Przeczytałem ten temat od początku i aż wierzyć mi sie nie chce co niektórzy tu wypisują... Nie mam pojęcia skąd niektórzy wytrzasnęli takie samo spalanie 3P i zwykłej C360, albo np. o połowę mniejsze spalanie 3P w ciężkiej robocie. Dwa równie wielkie absurdy powtórzone tutaj nie raz. Czy się chce czy nie, 3P jest oszczędniejszy. W lekkiej robocie bardziej, w ciężkiej mniej. Że w naprawde ciężkiej robocie różnice te zacierają się jesteśmy w stanie uwierzyć, jak również w to że może on być za słaby do roboty, gdzie zwykła sześć dziesiątka jeszcze pojedzie. I tyle. 46 stron można by streścić w powyższych kilku zdaniach. A bajkopisarzy prosimy o nie wypowiadanie się. Do umieszczania tu postów potrzeba najpierw dokładnego pomiaru, a po drugie wzorowej sprawności maszyn. Wielu tutaj porównuje zajeżdżoną C360 do przyzwoitego 3P albo odwrotnie i stąd się to bierze... A najczęściej powtarza się pierwsza kombinacja, a ja wiem czemu. Powód jest prosty - wykonanie obu silników. Kiedy w Perkinsie spotykamy się z wysoką jakością wykonania podzespołów (nawet w tych polskiej produkcji, bądź co bądź sama konstrukcja jest bardziej dopracowana) to silnik S4003 jest jaki jest... Dlatego często w nim spotykamy się z lejącymi wtryskami czy pompą znajdującą się na krańcu swojego żywota co drastycznie podnosi zużycie paliwa (a ile paliwa potrafi trafić do wnętrza pompy i ,,uciec'' przez nadmiar...). A układ zasilający Perkinsa, każdy przyzna, znacznie lepiej znosi upływ czasu. I tyle. A przyznać się, że chyba każdy widział sześćdziesiątkę kopcącą jak ruska ciuchcia, a właściciel ma to w d... ,,bo jeździ, po co ruszać''. A choćby mała niesprawność w układzie paliwowym jest trudna do wychwycenia w barwie czy ilości zadymienia spalin, bo ona i tak kopci, więc różnice są naprawdę widoczne dopiego w naprawdę kiepskim stanie. I tak to właśnie wygląda, chyba każdy myślący człowiek powinien to dobrze zinterpretować i zrozumieć Sądzę że udało mi się napisać ten post w miarę obiektywnie, choć pewnie i tak ktoś mi tu zarzuci bycie fanboyem jednego albo drugiego ciągnika, ale to chyba zaświadczy tylko o tym że do kogoś nie dociera prawda IMO ogółem 3P wypada troszkę lepiej, ale sam posiadam C360 i tak zostanie, sprawdza się i zrobi co trzeba