Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2


11454 odpowiedzi na ten temat

#4181 Share PRZEMEK321

PRZEMEK321

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 422 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Dankowice III
  • Zainteresowania:lubie to co robie a to jest najwazniejsze.

Napisany 08 grudzień 2009 - 20:57

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 UrsusCzesio czytam twoje posty i powiem ci ze ja kilka lat temu miałem ten sam problem ze nie potrafiłem kolezance wyznac co czuje i wiesz co zrobiłem? powiedziałem do niej na osobnośći niby żartem-WIESZ CO JA TO CIE KOCHAM i czekałem jak zaaraguje i wiesz udało mi sie bo ona czuła to samo i teraz po czterech latach bycia razem planujemy ślub wiec jeszcze raz cie zachecam cie byś zrobił jak mówie a jak ci nie wyjdzie cos to zawsze mozesz powiedziec ze zartowałeś.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 13:18
  •  

#4182 Share damian18

damian18

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 671 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ryki

Napisany 08 grudzień 2009 - 22:06

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 ale nie znamy dokładnej sytułacji Czesia;p kręć się koło niej daj jej do zrozumienia że c na niej zależy zdobywaj jej zaufanie a reszta sama przyjdzie

#4183 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 08 grudzień 2009 - 22:17

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 jak narazie to wszystko wskazuje na to sie ksończy tak jak zwykle... Płacz i cierpienie... :lol:
Mój Wladimirec podbija świat

#4184 Share lordhagen

lordhagen

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 09 grudzień 2009 - 07:21

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Złażąc z GG napisałem Ci, żebyś dał wieści z frontu na AgroFoto w ten temat. Liczyłem na radość, ale jednak nie. ehh;/ nie poddawaj sie, skorzystaj z rad kolegów wyżej

#4185 Share masiew

masiew

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 09 grudzień 2009 - 08:40

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 naprawdę nie powinieneś się wachać tylko działać. zaproś ją na jakas kawę albo poprostu na spacer, pogadajcie na spokojnie i powiedz co czujesz, że ci na niej zależy. wiem że boisz się odrzucenia, ale jeśli nic nie zrobisz, to ktoś ci ją sprzątnie i dopiero wtedy będzie bolało podwójnie
wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

#4186 Share ralf

ralf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 303 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 09 grudzień 2009 - 11:58

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 zawsze mozna wstąpić do klubu kawalerów :lol: chociaż nie widze takiego wątku na af :) zakładamy ??? :)

#4187 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 09 grudzień 2009 - 12:38

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 @Ursus Czesio
Pójdź na jakość, a nie na ilość. Wszak miedzy dziewczynami takie info się szybko przemieszcza, co innego miedzy nami mężczyznami, my wolimy: ile pali, jaki ma silnik, jak przyśpiesza itp. :lol:

#4188 Share lordhagen

lordhagen

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 54 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 09 grudzień 2009 - 16:28

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Eh, ze mnie to taka sracka, brakuje mi już tematów do rozmowy, ona coś kręci, niby chciała mi coś powiedzieć ale sie rozmyśliła, ja dzisiaj jakiś cichociemny jestem. Eh nie myślałem o dziewczynach to było dobrze, cieszyłem sie życiem i nie było problemów, ale co ja poradze, zakochałem sie

#4189 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 09 grudzień 2009 - 16:29

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 O co chodzi z tą jakoscią? Ona jest wysokiej jakosci kobietą..
Mój Wladimirec podbija świat

#4190 Share andrzej2110

andrzej2110

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 9407 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Płocka

Napisany 09 grudzień 2009 - 17:03

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Chodzi o to żeby nie przyleli do ciebie łatki ze zmieniasz dziewczyny jak rękawiczki. Bo jak tak będzie zadna pożdna ciebie nie będzie chciała.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 13:18
  •  

#4191 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 09 grudzień 2009 - 18:14

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 No sam andrzej wiesz jak jest.. Anie jak pokochalem to po póltora roku dopiero zaczełem ise rozglądać za inną. Bo to była niespełniona milość. Tlatego po już 1,5 roku szukałem inną. Jeżeli Patrycja zechce mnie i nie zostawi to zapraszam wyższą range AF na poltrowanie :lol:
Mój Wladimirec podbija świat

#4192 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 09 grudzień 2009 - 19:38

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 no wiec Czesio po malo i do celu i oby skutecznie i ze szczesciem a bedzie dobrze :lol: .. najgorsza jest ta nie pewnosc jak zareaguje wybranaka, ja jak chcialem wrocic do swojej dziewczyny z ktora jestem do teraz to z jej kolezanka pisalem zeby sie dowiedziec co i jak czy mam wogole szanse po tym co zrobilem po roztaniu z nia nie minol tydzien i mialem inna co bylo najwieksza glupota jaka zrobilem

#4193 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 09 grudzień 2009 - 22:31

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Mmmm piękne 6,7 i 2 częśc bardzo mi przypadły do gustu. Patrycja chyba ma trudne dni. Miejmy nadzieje że to sie skonczy niedługo. Wtedy będzie można sprawy jakos pchnać do przodu
Mój Wladimirec podbija świat

#4194 Share Eryko

Eryko

    Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 898 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 11 grudzień 2009 - 02:02

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 To ja mam taki problem iż jestem z dziewczyną od lekko ponad roku,zakochałem się Wszystko było dobrze,oczywiscie zdarzały się kłótnie jak wszedzie a Ona teraz mi tak bez powodu mowi że nie wie czy mnie Kocha i nie wie czy chce ze mną być ;) Nic w życiu jej nie odwaliłem,żadnych skoków w bok,cały wolny czas dla niej przeznaczałem i przeznaczam,nic złego nie robie a Ona się zrobiła taka zimna i bezwzględna wobec mnie.już sam nie wiem co mam robić bo pierwszy raz się z taką sytuacją spotykam.czekam na jakieś wasze rady co tu dalej robic... :( :D :D :(

#4195 Share sirKonrado

sirKonrado

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 256 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Cze-wy --> Kraków

Napisany 11 grudzień 2009 - 02:24

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 szkoda Cię chłopie ale nic na siłe, raczej nie pomoge Ci ale być może jest tak że to wcale nie była miłość z jej strony tylko jakś głęboka przyjaźń czy zauroczenie - a Ty jesteś tego niestety ofiarą, trzymaj sie.

#4196 Share masiew

masiew

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 11 grudzień 2009 - 08:02

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 moze poprstu to nie jest ta jedyna?
wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

#4197 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 11 grudzień 2009 - 11:35

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 a moze ona ma kogos i wiesz tamten ja zachwycil i wogole, a jak pojdzie do niego to moze zauwazy brak twojej osoby i twojego ciepla i wroci do ciebie ale jak narazie to probuj z nia o tym pogadac

#4198 Share Eryko

Eryko

    Rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 898 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wlkp

Napisany 11 grudzień 2009 - 12:43

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dla mnie to jest ta jedyna ale ja chyba nie jestem dla Niej tym jedynym.
Jak by innego miala miec to sie okaze ze mądra raczej nie była i nie jest.prawda zawsze wyjdzie na jaw wiec na 100% bede o tym wiedział jak tak własnie jest. Próbuje z Nią gadac,gada ze mna ale ciężko idzie.

#4199 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 11 grudzień 2009 - 14:12

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Im bardziej mi na kimś zależy tym jest gorzej........ ;)
Mój Wladimirec podbija świat

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 Dzisiaj, 13:18
  •  

#4200 Share masiew

masiew

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 466 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwałki

Napisany 11 grudzień 2009 - 16:15

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2 czemu czesiu tak sądzisz?
wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Podobne tematy