Zaloguj się, aby obserwować  
kolokamil

akumulator - international 844s

Polecane posty

kolokamil    0

witam wszystkich

ma ciągnik international 844s. i niewiem jaki założyć do niego akumulator zastanawiam sie czy 120 Ah wystarczy? Ten traktor ma 4 cylindry pojemność chyba 4.6 litra i 80KM chciałbym zeby chociaż w temperaturze -5stopni dobrze kręcił. Myślice ze 120Ah wystarczy?

Edytowano przez Balzak
Ortografi + literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Liczba amperogodzin informuje jak długo będzie kręcił, a czy dobrze to już zależy od wartości prądu rozruchowego. Jaki jest tam alternator, tzn. ilo amperowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolokamil    0

jaki alternator mam to niewiem jutro sprawdze. a jaki powinien być prąd rozruchowy aby ten silnik dobrze kręcł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
jaki alternator mam to niewiem jutro sprawdze. a jaki powinien być prąd rozruchowy aby ten silnik dobrze kręcł?

Jaką masz moc rozrusznika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolokamil    0

a jak sprawdzić jaką mam moc rozrusznika bo niewiem?

alternator w tym ciągniku mam zamontowany chyba nieorginalny bo pisze na regulatorze iskra (regulator na alternatorze) a nigdzie na nim nie znalazlem ile ma amper. myślucie wiec ze jaki powinienem założyć akumlator do takiego sinika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
a jak sprawdzić jaką mam moc rozrusznika bo niewiem?

alternator w tym ciągniku mam zamontowany chyba nieorginalny bo pisze na regulatorze iskra (regulator na alternatorze) a nigdzie na nim nie znalazlem ile ma amper. myślucie wiec ze jaki powinienem założyć akumlator do takiego sinika?

120Ah to trochę mało, w/g mnie trzeba porównać z innymi o podobnej mocy i chyba w zakresie 170-190 Ah należałoby szukać. Jeszcze jeden aspekt - ile miejsca jest na akumulator i ja włożyłbym największy jaki się zmieści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolokamil    0

właśnie jest tam bardzo mało miejsca i wejdzie tylko 120Ah. Brakuje 1.5 cm żeby weszła 170. chyba nie mam wyjścia musze gdzieś zamontować skrzynke na akumlator. tylko w którym miejscu było by najlepiej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
właśnie jest tam bardzo mało miejsca i wejdzie tylko 120Ah. Brakuje 1.5 cm żeby weszła 170. chyba nie mam wyjścia musze gdzieś zamontować skrzynke na akumlator. tylko w którym miejscu było by najlepiej??

Poszukaj dobrze i może znajdziesz jakiś o większej pojemności w tych samych gabarytach, co do prądu rozruchowego - szukaj z jak największym.Ile masz miejsca, poszukamy razem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4

moim zdaniem to 120 wystarczy a co ma alternator do akumulatora jak jest mały altenator o małym prądxie ładownia to bedzie dłuzej doładowywac wszystko zależy od rozrusznika czy jest z pzekładnią planetarną czy bez czy posiada wlektro magnesy czy magnesy ale moim zdaniem jak dobrze kreci to na 120 powinno być dobrze ja w zime zapalałem zetora z akumulator a 45 ah i zapalił ;)


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
moim zdaniem to 120 wystarczy a co ma alternator do akumulatora jak jest mały altenator o małym prądxie ładownia to bedzie dłuzej doładowywac wszystko zależy od rozrusznika czy jest z pzekładnią planetarną czy bez czy posiada wlektro magnesy czy magnesy ale moim zdaniem jak dobrze kreci to na 120 powinno być dobrze ja w zime zapalałem zetora z akumulator a 45 ah i zapalił ;)

I pewnie spod chmurki. Z planetarną łatwiej ale zawsze jest ryzyko, że nie podoła. Kupić i potem narzekać . Nawet C-330 miał 165AH.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4
I pewnie spod chmurki. Z planetarną łatwiej ale zawsze jest ryzyko, że nie podoła. Kupić i potem narzekać . Nawet C-330 miał 165AH.

nie z pod chmurki jak jest silnik dobry to dwa , trzy oboty wałem i chodzi przy dużym mrozie a jak silnik do d*py t o nawet i elektrownia nie pomoze


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
nie z pod chmurki jak jest silnik dobry to dwa , trzy oboty wałem i chodzi przy dużym mrozie a jak silnik do d*py t o nawet i elektrownia nie pomoze

Przy solidnym mrozie tym akumulatorem nie ma szans aby ruszyć wałem ponad 4-ro litrowego silnika z bezpośrednim wtryskiem, zakładam że ma zwykły rozrusznik. Pojemność mu spadnie do poziomu 20AH i z czym tu wojować. Weź pod uwagę, że z eksploatają spada pojemność i po pewnym czasie zamiast 170, ma zaledwie 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4

z tym sie zgadzam że mu spadnie najlepiej niech se kupi akumulator od malucha i do tego poządny prostownik z rozruchem i mu zawsze zapali a później to na ciepłym da rade bez pomocy :);) ;) :) :) :) :)


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolokamil    0

w tym ciagniku mam rozrusznik zwykły to znaczy bez przekładni. w piątek zmieże dokładnie ile mam tam miejsca bo już niepamiętam a dość dawno temu to miezyłem. Wiem tylko że standardowy akumlator 170Ah niewejdzie bo jest zadługi o jakieś 1.5 cm. mam w domu dwa nowe akumlatory 170Ah cały rok leżą nieużywane (chdzą tylko w sieczkarni jak sie kosi kukurydze) to bym mugł jeden do traktora założyć tylko że sie nie zmieści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
a co ma alternator do akumulatora

Ma całkiem sporo przy częstym uruchamianiu, szczególnie w niskich temperaturach. Równierz jeśli często używasz wielu odbiorników, akumulator może być stale niedoładowany co skutkuje spadkiem jego sprawnosci i żywotności. Aku powinien być tak dobrany pod alternator aby ten mógł go w pełni naładować w przeciągu godziny lub troche więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

W praktyce przekonałem sie że za duży pojemnościowo akumulator nie jest najlepszym rozwiązaniem. To o czym wspomniałem czyli częste uruchamianie + dużo odbiorników, gdzie alternator nie da rady w odpowiednio szybkim tempie całkowicie naładować baterii, co skutkuje ciągłym niedoładowaniem z dalszymi konsekwencjami i brakiem wykorzystania pełnej pojemności, czyli pieniądze wyrzucone w błoto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

120Ah powinien wystarczyć ja kupiłem niedawno sieczkarnie do kuku i silnik jest 11,6 l pojemności a akumulatory jeden ma 88 Ah a 2 - 95Ah I bez problemu odpalają rozruch 24V rozrusznik wg mnie kiepski bo z przesównym wirnikiem

 

Dzisiaj zabierał gość Fortschritta E 281 C cała noc stały aku 12V / 165 Ah podłączone pod prostownik , rozrusznik też z przesównym wirnikiem nówka od LIAZA , musiałem dać ognia do kolektora bo IFA nie chciała załapać

 

W MF ma sinik 6 cylindrowy i 2x 12V/66 Ah rozrusznik planetarny 12V nigdy nie było problemu z rozruchem nawet przy -30 kręcił super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj