Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2


11454 odpowiedzi na ten temat

#5801 Share BSZ110

BSZ110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Ciężarówki;)

Napisany 04 luty 2010 - 18:26

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dokładnie, sms psuje wszystko...! Przez tel, gg czy nk to mozesz jedynie z nia popisac i lekko podbic ale najlepszy sposob to spotkanie! Wiadomo, dupe sciska i slowa nie przemowisz ale jak zalezy to wszystko pokonasz!!! :blink:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 02:29
  •  

#5802 Share przemek19900427

przemek19900427

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz
  • Zainteresowania:Zimne piwo i gorące dziewczyny... :D XD

Napisany 04 luty 2010 - 18:29

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 kolega BS dobrze mówi... przez sms-a jest prościej i czasem napiszesz coś. czego wprost nigdy byś nie odważył się powiedzieć, ale tak nie robią prawdziwi faceci... pamiętaj chłopaki nie płaczą, także spinaj poślady i jak wróci jest Twoja :blink:
Ridge zagrał w 2000. odcinku Mody na sukces. TurboDymoMan zawstydził Ridge'a, zagrał w 3000.

#5803 Share 330CUrsus

330CUrsus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 481 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Dąbrowy
  • Zainteresowania:Rolnictwo i motoryzacja.

Napisany 04 luty 2010 - 18:43

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 No właśnie ja z tych co jęzor na spotkaniu z dziewczyną nie wie co ma ze sobą zrobić :blink: . No właśnie co do tego chłopaka to pewny bym nie był bo jest piękna i kolejki chłopaków się ustawiają do Niej a nie wiem kiedy wraca itd. Zaprosiłem Ją na kulig i myślałem że odejdziemy trochę od wszystkich i załatwię to no ale ze względu na rodziców pojechała na te ferie.

#5804 Share BSZ110

BSZ110

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Ciężarówki;)

Napisany 04 luty 2010 - 18:58

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Ahhh tak jak już każdy pisze, lasek nikt nie zrozumie :blink: A co do mojej sprawy to wszystko już wróciło do normy ale nie chce ja nalegać na spotkanie bo po co nalegać :o Wole poczekać tydzień bez niej niż spaprać sprawę i wogole juz jej nie widziec przez zycie!!! Musze cos wymyslec na 14 ale jeszcze nie wiem co... moze gdzies ja zabrac czy raczej do niej do domu. @330CUrsus dokładnie mam tak jak Ty, dziewczyna ładna i tez jest pełno chłopaków ale ja jestem z leksza na dobrej drodze bo mi sie juz "prawie" udało a to co sie działo to bym nigdy o tym nie pomyslal hehe :huh:

#5805 Share przemek19900427

przemek19900427

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kalisz
  • Zainteresowania:Zimne piwo i gorące dziewczyny... :D XD

Napisany 04 luty 2010 - 19:00

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Nie ucieknie Ci przecież... jak Ona też coś do Ciebie czuję to prędzej czy później na pewno się zgodzi... chyba, że Ona do Ciebie nic to nawet gdyby nie miała żadnego chłopaka to zesrasz się a nie będziecie razem... będzie dobrze :blink: nie trać nadziei... cierpliwość popłaca :huh:
Ridge zagrał w 2000. odcinku Mody na sukces. TurboDymoMan zawstydził Ridge'a, zagrał w 3000.

#5806 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 04 luty 2010 - 19:09

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 mowiesz ze znasz ja od przedszkola wiec raczej nie powinna cie sprawiac zadnego porblemu rozmowa z nia, wiec smialo sie spytaj jej przez spotkanie sam na sam a nie przez smsa nie mieszka na drugim koncu swiata tylko gdzies nie daleko ciebie i wyjechala po prostu ale wroci wiec poczekaj cierpliwie jak wroci zabierz ja na spacer popytaj jak bylo ona ci opowie potem ty jej opowiedz co sie dzialo jak jej nie bylo a pozniej przejdz do watku ze jak jej nie bylo to sobie duzo myslales wieczorem jak lezales na lozku (bez podtekstow) tylko z drugiej strony boisz sie jej reakcji powiedz jej ze ci na niej bardzo zalezy ze chcialbys byc z nia blizej nie tylko jak kolega z kolezanka tylko byc para i czy da ci szanse zebys mogl zostac jej mezczyzna albo chlopakiem jak to woli

#5807 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 05 luty 2010 - 20:52

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Witam
Temat nie zamkniety a tu od 24 h cisza ????? Nikt nikogo nie podrywa panowie co sie dzieje?????? Czyzby wszyscy sie umowili?????
Pozdrawiam

#5808 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 05 luty 2010 - 21:08

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Pewnie są na łowach...
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#5809 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 05 luty 2010 - 21:15

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Ja byłem dziś u Asi :blink: Pojechałem coś wydrukować ale sobie trochę pogadaliśmy :huh:

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#5810 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8983 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 05 luty 2010 - 21:33

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 I jakie efekty?
Mi Beata zachorowała i chyba nici z jutrzejszego spotkania...
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 02:29
  •  

#5811 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 05 luty 2010 - 21:39

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Ona teraz ma chłopaka wiec.... Ale miło było jo ujrzeć :blink:

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#5812 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 05 luty 2010 - 22:01

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Widze Andrzej ze nie odpuszczasz?????

#5813 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 05 luty 2010 - 22:05

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 temat jakos ucich czyzby zasypalo co nie ktorych i sygnal do neta nie dociera :blink: .. no do mnie jutro moja przyjezdza na weekend w niedziele ja ladnie odwioze do domu i znow trzeba bedzie sie meczyc caly tydzien zeby doczekac weekendu,

#5814 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 05 luty 2010 - 22:19

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Widze Andrzej ze nie odpuszczasz?????


We mnie uczucie nie umarło mimo ze od 5 miesięcy jest z innym. Co będzie w przyszłości?? Nie wiem. Obrączki na palcu nie ma.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


#5815 Share karolu

karolu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 581 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 luty 2010 - 22:21

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 A co się z mistrzem uwodzicieli w metodzie "na dzioba" zenonem dzieje??? Czyżby Andrzej mu bana podarował?

#5816 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 05 luty 2010 - 23:07

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Nawet główny uwodziciel forum Czesław sie nie pojawia

#5817 Share raf9411

raf9411

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 14 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Interesuje się Sportem, ale przedwszystkim rolnictwem

Napisany 05 luty 2010 - 23:09

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Cześć
Widze że nam forum ucichło :blink:

#5818 Share Rafal180

Rafal180

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1126 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sieradz
  • Zainteresowania:Wolność słowa na AF!!!!

Napisany 05 luty 2010 - 23:16

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Bez Czesia ten temat nie ma prawa istnieć :blink:
Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

#5819 Share bezeta10

bezeta10

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 186 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie

Napisany 05 luty 2010 - 23:35

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Pewnie Patrycie bajeruje

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 02:29
  •  

#5820 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 06 luty 2010 - 08:21

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Do wesela się szykuje. Przecież to dziś.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


Podobne tematy