Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2


11454 odpowiedzi na ten temat

#10321 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 08 luty 2012 - 16:01

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Pisanie bez sensu to marnowanie słów. ;) Żeby pisać z sensem i na temat trzeba odpowiadać na pytania a jak widać nikt ich nie zadaje więc nie ma na co odpowiadać. Proste. ;) Problemy ma każdy ale aby otrzymać pomoc trzeba się po nią zgłosić.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 21:21
  •  

#10322 Share wojoch7340

wojoch7340

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 luty 2012 - 23:44

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 ma ktoś z was audi a3 w nowej budzie chodzi mi o silni 2.0 diesel jeśli ktos ma prosze oporade czy opłaci sie to kupować

#10323 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 10 luty 2012 - 23:53

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 chyba nie ten temat :D

#10324 Share janusz20

janusz20

    <<<<<<<<<<<<<<<<

  • Members
  • PipPipPip
  • 2000 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie pow. Sochaczew
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem. Budownictwo, Historia

Napisany 11 luty 2012 - 00:08

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Jak nie w temacie jak w temacie pytanie powinno brzmieć ,,ma ktoś z was audi a3 w nowej budzie chodzi mi o silni 2.0 diesel jeśli ktos ma prosze oporade czy opłaci sie to kupować, czy panny na to lecą?

#10325 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 11 luty 2012 - 00:17

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Nie no Janusz teraz to jak najbardziej pasuje nic dodać nic ująć :D

#10326 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 11 luty 2012 - 12:13

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Diesle są już nie opłacalne po podwyżce cen ropy. Do tego silniki diesla 2.0 są mocniejsze od 1.9 ale maja mniejszą żywotność co prowadzi do awarii i szybszego zjechania silniki. Zaraz jakiś właściciel tu naskoczy na mnie ale taka jest prawda nie oszukujmy się, 1.9 to najlepsze diesle jakie powstały. proponuję benzyniaka, do tego dobrze dobrany gaz i zaoszczędzisz sporo pieniędzy, wrażenia z jazdy lepsze bo benzyniak lepiej się zbiera i o tej porze roku mniejsze problemy z odpalaniem. Diesle przy -20 już potrafią protestować a benzyniaki walczą ;) Jeżeli zastanowisz się nad benzyniakiem to 1.8 T - jeśli lubisz szybszą jazdę i 1.6 jeśli wolisz kulturalnie i delikatnie. Odradzam 2.0 w benzynie bo tak samo jak i diesle nie są najlepsze. A do tego turbo robi swoje jaki by silnik nie był z turbiną jest inna jazda. ;) Nie wiem dokładnie o którą generację Ci chodziło ale wypowiedziałem się na temat II generacji a3, wcześniejsza może mieć trochę inną gamę silników.

Ps. Laski na to nie polecą, przykro mi ;P Ale jeśli kupisz A6 2004 r. - i wzwyż to wystarczy podjechać w odpowiednie miejsce gdzie kręci się dużo tego typu panienek i możesz nie zamykać drzwi ;P

#10327 Share Famer21

Famer21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Informatyka, Kino, Muzyka

Napisany 11 luty 2012 - 15:58

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @wojoch7340, silnik 2,0 odrazam. Ja zmieniam mojego passata b5 FL na audi a4 B6 właśnie 1,9 TDI 150ps. Jeśli chodzi Ci o poradze wystarczy zobaczyć ceny na np. allegro, im cena tańsza tym gorszy silnik zauważ 2,0 tańsze od 1,9.. i oczywiście combi, bo za limuzyne zabulisz..
Sorry za OT.

#10328 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 11 luty 2012 - 16:45

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 "im cena tańsza tym gorszy silnik" - inteligenta podpowiedź :D Cena nie czasem tak ale nie zawsze ma się do jakości. Głównie płacimy za markę. Jest mnóstwo części zamiennych na rynku a niektóre są tak dobre jak oryginalne tyle, że tańsze bo nie ma na nich znaczka za który w dzisiejszych czasach się głównie płaci. Przykładem jest tu własnie VW B5 FL i Audi a4 - mają dużo, bardzo dużo wspólnego a silniki są te same. Nawet na częściach jest napis"Audi Volkswagen" choć nie na wszystkich. Passat choć prawie taki sam jest dużo dużo tańszy a Audi dużo dużo droższe. Czemu? Otóż marka. Nie combi tylko kombi ( Polski słownik ma taki wyraz) i różnica jest ale nie duża. Od kiedy a4 b6 ma silnik 1.9 TDI 150 KM? Najmocniejszy 1.9 tak jak w VW jest to 130 konny Turbodiesel. 150 są ale zczipowane a nie oryginalne. ;)

#10329 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 11 luty 2012 - 18:12

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 W VW jest także 150 kuca ale w audi to już nie :D no ale Kamil widzę że chyba nie jeździłeś FL i andzą jeżeli mówisz że prawie się nie różnią także wpierw pojeździj i wtedy pisz :D

Edytowany przez damjan15, 11 luty 2012 - 18:13.


#10330 Share Narcotic

Narcotic

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 43 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Płock
  • Zainteresowania:Motoryzacja, muzyka.

Napisany 11 luty 2012 - 18:26

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 W seacie leonie fabrycznie miały 150KM oznaczenie silnika ARL. Miałem przyjemność jeździć zczipowanym na 180KM. Prestiż napewno mniejszy niż audi ale cena przyzwoita i wrażenia z jazdy niesamowite. Polecam 1.9. Wracając do tematu zamiast uwodzić dziewczyny zamierzacie wyrywać blachary?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 21:21
  •  

#10331 Share Famer21

Famer21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Informatyka, Kino, Muzyka

Napisany 11 luty 2012 - 18:28

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @Kamillo0 - jakie marki i cena od nich zależy? mówię o audi, nie porównuję, vw i audi tylko silniki w audi. Mówię o audi a4 silnik 2,0 są droższe od 1,9 komory lekko poszerzone pojemnościowo. 1,9 wyszły jak passaty B5 FL 130ps i 150ps z zainstalowanym wirusem na rozbudowanie mocy. Ale takie z mocą 150ps trzeba tym poprosto potrafić jeździć. W pasku zrobiłem już 430tyś więc trzeba zmienić już, a4 180tyś - czyli jak nówka :D do tej pory miałem 130 koników, zmieniłem na 150 i jazda, te 20 ps więcej powiedzmy, że nie wbija bardziej w siedzenie tylko poprostu te 20 ps to zapas mocy przy wyprzedzaniu na 5 biegu no nie muszę redukować do 4, bo dae rade, w pasku jak a szybko sie chciało wyprzedzić ro redukcja, a tutaj no nie trzeba.. Trochę więcej spali, bo człowiek czuje więcej mocy to trochę inaczej ciska ten gaz. Co do wyposarzenia praktycznie to samo, no audi parę unowocześnień ma, ale nic wielkiego.

#10332 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 11 luty 2012 - 21:31

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @damjan15 To chyba raczej Ty nie jeździłeś ;) Posiadam nie mówię osobiście ale ogólnie rodzice, rodzeństwo więc trochę tego jest a wymienię same VW więc: b4, b5, b5 FL (sedan,kombi,kombi) innych marek nie będę wymieniał bo rozmawiamy tylko o VW i Audi, Audi w sumie też jest ale właśnie 1.8 T więc to nie na temat. Powiedz mi teraz czym one się różnią? gama silniki prawie identyczna, stylistyka inna ale gdy się dokładnie przypatrzysz to podobna. Rozwiązania i wyposażenie to samo, możliwe kilka drobnostek innych ale reszta podobnie. Nawet @farmer21 potwierdził: "Co do wyposarzenia praktycznie to samo, no audi parę unowocześnień ma, ale nic wielkiego. "






Mój a raczej brata B5 Fl ma 1.9 TDI 130 kucy i dalej twierdzę, że nie ma w Audi b6 i VW Passat silnika 1.9 TDI 150 konnego, dla pewności sprawdziłem w bazie autocentrum.pl i tam tez najmocniejszy 1.9 jest 130 konny. Oczywiście są silniki 150 konne ale nie o pojemności 1.9 w dieslu. Jeżeli twierdzicie, że się mylę to dajcie jakiś dowód ja chętnie dowiem się o istnieniu silnika którego nie znam bo też mogę nie wiedzieć wszystkiego. ;)
@Narcotic Z dziewczynami to ściema nikt nie chce żadnych na auto wyrywać a przynajmniej nikt normalny. ;P Seat Leon też ma trochę z VW i silniki również, miałem okazję jeździć ARL i naprawdę fajnie się to zbiera dodatkowo była to wersja FR i nawet zastanawiałem się nad kupnem takiego Seacika ale FR dodatkowo z AWD i silnikiem ARL kosztowała rok temu w granicach 30-35 tysi a to drogo jak na trochę starszego wyglądem seata tym bardziej, że za tyle mam Audi a4 1.8 T 190 kucy quattro a jak dobrze poszukam lub sprowadzony to nawet w s-line i dużo lepiej wyposażony niż seat. Nie oszukujmy się wnętrze Leona I generacji i Audi b6 to duża różnica. ;)

#10333 Share damjan15

damjan15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 572 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 11 luty 2012 - 21:46

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 W Audi A6 i passatuchu nie było 1,9 150 kuca były w golfach. Ale jeżeli twierdzisz że Audi a Wieśwagen prawie się nie różnią to pozdro popatrz tylko na wykończenie passauch będzie skrzypiał a andzia nie będzie

Edytowany przez damjan15, 11 luty 2012 - 21:47.


#10334 Share Famer21

Famer21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Informatyka, Kino, Muzyka

Napisany 11 luty 2012 - 22:20

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @damjan15 A6 czy A4? Mówimy o wersji B6 Audi a4.. Audi a4 B7 jest już całkiem inaczej wykonana w środku totalny lift, ale a4 b6 to wersja po pierwszy lifcie A4 (d*pa zaokrąglona, nie płaska jak w pierwszej wersji, a w a4 b7 dodatkowo większy grill).
A6 to już inna seria, wykonanie inne, większa krowa limuzyna.

#10335 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 11 luty 2012 - 23:52

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @damjan15 No jakoś w moich wieśwagenach środki nie trzeszczą. Powiem Ci nawet coś lepszego w B4 z 95 r. w zimie gdy to własnie wtedy plastiki się kurczą i je słychać nic nie trzeszczy a w avensis 2001 słychać trzaski. ;)

@Famer21 Szczerze to różnicy w środku miedzy B6 a B7 oprócz innej kierownicy nie widzę. B7 są lepiej wyposażone dlatego częściej znajduje się w nich nawigacja ale reszta środka praktycznie taka sama. Wygląd zewnętrzny podszedł pod lifting i nawet w opisach B7 jest napisane iż jest to B6 po zewnętrznym liftingu.

#10336 Share pic2ek

pic2ek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łowicz

Napisany 12 luty 2012 - 08:08

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 <b>Od kiedy a4 b6 ma silnik 1.9 TDI 150 KM? Najmocniejszy 1.9 tak jak w VW jest to 130 konny Turbodiesel. 150 są ale zczipowane a nie oryginalne. ;) </b>

tak? a jak są zczipowane? może mi to bardziej rozjaśnić? czy fabrycznie nowe turbo, program to juz czip?
a czym się różnią silniki 1,9 od 2,0? - konkrety.
Bo gdzieś tam dzwonią ale nie wiadomo gdzie.
Akurat nie wiem czemu nie brać 2,0 - w bkd wada fabryczna pękały głowice i turbo padały. ale reszta?

#10337 Share Famer21

Famer21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 752 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Informatyka, Kino, Muzyka

Napisany 12 luty 2012 - 21:17

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Są fabrycznie 150 konne a4 i passaty b5 po fabrycznym tuningu na zapas mocy.. Tylko, że w h.. ciężko takie spotkać, a po za tym tak chodzi mi o wirus w komputer co 150ps daje. Nie mówiłem o oryginale. Sam oryginała nie mam, tylko z wirusem, ale 2 lata max przy mojej jeździe do zajade. Wykończenie procz navi drobne elementy, przyglądnicie sie na deski rozdzielcze, przód i tył, ale to z bliska nie fotki ;p

#10338 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 12 luty 2012 - 21:43

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 To dziwne bo ja nie spotkałem się z a4 i b5 FL z fabrycznym 1.9 TDI 150 Konnym, natomiast jak już pisałem spotkałem się z takim fabrycznym Seatem Leonem. I tak jak napisałem wcześniej nie znalazłem w necie na różnego rodzaju stronach z danymi technicznymi samochodów nic o wyposażeniu w/w aut w ten silnik, dlatego jeszcze bardziej mnie to dziwi.

@pic2ek Tak jak napisał kolega wyżej są zczipowane przez tzw. "wirusa" bo każdy silnik ma zapas mocy aby nie był wykorzystywany w 100% co prowadzi do dłuższej eksploatacji. Gdy podnosisz moc silnika przez czip automatycznie skraca się jego żywotność. Turbina to nie czip.

#10339 Share wojoch7340

wojoch7340

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 261 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 luty 2012 - 22:23

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 http://www.vwgolf.pl...w-passat-b5-fl/
tu sa dane pasata i jego gamy silników i nie ma tam 1.9tdi 150km tylko max 131km
a 150 były w golfie a w ibizie i leobie nawet 160 km z 1,9tdi
ale co myślicie o audi a3 2.0tdi 140 jak nie dizet to jaka poj.w bęzynie
http://otomoto.pl/au...-C22726265.html
chodzi mi o tą wersje

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 21:21
  •  

#10340 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 13 luty 2012 - 16:17

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 I właśnie dlatego ja twierdzę w dalszym ciągu dopóki nikt tego nie udowodni, że oryginalnie z fabryki nie wyjechał nigdy a4 lub b5 FL z silnikiem 1.9 TDI 150 KM. W golfie to nie wiem ale w Leonie max 1.9 TDI 150 Kucy oryginalnie więcej z czipem.
Z II generacji A3 jeśli chcesz benzyniaka to ja polecam 1.8 T 160 KM jest czym poszaleć tym bardziej na takie wymiary i masę. Zakładasz do tego dobrze dobrany gaz i wychodzi Ci mniej jak diesel a za to agresywniej. ;)

Podobne tematy