Skocz do zawartości
TomaszRol

siłowniki / telskopy szyby tylnej RENAULT ARES 610 RX 1999 rok

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TomaszRol    0

Witam,

 

mam problem z dobraniem siłowników tylnej szyby w RENAULT ARES 610 RX. Sprawa jest taka, że starły się wszystkie oznaczania, w tym to jaką siłę ma dany siłownik.

Wiecie może jaka siła była by odpowiednia do podnoszenia takiej szyby?

Byłe w sklepie motoryzacyjnym i tam mieli taki siłownik na wymiar. Tylko że miał ogromną siłę, bo aż 540 N i to był do Vectry Combi do klapy, a tam klapa jest bardzo ciężka. Więc do szyby w ciągniku trzeba dużo słabszy bo inaczej szyby się nie zamknie.

 

Pozdrawiam

i dzięki za pomoc

 

P.S. Wesołych, radosnych i pełnych wiary świąt Wielkanocnych życzę wszystkim AgroFotowiczą.

 

Tomasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    5

Im mocniejszy to na dłużej starczy, a jak weźmiesz taki na styk to ci się wyrobi w kilka miechów i znowu pójdziesz po nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian83    11

@gangster nie masz racji bo siłowniki maja rózna siłe scisku i oto chodzi by kolega kupił taki jaki miał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

paatrykk    0

a stare całkiem ci się całkiem wyrobiły??? bo ja jeszcze słabo unoszą to podmień jeden zamiast dwóch słabszych do wyrobionego załóż jeden mocny i będzie to samo co dwa słapsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

a stare całkiem ci się całkiem wyrobiły??? bo ja jeszcze słabo unoszą to podmień jeden zamiast dwóch słabszych do wyrobionego załóż jeden mocny i będzie to samo co dwa słapsze

 

Tak założy jeden mocniejszy i szybę połamie bo będzie nierównomierny rozkład sił.

 

Jak zakładać to tylko dwa na raz a siłę musisz sam dobrać jak myślisz że za mocny to kup inny bo nie może być mocny bo nie zamkniesz jedną ręką szyby,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7245    1

jak zakładać to dwa o takiej samej mocy , ja miałem założony w zetorze jeden mocniejszy a drugi słabszy , to jak się szybciej cofało do tyłu to mało szyba nie pękła , bo jedna strona słabiej trzymała i się szyba wyginała :P:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    31

Spróbuj dobrać coś na złomowisku lub w firmie demontującej stare samochody.Zimą za 10 zeta kupiłem 4 całkiem fajne siłowniczki od Golfa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

Ja tez na złomowisku za dwa złote kupiłem dwa siłowniki w bardzo dobrym stanie do tylnej szyby od zetora :P Po takie rzeczy warto jeździć na złom , bo jest tam dużo wybór i praktycznie za grosze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszRol    0

dzięki, chłopaki. Racja trzeba się wybrać na złomowisko. Bo w sklepie taki luksus kosztuje 60 zł za sztukę.

A też racja, że trzeba będzie dwa wymienić, żeby siła się równomiernie rozłożyła.

 

Myślałem tylko, że ktoś ma Renault i poczytałby na swoim siłowniku jaka tam potrzebna jest siła. Bo na tym moim wszystko starte i nic nie można już przeczytać.

 

Także trzeba będzie poeksperymentować z siłą.

 

Planuje kupić taki o sile 350 Niutonów. Napiszę później czy to jest odpowiednia siła. Długość tego siłownika to 58 cm (rozłożony)

 

Tymczasem życzę smacznego jajka i pogodnych oraz radosnych świąt :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
×