Rysiek66

Members
  • Ilość treści

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Rysiek66

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

526 wyświetleń profilu
  1. tuleje były już włożone w blok jak go kupiłem,wiec tego robić nie musiałem. Ja podejrzewam że ten blok jest chyba konkretnie krzywy. Możliwe żeby nowa głowica po max 4 godziny pracy pękła?
  2. Sam wszystko robiłem. patrzyłem i nie widzę nigdzie pęknięć. Ale jutro zwiozę głowice do sprawdzenia. ale skoro po zdjęciu głowicy na uszczelce były krople płynu to chyba nie leżało to tak jak powinno
  3. Witam! Mam problem silnikiem mf 3. konkretnie to ciągnik c-360 3p. Ale od początku. Ilknik jest złożony całkowicie na nowych cześciacj blok głowica tłoki itd... Od skończenia remontu zrobił moe z 4 godziny, Dziś bronowałem i nagle zaczal trochę inaczej pracować,pomyslałem że sie zapowietrza i szybko zjechałem do domu. ogladnałem co i jak i zauwazylem że pompa Sie poci w kilku miejscach ale temat nie o tym. Zapaliłem na próbę z ciekawości,odpalił bez problemu tylko po dodaniu gazu zaczeło wywalać olej bgnetem,dodam że na obroty nie zbierał się tak jak wczwśniej. Po otwarciu maski zauważyłem że z pod nakrętek trzymających pokrywę zaworów szły bąbelki,z jednej z olejem bo wyrzycało czarną maź a z drugiej takie cos brązowe moze to płyn. Zwaliłem głowice bo stwierdziłem że uszczelka. Ale uszczelka cala tylko po zdjeciu głowicy było na niej pełno kropel plynu chłodniczego. a Srodkowa szpilka od strony kolektora ssącego cała urzygana w oleju. Środkowy tłok mokry,w komorze spalania było cos jakby olej,ropa lub płyn może??Ciężko było mi stwierdzić. a dwa pozostałe tłoki suche tylko jest na nich taki biały nagar,osad. a po delikatnym skrobniecu Paznokciem pod spodem jest juz normalnie okopcone na czarno. Panowie pomożcie co to może być. jest możliwe że blok lub głowica krzywe?? liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam!
  4. Albo z pręta zrobic a jak nie to myśle ze może nagwintuje te dziury na M10 i wkręce śruby z podkładkami miedzianymi
  5. Jak byś mógł to zrób zdjęcie. ale to chyba nie to. tam są dziury o średnicy okołło 8mm. To jest po lewej stronie silnika (od strony pompy wtryskowej) u góry bloku pod głowicą zaraz
  6. Patrzyłem też na google ale nie widzę tam czegoś takiego co mogło by mieć rozmiar około 8mm. Nie wiem nawet czy jest coś takiego osiągalne przez to pytam bo może ktoś miał podobny problem
  7. Być może coś zatkało jakiś kanał. załóżmy że wszystko poskładane tak jak ma byc i pompa sprawna w 100 % to chyba jedyne wyjście że coś sie zatkało? Składałeś cos na silikonie? Czasem może być tak że kawałek silikonu się urwie i potrafi zatkać. Spotkałem sie z takim czymś juz.
  8. Witam wszystkich forumowiczów. pisze z zapytaniem dotyczącym zaslepki do 3p. Ale od początku,niedawno kupiłem c-360 3p do remontu po dobrej cenie. tylko problem polega na tym ze brakuje zaślepek w bloku silnika. Średnica dziury to około 7-8mm. Szukałem juz na allegro i w innych sklepach ale nie moge tego nigdzie znaleźć. Proszę o jakieś linki jak by ktoś miał lub jakiś pomysł jak to w inny sposób mozna rozwiązać. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj