Sprzęgło Kłowe
 

Sprzęgło Kłowe

  • 5965 wyświetleń

Zamiast oryginalnych tarczek, zobaczymy co jest warte :P



Informacje o zdjęciu Sprzęgło Kłowe

Zrobione z SONY ST23i

  • 1.2 mm
  • ISO 0

Rekomendowane komentarze

  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

to do przedniego napędu? ja mam to założone w 1224, naprawdę usprawnia pracę ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateusz25
  • 66 662

Tak do przedniego napędu. Dużo jest roboty żeby je przełożyć? Bo znajomy mechanik dopiero za 2 tygodnie by to przełożył.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

no trzeba zdjąć lewe goło żeby mieć dobre dojście, no i całą przystawkę przy moście. jak to rozkręcisz to będziesz miał wszystko na wierzchu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • locke
  • 293 3620

Koła nie trzeba ściągać.Tylko wał i rurkę i całą przystawkę wyjąć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

no w sumie racja, ale u mnie jest rama od tura i ciężko było tam dojść bez zdejmowania koła

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Prawie anonimowy
  • Pigmei
  • 1868 3236

 W czasie składania na stole sprawdziłeś czy jest wystarczający luz aby kły tego sprzęgła się mijały?  U mnie luzu nie było i gdybym tłoka nie podtoczył to miał bym identyczną sytuację jak Ty teraz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

U mnie po kliku latach użytkowania kły się wytarły i przedni napęd rozłącza się przy większym obciążeniu. Myślałem, że na dłużej to wystarczy, ale jak widać polskie części to jeden wielki szmelc robiony z gównolitu 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • NewHollandt6070
  • 0 34

 W czasie składania na stole sprawdziłeś czy jest wystarczający luz aby kły tego sprzęgła się mijały?  U mnie luzu nie było i gdybym tłoka nie podtoczył to miał bym identyczną sytuację jak Ty teraz.

właśnie nie spojrzałem i zamontowałem nowy tłok :D pewnie tez bd musiał go podtoczyć trochę dzięki za pomoc :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Prawie anonimowy
  • Pigmei
  • 1868 3236

U mnie po kliku latach użytkowania kły się wytarły i przedni napęd rozłącza się przy większym obciążeniu. Myślałem, że na dłużej to wystarczy, ale jak widać polskie części to jeden wielki szmelc robiony z gównolitu 

Znajomemu też to sprzęgło już przeskakuje, ale on nie ukrywa, załączał przód w czasie jazdy podczas poślizgu kół i zanim załapał to chwilę zgrzytanie trwało.Wie że ma tak na własne życzenie,a nie z powodu materiału :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Prawie anonimowy
  • Pigmei
  • 1868 3236

To z nimi najczęściej jest problem aby się rozłączyły zaraz po wyłączeniu, ja muszę kawałek ciągnikiem cofnąć  bo inaczej to nie puści. Mam zrobione na kłowym dopiero trochę ponad tysiąc mtg, może niebawem i u mnie zacznie niedomagać. Moim zdaniem  to i tak w polu lepsze kły niż tarczki, w transporcie odwrotnie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • IGL
  • 40 284

Dlaczego w polu lepsze kłowe sprzęgło niż tarczki? Ja mam tarczki i nigdy w życiu nie zamieniłbym na kłowe, podstawa to dobre tarczki i mikropompa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Prawie anonimowy
  • Pigmei
  • 1868 3236

Dlaczego tak to się domyśl. parę zdań o tych kłowych napisałem więc nie masz trudnego zadania.

Tarczki i mikropompa to tylko część sukcesu, zapomniałeś jeszcze wspomnieć o prawidłowym ciśnieniu, szczelności układu wzmacniacza, wałka i przystawki, tam są pierścienie i uszczelniacze gumowe.

Jak Tarczki Tobie pasują to pracuj na nich, nikt do zmiany Cię nie zmusza ani nie zachęca :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

@IGL, miałeś kiedyś kłowe? Też już nigdy bym nie chciał mieć zwykłych tarczek. W ładowaczu czołowym po prostu nie dawały rady i się ślizgały. Będzie trochę cieplej to muszę rozebrać i wymienić te kły.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • IGL
  • 40 284

Nie miałem kłowego, z tarczkami jest ten duży plus że mogę włączyć kiedy chcę, miałem tylko raz problem że rozłączało napęd ale założyłem nowy uszczelniacz na tłoku i dołożyłem 2 tarczki i śmiga dalej, jeszcze nigdy nie miałem problemu ani z womem ani z wzmacniaczem ale może za krótko ten ciągnik mam żeby coś powiedzieć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

U mnie była wymieniana i mikropompa i uszczelnienia tłoka. W turze dalej słabo się to spisywało. Dopiero to sprzęgło dało jakiś efekt bo przedni napęd ciągnął stale. Teraz znów muszę to rozebrać i je wymienić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • IGL
  • 40 284

Póki co u mnie działa dobrze, w zeszłym roku wciągałem ciągniki na pryzmę kukurydzy tyłem w dodatku z obciążnikiem na przednim tuzie, tylne koła były prawie w powietrzu i ani razu tarczki się nie ślizgały,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj