tomaso234

renault-czy warto?

Polecane posty

tomaso234    7

cześć myślę nad zmianą ciągnika i zastanawiam sie nad renault , mam nastepujace pytania .
jak jest z dostępem do części?
czy są z tą marką jakieś większe problemy?
jak ze spalaniem?

Ciagnik ma być w zakresie od 70-85 km w cenie do 35 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROL--PARTS    3

Ogólnie dobre wytrzymałe-ciągniki.Do typowych modeli nie ma problemu z dostępnością części.Grunt to znaleźć tylko nie wyjechany egzemplarz.


Pierwszy błąd, który ludzie popełniają to fakt, że nie wiedzą, co chcą osiągnąć  :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    419

a no właśnie znaleźć nie zajechany a to prawie graniczy z cudem bo wszystkie są sprowadzane może i mają mało na licznik ale to zmylka. części są dostępne cena to już trochę powala , było gdzieś na forum że trochę dużo palą


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mkalak    0

Sam się rozglądałem w podobnym zakresie ale jak zobaczyłem ceny części nawet tych używanych to trochę mnie odrzuciło dużo tańsze już np są do Mf-ów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Cena nowych części do mf jest faktycznie trochę tańsza, ale do renaulta niektóre części (skrzyni, zależy też od modelu) pasują od mf. Jedno jest pewne - silnik w każdym będziesz robił na nowych częściach a do skrzyni pewnie pójdą używki bo cena każdego modelu powala. Jest jeszcze pytanie - czy będzie potrzeba naprawy???

Ja osobiście polecał bym coś całkowicie mechanicznego RENAULT lub DEUTZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slav    3

Cześci prowadzi claas, ale w praktyce duzo rzeczy mozna znaleźć przez internet poza serwisem.  Renault w ciagnikach moim zdaniem jest bardzo dobre,  mam starą renault z lat 80, kupiona jeszcze przed wejsciem do UE, jak kupiłem była bardzo zmeczona, licznik pokazywał 14000 ale pewnie kilka dobrych lat juz nie krecił , ale silnik ( i osprzet) oraz skrzynia  bez grama spocenia. Przez te 10 lat obrabiała u mnie średnio 50 ha w pługu  agregacie siewnym, gruberze itp. Przez ten czas psuły sie sporadycznie drobnostki - silnik, skrzynia biegów, sprzegło, mosty, hydraulika - nietykana przeze mnie. Od 3 lat mam nowy ciagnik ale daleko do tej solidnosci sprzed lat.    Silnik Mwm odpala do -20 C bez podgrzewania. Wada jest zazwyczaj brak sprezarki, hamulce - suche tarczowe . spalanie w 6 cylindrowych jest jak  w Fendt  (mwm) czyli jedno z mozliwie najmniejszych.   JEsli znajdziesz egzemplarz  w dobrym stanie bez ehr i połówek to napewno bedziesz mega zadowolony,

Edytowano przez slav

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez suzuki18l
      panowie jak wybić ten bolczyk od siłownika 

    • Przez wolof25
      witam mam problem ze swoja renault 110-14  z   spomaganie  bo jak mam 1500 obrotów na silniku to działa a gdy zejdzie ponierzej 1500 obrotuw to jusz nie działa  spomaganie  a było wymieniane orbitrol i pompa na nowe 
       
       
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez dawid464
      witam
      jakiej firmy są skrzynie biegów w ciągnikach renault a w szczególności 120.54 nectra?
      czy są bardzo awaryjne i czy są z nimi problemy? jak z częściami do nich ?
    • Przez Kolo12
      Witam, mam taki problem moja Renaulta dymi na biało taki gesty biały dym pojawia się on zaraz po za kręcenia rozrusznikiem, uprzedzam pytanie płyny chłodniczy w normie. Ten dym pojawia się na wolnych obrotach i podczas schodzenia z obrotów)(odpuszczenie gazu). Moje podejrzenia padły na lejace wtryski idąc tym tokiem myślenia wtryski są zrobione i dym jest dalej może mniejszy ale jest. Paliwo dobrej jakości. Tu moje pytanie gdzie szukać przyczyn może zawory są zle wyregulowane i się nie domykaja. Bo już nic nie przychodzi mi do głowy moc silnika jest w normie. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.