Tanis

Referat - prezentacja

Polecane posty

Tanis    0

 

Witam 

 

Jestem uczniem klasy licealnej i przygotowuje referat wraz z prezentacją na temat rolnictwa i produktów rolniczych na biologię. Poszukuję odpowiedzi na następujące pytania. :roll: 

 

 

1. Jakie są sposoby mieszania surowców w produkcji rolnospożywczej?

2. Jakie są systemy monitorowania wraz z nadzorem procesów w produkcji rolniczospożywczej?

3. Jakich urządzenia wykorzystuje się do pozbiorowej obróbki płodów rolnych?

4. Jakie są sposoby cięcia produktów rolnospożywczych? 

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc. Jest to mój pierwszy referat i chciałbym jak najlepiej wypaść.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tanis    0

Sorry ale liczysz ze ktos go napisze za ciebie?

Nie liczę. Tylko nie mogę znaleźć żadnych informacji na te tematy. ; [ 

 

Liczę tylko na linki do stron albo artykułów, które pomogą. 

Edytowano przez Tanis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damik10
      Witam
      Czy jest ktoś użytkownikiem landini rex-a 70f w tej nowej masce albo massey fergusona 3600 albo 3625?
      a jeżeli tak to mam pytanka:
      Jak sprawuje się ten traktor?
      gdzie są jakieś wycieki?
      Ile spala na pusto?
      Proszę o odpowiedź
    • Przez Jurand210