waldi1986

Members
  • Ilość treści

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O waldi1986

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Dzieki za info. Widocznie faktycznie cos jest nie tak z moim ukladem chlodzenia bo ja to wody z litr co tydzien leje A i nie szukam problemow tylko mowie jak moze sie stac jak ktos wode wleje w sprawny termostat zima! Dzieki za info o niezamarzalnosci plynu, no rzeciez pojecia niemialem, czlowiek uczy sie jednak cale zycie !
  2. Witam. Podepne sie bo sprawa w tym temacie. Potrzebuje pomocy. Posiadam 4011, traktor zimny pali bez najmniejszego problemu nawet na mega mrozie. Natomiast od jakiegoś czasu po rozgrzaniu ciagnika i zgaszeniu nie jestem w stanie uruchomi c go ponownie. Problem jest taki ze rozrusznik pyka i nie jest w stanie obrucic wałem ani o minimetr! Oczywiście zmieniałem juz tuleje na rozruszniku ( i to 2 razy). Po częściowym ostygnięciu (powiedzmy po stoi z 10-15 min) zapalam jak gdyby nigdy nic! Gdzie moze byc jakaś przyczyna no i od czego zaczać? Dodam ze nie wiem jakie jest ciśnienie oleju ale raczej niskie i remont wału był jakies 8 lat temu robiony. zastanawiam sie czy moze to miec zwiazek z panewkami. Z góry dzięki za podpowiedzi.
  3. Witam ja jeszcze w temacie. Wiadomo ze znakomita wiekszosc C-360 (tak mi sie zdaje) jeżdzi na wodzie i nie zaleznie czy jest to lato czy jest to zima. I tutaj się zatrzymajmy na moment. Załóżmy ze jedziemy zima w las, zalewamy układ ciepłą woda i ogień na tłoki. Po dojeżdzie gasimy silnik tniemy drzewo, ładujemy i chcemy jechac. I teraz: pamiętam jak mój tato wspominał czasy pracy w nadleśnictwie bywały przypadki ze jak był założony termostat to w zimie lubiło rozsadzić chłodnice dołem z uwagi właśnie na termostat który nie dopuszczał ciepłego w cały obieg! I nie koniecznie mówi trzeba było gasic silnik, jak mróz był solidny to w czasie jazdy potrafił złapać chłodnice. Także rzucam temat do dyskusji ale wnioski nasuwaja sie takie: -jak termostat to pasuje zalac płynem żeby mieć spokój (ale płyn ubywa szybko odparowywuje z doświadcznia zaobserwowałem) -rozwiercony termostat ryzykujemy szybsze zuzycie silnika ale zero problemów z zamarzaniem i przegrzaniem i spokojnie woda czyli tanio -jak termostat i woda to lepiej na zime wkładać rozwiercony termostat (kupa zabawy) To tak w ramach przestrogi zeby ktos sobie nie zalał wodą sprawnego termostatu w zimie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj