MANIU1208 39 Napisano Grudzień 3, 2015 Zaawansowany 39 559 Udało ci się wszystkie wykręcić bez problemu? Też muszę zmienić ale jakoś nie mogę się zmobilizować Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DarekD 70 Napisano Grudzień 3, 2015 Zaawansowany 70 1546 dokładnie . Ruszyły bez problemu tylko międzu korpusem świecy a blokiem jest sporo luzu i tam się zgromadził piach .Po kilku obrotach zaczęły iść z oporem wyciągając zanieczyszczenia ,ale sam gwint czyściutki ,bez korozji czy zapieczeń . Sama konstrukcja świecy jest dość solidna i podejrzewam,że może sporo wytrzymać . Różnica w odpalaniu -diametralna !!!! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Czyzyk97 44 Napisano Grudzień 3, 2015 Zaawansowany 44 462 Ja też muszę w swoim 8540 na zimę wymienić mam już kupione a tak jak kolega wyżej różnica w paleniu diametralna Ile zetek ma mh ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Grudzień 3, 2015 Zaawansowany 39 559 Mój 9540 jak temperatura zbliża się do zera to o odpaleniu bez świec na nie za tegim akumulatorze można zapomnieć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DarekD 70 Napisano Grudzień 3, 2015 Zaawansowany 70 1546 norma w tych silnikach . Nawet jak Masz sprawny układ paliwowy i wzorową kompresję . Jakiej pojemności akumulatory Wstawiacie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
radek5314 72 Napisano Grudzień 3, 2015 Zaawansowany 72 1657 jam mam 12v 180ah 1000a w 10540 ale przy - temp uzywam prosotwnika z rozruchem zeby nie meczyc rozrusznika i pali jak w lecie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MANIU1208 39 Napisano Grudzień 3, 2015 Zaawansowany 39 559 Ja mam SZNAJDER 180Ah 1000A pięć lat będzie w lutym i powinien jeszcze trochę wytrzymać Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się