MANIU1208 39 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udało ci się wszystkie wykręcić bez problemu? Też muszę zmienić ale jakoś nie mogę się zmobilizować Odnośnik do komentarza
DarekD 70 Opublikowano 3 Grudnia 2015 dokładnie . Ruszyły bez problemu tylko międzu korpusem świecy a blokiem jest sporo luzu i tam się zgromadził piach .Po kilku obrotach zaczęły iść z oporem wyciągając zanieczyszczenia ,ale sam gwint czyściutki ,bez korozji czy zapieczeń . Sama konstrukcja świecy jest dość solidna i podejrzewam,że może sporo wytrzymać . Różnica w odpalaniu -diametralna !!!! Odnośnik do komentarza
Czyzyk97 44 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Ja też muszę w swoim 8540 na zimę wymienić mam już kupione a tak jak kolega wyżej różnica w paleniu diametralna Ile zetek ma mh ? Odnośnik do komentarza
MANIU1208 39 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Mój 9540 jak temperatura zbliża się do zera to o odpaleniu bez świec na nie za tegim akumulatorze można zapomnieć Odnośnik do komentarza
DarekD 70 Opublikowano 3 Grudnia 2015 norma w tych silnikach . Nawet jak Masz sprawny układ paliwowy i wzorową kompresję . Jakiej pojemności akumulatory Wstawiacie? Odnośnik do komentarza
radek5314 72 Opublikowano 3 Grudnia 2015 jam mam 12v 180ah 1000a w 10540 ale przy - temp uzywam prosotwnika z rozruchem zeby nie meczyc rozrusznika i pali jak w lecie Odnośnik do komentarza
MANIU1208 39 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Ja mam SZNAJDER 180Ah 1000A pięć lat będzie w lutym i powinien jeszcze trochę wytrzymać Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się