tomaso234

renault-czy warto?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomaso234    8

cześć myślę nad zmianą ciągnika i zastanawiam sie nad renault , mam nastepujace pytania .
jak jest z dostępem do części?
czy są z tą marką jakieś większe problemy?
jak ze spalaniem?

Ciagnik ma być w zakresie od 70-85 km w cenie do 35 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

Ogólnie dobre wytrzymałe-ciągniki.Do typowych modeli nie ma problemu z dostępnością części.Grunt to znaleźć tylko nie wyjechany egzemplarz.


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2360

a no właśnie znaleźć nie zajechany a to prawie graniczy z cudem bo wszystkie są sprowadzane może i mają mało na licznik ale to zmylka. części są dostępne cena to już trochę powala , było gdzieś na forum że trochę dużo palą


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mkalak    0

Sam się rozglądałem w podobnym zakresie ale jak zobaczyłem ceny części nawet tych używanych to trochę mnie odrzuciło dużo tańsze już np są do Mf-ów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Cena nowych części do mf jest faktycznie trochę tańsza, ale do renaulta niektóre części (skrzyni, zależy też od modelu) pasują od mf. Jedno jest pewne - silnik w każdym będziesz robił na nowych częściach a do skrzyni pewnie pójdą używki bo cena każdego modelu powala. Jest jeszcze pytanie - czy będzie potrzeba naprawy???

Ja osobiście polecał bym coś całkowicie mechanicznego RENAULT lub DEUTZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slav    3

Cześci prowadzi claas, ale w praktyce duzo rzeczy mozna znaleźć przez internet poza serwisem.  Renault w ciagnikach moim zdaniem jest bardzo dobre,  mam starą renault z lat 80, kupiona jeszcze przed wejsciem do UE, jak kupiłem była bardzo zmeczona, licznik pokazywał 14000 ale pewnie kilka dobrych lat juz nie krecił , ale silnik ( i osprzet) oraz skrzynia  bez grama spocenia. Przez te 10 lat obrabiała u mnie średnio 50 ha w pługu  agregacie siewnym, gruberze itp. Przez ten czas psuły sie sporadycznie drobnostki - silnik, skrzynia biegów, sprzegło, mosty, hydraulika - nietykana przeze mnie. Od 3 lat mam nowy ciagnik ale daleko do tej solidnosci sprzed lat.    Silnik Mwm odpala do -20 C bez podgrzewania. Wada jest zazwyczaj brak sprezarki, hamulce - suche tarczowe . spalanie w 6 cylindrowych jest jak  w Fendt  (mwm) czyli jedno z mozliwie najmniejszych.   JEsli znajdziesz egzemplarz  w dobrym stanie bez ehr i połówek to napewno bedziesz mega zadowolony,

Edytowano przez slav

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj