gsmphone

Isobus - prośba o pomoc

Polecane posty

gsmphone    0

Jestem studentem ostatniego roku na wydziale Agroinżynierii na Uniwersytecie Rolniczym. Piszę pracę inżynierską na temat diagnostyki komputerowej ciągników rolniczych poprzez Isobus. Czy ma ktoś może jakieś informację na ten temat? Ogólnie każda informacja o Isobus może być dla mnie przydatna.

 

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolx21    22

Zwroc sie najlepiej do dealera, ktory oferuje traktory z Isobus, powinien ci udzielic najwiecej informacji na ten temat. Kiedys pomagalem w podobny sposob kolezance, szukalem informacji w Grene, bardzo chetnie i duzo jej pomogli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gsmphone    0

Dzięki za odpowiedź.

 

Jeżeli chodzi i google to już sprawdzałem ale nie ma na tyle info ile potrzebuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miodu1616    0

Sorki że może nie dotyczy tematu :)

 

gsmphone napisałeś że jesteś studentem ostatniego roku na wydziale Agroinżynierii na Uniwersytecie Rolniczym mógłbyś mi napisać coś więcej o tej uczelni. Chodzi mi mianowicie o informacje: gdzie się ona znajduje, czy na niej się uczy o nowoczesnych technologiach stosowanych w maszynach rolniczych i na jakie przedmioty musiał bym położyć większy nacisk i z czego najlepiej by było zdać maturę aby bez problemu tam się dostać. Jestem co prawda dopiero w pierwszej klasie technikum elektronicznego ale interesują mnie nowe technologie stosowane w maszynach rolniczych i chciałbym się kształcić w ty kierunku.

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...