International 584
 

International 584

  • 2294 wyświetleń

Jak widać, blachy do wymiany.


Informacje o zdjęciu International 584

Zrobione z EASTMAN KODAK COMPANY KODAK EASYSHARE C190 DIGITAL CAMERA

  • 6.3 mm
  • 1/40
  • f f/3.0
  • ISO 64

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Czarek525
  • 91 1567

Prędzej cz później założymy mu jakąś kabinę, ale na razie będzie cabrio ;) Najlepiej było by dopasować jakąś kabinę tylko jaką :D Na nim najlepiej by leżała kabina XL ^^ 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Setik
  • 556 4337

No fakt, trochę przeżarta, tak jak i błotniki :P Nie jeden handlarz by to szpachlą potraktował :D

 

Co do oponek to mam na obu ciągnikach barumki. Na 330 już chyba 6 rok, zużycie minimalne a po asfalcie dużo km się też zrobiło, pęknięcia ani jednego. Na Zetorze jeszcze made in czechoslovakia, zużycie też minimalne ale już lekko spękane. Ale jeszcze parę latek wytrzymają. Na przyszłość też pewnie barumki wybiorę :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

lepiej wyremontować orginalną kabinę, a an razie zrobić cabrio :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Czarek525
  • 91 1567

@pawlus224  Opony firmy Cultor, obie nowe :D

 

@Setik  To by wtedy było więcej szpachli nisz blachy :lol: Ja również słyszałem, że barumki są dobre ;)

 

@songo  Szkielet kabiny już został wypiaskowany i pomalowany podkładem, tylko się zastanawiam gdzie można dostać tylną szybę z ramką i zawiasy do bocznych szyb :wacko:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Czarek525
  • 91 1567

@songo  U dealera do takiego starocia nic nie mają jedynie jakieś łożysko :) Gdzieś kiedyś widziałem taką ramkę tylko, że w Anglii :unsure: W innym wypadku dorobimy sami ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

pewnie, jak nie idzie dostać, to trochę żelastwa kupić pospawać, i zrobić po swojemu, :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Setik
  • 556 4337

Też jak oglądałem 844XL to sporo części brakowało w kabinie i na niej, tylne chlapacze zdewastowane, błotniki pordzewiałe, brak kilku szyb, siedzenie całe podarte, plastików od groma brakowało i się zastanawiałem gdzie te pierdółki kupi... Jak kupować ciągnik to albo w dobrym stanie albo z dobrym dostępem do części i to w miarę tanich :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Czarek525
  • 91 1567

@songo  Dokładnie ;)

 

@Setik  Kabiny XL były montowane w wielu modelach i łatwiej dostać do takiej części nawet z rozbiórek :) Model 884 był bardziej popularny, niż 584 i łatwiej o części do tego modelu ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj