Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zetor 8441


25 odpowiedzi na ten temat

#21 Share MCKYLO

MCKYLO

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 338 postów

Napisany 17 październik 2008 - 21:18

Zetor 8441 kolego pioter nie zalezy mi na tym aby na koledze ferdek jeździć, tylko chcę wiedzieć czy faktycznie to sprzęgło ma takie zapotrzebowanie mocy to po pierwsze, zgodzę się w 100% że po tylu godzinach pracy to noga od sprzęgła może nieźle dać w kość a po drugie to żywotność sprzęgła elektrohydraulicznego jest z pewnością dłuższa niż suchego.
Z tym spalaniem masz rację, osobiście uważam że obecna norma spalin EURO III niestety nie wpływa korzystnie na nas portfel, tzn. silniki zostały zduszone z mocy, dodano recyrkulatory spalin EGR, a w wielu modelach niestety dodano elektronikę typu common rail co zwiększyło ceny maszyn i zwiększyło skomplikowanie budowy czego przykładem jest np. MF seria 5000.

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor 8441 Dzisiaj, 12:18
  •  

#22 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 październik 2008 - 21:22

Zetor 8441 Mckylo nie wiem jaka jest dokładnie kostrukcja tego sprzęgła, ale podejrzewam że są to tarcze w kąpieli olejowej więc siłą żeczy tarcze i cały mechanizm sprzęgał pracujący w oleju ma większy opór niż sprzęgło suche obracające się w powietrzu, więc jakis pobór mocy musi być jeśli wentylator od chłdonicy stawia opór to dlaczego sprzeglo w kąpieli olejowej nie stawia, moim zdaniem nawet większy opór niż wentylator

#23 Share radson

radson

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 297 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:G-styń
  • Zainteresowania:Nowoczesne rolnictwo,motoryzacja,sport

Napisany 17 październik 2008 - 21:41

Zetor 8441 Ja ładowacza nie psoiadam więc ci nie powiem , powiem aby że zetor mógł by miec lepszy skęt .

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor 8441 Dzisiaj, 12:18
  •  

#24 Share Boniek

Boniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 239 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Północne mazowieckie

Napisany 18 październik 2008 - 13:43

Zetor 8441 No właśnie jacyś panowie z urzędu wprowadzają nowe i coraz bardziej surowe normy spalań, a ciągniki palą coraz więcej ;) A jaka jest różnica w poborze mocy jak coś się kręci w oleju, a w powietrzu? Tego to nie za bardzo kumam :o
Forza JUVE!!!

#25 Share Teddy

Teddy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 158 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wieluń
  • Zainteresowania:Informatyka, głównie sieci i systemy(Unix, NT), muzyka

Napisany 18 październik 2008 - 13:56

Zetor 8441 olej jest gęstszy od powietrza i to dużoo więc przy obrocie stawia większy opór i trzeba użyć większej siły aby obrócić ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zetor 8441 Dzisiaj, 12:18
  •  

#26 Share Boniek

Boniek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 239 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Północne mazowieckie

Napisany 18 październik 2008 - 15:19

Zetor 8441 No dobra, ale przecież większość podzespołów w ciągniku pracuje w kąpieli olejowej. Wniosek sam się nasuwa... ;)
Forza JUVE!!!


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy