TomaszRol

siłowniki / telskopy szyby tylnej RENAULT ARES 610 RX 1999 rok

Polecane posty

TomaszRol    0

Witam,

 

mam problem z dobraniem siłowników tylnej szyby w RENAULT ARES 610 RX. Sprawa jest taka, że starły się wszystkie oznaczania, w tym to jaką siłę ma dany siłownik.

Wiecie może jaka siła była by odpowiednia do podnoszenia takiej szyby?

Byłe w sklepie motoryzacyjnym i tam mieli taki siłownik na wymiar. Tylko że miał ogromną siłę, bo aż 540 N i to był do Vectry Combi do klapy, a tam klapa jest bardzo ciężka. Więc do szyby w ciągniku trzeba dużo słabszy bo inaczej szyby się nie zamknie.

 

Pozdrawiam

i dzięki za pomoc

 

P.S. Wesołych, radosnych i pełnych wiary świąt Wielkanocnych życzę wszystkim AgroFotowiczą.

 

Tomasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    7

Im mocniejszy to na dłużej starczy, a jak weźmiesz taki na styk to ci się wyrobi w kilka miechów i znowu pójdziesz po nowy


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian83    13

@gangster nie masz racji bo siłowniki maja rózna siłe scisku i oto chodzi by kolega kupił taki jaki miał


...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

a stare całkiem ci się całkiem wyrobiły??? bo ja jeszcze słabo unoszą to podmień jeden zamiast dwóch słabszych do wyrobionego załóż jeden mocny i będzie to samo co dwa słapsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

a stare całkiem ci się całkiem wyrobiły??? bo ja jeszcze słabo unoszą to podmień jeden zamiast dwóch słabszych do wyrobionego załóż jeden mocny i będzie to samo co dwa słapsze

 

Tak założy jeden mocniejszy i szybę połamie bo będzie nierównomierny rozkład sił.

 

Jak zakładać to tylko dwa na raz a siłę musisz sam dobrać jak myślisz że za mocny to kup inny bo nie może być mocny bo nie zamkniesz jedną ręką szyby,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7245    1

jak zakładać to dwa o takiej samej mocy , ja miałem założony w zetorze jeden mocniejszy a drugi słabszy , to jak się szybciej cofało do tyłu to mało szyba nie pękła , bo jedna strona słabiej trzymała i się szyba wyginała :P:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Spróbuj dobrać coś na złomowisku lub w firmie demontującej stare samochody.Zimą za 10 zeta kupiłem 4 całkiem fajne siłowniczki od Golfa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

Ja tez na złomowisku za dwa złote kupiłem dwa siłowniki w bardzo dobrym stanie do tylnej szyby od zetora :P Po takie rzeczy warto jeździć na złom , bo jest tam dużo wybór i praktycznie za grosze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszRol    0

dzięki, chłopaki. Racja trzeba się wybrać na złomowisko. Bo w sklepie taki luksus kosztuje 60 zł za sztukę.

A też racja, że trzeba będzie dwa wymienić, żeby siła się równomiernie rozłożyła.

 

Myślałem tylko, że ktoś ma Renault i poczytałby na swoim siłowniku jaka tam potrzebna jest siła. Bo na tym moim wszystko starte i nic nie można już przeczytać.

 

Także trzeba będzie poeksperymentować z siłą.

 

Planuje kupić taki o sile 350 Niutonów. Napiszę później czy to jest odpowiednia siła. Długość tego siłownika to 58 cm (rozłożony)

 

Tymczasem życzę smacznego jajka i pogodnych oraz radosnych świąt :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj