Skocz do zawartości

Zdjęcie

Praca inż.

6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share KrzysiekStudia13

KrzysiekStudia13

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 3 postów

Napisany 14 styczeń 2016 - 16:17

Praca inż.

Witam serdecznie. Jestem studentem IV  roku , całkiem nie długo a właściwie zaraz bronie mojej pracy inżynierskiej. Niestety do jej napisania potrzebne mi są ankiety z kilku (nawet kilkunastu gospodarstw) zupełnie anonimowe, potrzebne będą mi tylko do obliczania ładunku azotu. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś poświęcił 3 minutki i napisał pare linijek na temat swojego gospodarstwa :)

1) Ilość osób w gospodarstwie

2) Powierzchnia w Ha

3) Hodowana trzoda (prosięta , warchlaki , tuczniki i loszki, maciory , knury) oraz ilość każdego z nich

4) Hodowane bydło (cielęta , jałówki, krowy mleczne, buhaje , bukaty) oraz ilość każdego z nich

5) Inne zwierzęta typu drób , kozy , konie itp.

6) Rodzaj powierzchni i uprawy ( ile Ha pszenicy , żyta, owsu, jęczmienia, rzepaku, kukurydzy, okopowych i użytków zielonych)

Jeśli ktoś jest bardzo miły byłbym wdzięczny również za podanie nazw nawozów stosowanych.

Za wszystkie błędy przepraszam ale jestem zupełnie zielony w sprawach rolnictwa :)

Dziękuje każdemu za wypełnienie ankiety i mam nadzieje, że kiedyś będę mógł się odwdzięczyć. Pozdrawiam!

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Praca inż. Dzisiaj, 22:55
  •  

#2 Share wieslaw

wieslaw

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 28 postów

Napisany 14 styczeń 2016 - 16:23

Praca inż.

po co idziesz na studia rolnicze skoro Cie to nie kreci????? jesli cos cie nie interesuje to nie bedziesz w tym dobry i to odbije sie na twojej pracy, to po pierwsze a po drugie skoro pretendujesz to wyzszego wyksztalcenia to powinienes wiedziec ze od ankiet sa strony, dzieki którym twoj potencjalny ankietowany jest w stanie ja wypelnic w minute a nie kilka kilkanascie minut z pelnym opisem

#3 Share KrzysiekStudia13

KrzysiekStudia13

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 3 postów