KrzysiekStudia13 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Witam serdecznie. Jestem studentem IV roku , całkiem nie długo a właściwie zaraz bronie mojej pracy inżynierskiej. Niestety do jej napisania potrzebne mi są ankiety z kilku (nawet kilkunastu gospodarstw) zupełnie anonimowe, potrzebne będą mi tylko do obliczania ładunku azotu. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś poświęcił 3 minutki i napisał pare linijek na temat swojego gospodarstwa 1) Ilość osób w gospodarstwie 2) Powierzchnia w Ha 3) Hodowana trzoda (prosięta , warchlaki , tuczniki i loszki, maciory , knury) oraz ilość każdego z nich 4) Hodowane bydło (cielęta , jałówki, krowy mleczne, buhaje , bukaty) oraz ilość każdego z nich 5) Inne zwierzęta typu drób , kozy , konie itp. 6) Rodzaj powierzchni i uprawy ( ile Ha pszenicy , żyta, owsu, jęczmienia, rzepaku, kukurydzy, okopowych i użytków zielonych) Jeśli ktoś jest bardzo miły byłbym wdzięczny również za podanie nazw nawozów stosowanych. Za wszystkie błędy przepraszam ale jestem zupełnie zielony w sprawach rolnictwa Dziękuje każdemu za wypełnienie ankiety i mam nadzieje, że kiedyś będę mógł się odwdzięczyć. Pozdrawiam!
wieslaw Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 po co idziesz na studia rolnicze skoro Cie to nie kreci????? jesli cos cie nie interesuje to nie bedziesz w tym dobry i to odbije sie na twojej pracy, to po pierwsze a po drugie skoro pretendujesz to wyzszego wyksztalcenia to powinienes wiedziec ze od ankiet sa strony, dzieki którym twoj potencjalny ankietowany jest w stanie ja wypelnic w minute a nie kilka kilkanascie minut z pelnym opisem
KrzysiekStudia13 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie jestem na studiach rolniczych tylko na ochronie środowiska. Dane są mi potrzebne do wzorów na obliczanie dawki azotu odprowadzanych do gleby nie mam zamiaru wchodzić tutaj w jakieś dyskusje ponieważ to do niczego nie prowadzi i nic nie daje ani mi ani Tobie kolego pozdrawiam