TomaszRol

siłowniki / telskopy szyby tylnej RENAULT ARES 610 RX 1999 rok

Polecane posty

TomaszRol    0

Witam,

 

mam problem z dobraniem siłowników tylnej szyby w RENAULT ARES 610 RX. Sprawa jest taka, że starły się wszystkie oznaczania, w tym to jaką siłę ma dany siłownik.

Wiecie może jaka siła była by odpowiednia do podnoszenia takiej szyby?

Byłe w sklepie motoryzacyjnym i tam mieli taki siłownik na wymiar. Tylko że miał ogromną siłę, bo aż 540 N i to był do Vectry Combi do klapy, a tam klapa jest bardzo ciężka. Więc do szyby w ciągniku trzeba dużo słabszy bo inaczej szyby się nie zamknie.

 

Pozdrawiam

i dzięki za pomoc

 

P.S. Wesołych, radosnych i pełnych wiary świąt Wielkanocnych życzę wszystkim AgroFotowiczą.

 

Tomasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gangster    6

Im mocniejszy to na dłużej starczy, a jak weźmiesz taki na styk to ci się wyrobi w kilka miechów i znowu pójdziesz po nowy


Wypadek trwa sekundy, leczenie miesiące!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian83    11

@gangster nie masz racji bo siłowniki maja rózna siłe scisku i oto chodzi by kolega kupił taki jaki miał


...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

paatrykk    0

a stare całkiem ci się całkiem wyrobiły??? bo ja jeszcze słabo unoszą to podmień jeden zamiast dwóch słabszych do wyrobionego załóż jeden mocny i będzie to samo co dwa słapsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

a stare całkiem ci się całkiem wyrobiły??? bo ja jeszcze słabo unoszą to podmień jeden zamiast dwóch słabszych do wyrobionego załóż jeden mocny i będzie to samo co dwa słapsze

 

Tak założy jeden mocniejszy i szybę połamie bo będzie nierównomierny rozkład sił.

 

Jak zakładać to tylko dwa na raz a siłę musisz sam dobrać jak myślisz że za mocny to kup inny bo nie może być mocny bo nie zamkniesz jedną ręką szyby,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7245    1

jak zakładać to dwa o takiej samej mocy , ja miałem założony w zetorze jeden mocniejszy a drugi słabszy , to jak się szybciej cofało do tyłu to mało szyba nie pękła , bo jedna strona słabiej trzymała i się szyba wyginała :P:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    33

Spróbuj dobrać coś na złomowisku lub w firmie demontującej stare samochody.Zimą za 10 zeta kupiłem 4 całkiem fajne siłowniczki od Golfa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

Ja tez na złomowisku za dwa złote kupiłem dwa siłowniki w bardzo dobrym stanie do tylnej szyby od zetora :P Po takie rzeczy warto jeździć na złom , bo jest tam dużo wybór i praktycznie za grosze :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszRol    0

dzięki, chłopaki. Racja trzeba się wybrać na złomowisko. Bo w sklepie taki luksus kosztuje 60 zł za sztukę.

A też racja, że trzeba będzie dwa wymienić, żeby siła się równomiernie rozłożyła.

 

Myślałem tylko, że ktoś ma Renault i poczytałby na swoim siłowniku jaka tam potrzebna jest siła. Bo na tym moim wszystko starte i nic nie można już przeczytać.

 

Także trzeba będzie poeksperymentować z siłą.

 

Planuje kupić taki o sile 350 Niutonów. Napiszę później czy to jest odpowiednia siła. Długość tego siłownika to 58 cm (rozłożony)

 

Tymczasem życzę smacznego jajka i pogodnych oraz radosnych świąt :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bystrovv
      Witam mam nastepujacy problem w moim aresie, z biegiem czasu przestaja dzialac wyjscia hydrauliczne. Ostatnio przy orce tak jaby wyjscia sie zacinaly i przy obrocie plug zatrzymal sie w martwym punkcie zauwazylem ze waz id obrotu wyszedl kekko z zakucua i byl wyciek wiec zakulem waz na nowo dolalem oleju i myslalem ze to sprawe zalatwi ale problem pozostal wtedy uzytkowalem 2 pare wyjsc ktora jest polaczona z przednim tuzem ale olej skierowan jest na tyl. Ciagnik mam od roku a pierwszy objaw niedzialajacych wyjsc pojawil sie we wrzesniu po odpieciu takerzowki ktora mialem na testy i miala hydrauliczna regulacje walu ktora byla podpieta na pierwsza pare. Teraz nie ma reakcji na 1i3 parze wyjsc  i nie slychac przeplywu oleju natomiast na 2 parze słychać przeplyw oleju ale nie obraca pluga. Olej jest czysty stan jest dobry. Prosze o jakas porade moze ktos mial taki problem 
    • Przez pelepele22
      Panowie nie typowa sprawa. Już nie wiem w czym tkwi problem. 
      W  mojej renówce zaczęło ślizgać się sprzęgło. 
      rozpołowiłem wymieniłem łożysko 1 stopnia , ściągnąłem docisk, koło zamachowe zawiozłem do firmy, która zajmuje się regeneracja sprzęgła. Zregenerowali tarcze napinali nowe płytki , skrobali koło zamachowe i docisk jest to sprzęgło dwutarczowe firmy luk. Założyłem ponownie wszystko ustawiłem odległości pierwszy stopień 3 mil drugi 5mm i nie wysprzegla . Nie mogę wrzucić biegu chcąc wrzucić, ciągnik powoli rusza dopiero gdy zaciągnę drugi stopień to w tedy mogę swobodnie wrzucić bieg . Co może być przyczyna bo już ręce opadają 4 razy go rozpolawialem  


    • Przez 2000pawelXYZ
      Na jakiej zasadzie działa te załączanie sprzęgła wom renault i co by było potrzebne zeby z mechanicznego (na linke) przerobić na takie? 
      Wiem że napewno siłownik i ta dźwignia ze zdjęcia ale czy cos jeszcze poza tym? 

    • Przez Krzysztoflewandowski36
      witam posiadam renault 133.14 i mam taki problem po godzinie pracy ciezko podnosi podnosnik i bardzo ciezko dziala wspomagania a pompa oleju bardzo goraca i wyje.wstawiona nowa pompa wszystkie filtry i olej
    • Przez Mateusz4
      Mam problem z moim aresem a mianowicie skacze mu obrotomierz szczególnie na obrotach powyżej 1800 i większym obciążeniu. Skoki polegają że obrotomierz spada o np 200 obrotów i znów wzrasta i pokazuje rzeczywiste obroty silnika i tak cały czas wskazówka skacze. Prędkość utrzymuje się cały czas stała silnik też nie spada z obrotów o obrotomierz wariuje. Co może być?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj