chlodnice. Wszystko logiczne. Czy coś mi umknęlo? Chyba nie skoro jestem pewny, że termostaty są sprawne. No ale logika nie jeden raz zrobila ze mnie durnia , dlatego szukam wskazówki wśród bardziej doświadczonych użytkowników troche cięższego sprzętu niż c-330 i mf255 z tym odwrotnym zamontowaniem jest to pewien trop...co jaki czas taki termostat w traktorach tego typu pada...nasz CASE ma ok 7500mth 99rok. Jaka jest szansa,że już kiedyś padly termostaty i jakiś "mechanik" zalożyl odwrotnie?
  6. nie ma możliwości wlożyć odwrotnie, a nawet jakby byla taka możliwość to i tak pracowalyby w nominalnej temperaturze...serio logika mnie pokonala... bo tak jak pisal corrado..."jest to niewykonalne"...ale kurna chata, dostaje w d*pę a się nie grzeje...może jakąś namiastke perpetuum mobile nabyliśmy:)
  7. Raczej napewno nie widać żadnych modyfikacji, Zresztą po co ktoś mialby to robić. koszt dwóch termostatów to ok. 100pln. Mnie wymontowanie i zmontowanie zajęlo ok godziny plus test z wlożeniem ich do garnka. Tym bardziej, że Case sprowadzony z niemiec...ktoś by się tam bawil w takie cuda?
  8. Mnie się to też z logiką kluci. Ale tak jest. Zazwyczaj kręci pelnym paszowozem 20 m3 i slychac wyraźnie, że lekko nie ma a chlodnica zimna (nawet w lato) poza tym, nawet bez żadnego obciążenia powinien po kilku, kilkunastu minutach osiągnąć tę temperaturę, na wolnych obrotach. Taka moja logika.
  9. Witam wszystkich, Jestem tu nowy (prawie, bo przeglądalem to forum jakiś czas bez rejestracji) Rozwiązania mojego problemu tutaj nie znalazlem w innych postach, więc pokornie proszę o pomoc i opisuję sytuację. Otóż Case MX90c nie osiąga temperatury, czasami ledwo wskazówka dotknie zielonego pola (przy dużym obciążeniu), ogrzewania brak, chlodnica zimna. Bylem pewny , że to termostat się zawiesil w pozycji otwartej. Zamówilem nowy. Po rozkręceniu okazalo się, że są dwa obok siebie:) i oba zamkniete . Wlożylem oba stare i ten nowy oraz termometr do garnka z woda i na gaz z nimi. WSZYSTKIE otworzyly sie równo przy 82 stopniach (tak jak na nich napisane) WTF? Zalozylem spowrotem jeden stary(bardziej czysty) i jeden nowy. Wiedzialem oczywiście , że nic się nie poprawi, skoro stary dziala poprawnie. Ktoś coś wie? Jakaś wskazówka, podpowiedź? Będę wdzięczny ps. Przepraszam ale coś mi nie dziala literka następna po L w alfabecie:/
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj