pawelJD 17 Napisano Marzec 1, 2008 Zaawansowany 17 1054 To są chyba chłodniczki oleju od sieczkarni FMŻ, mam taki 2 ze starych zapasów;p Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damiian 0 Napisano Marzec 1, 2008 Zaawansowany 0 135 ja mam jedna chłodniczke i max.temp.oleju jest 60-65 stopni Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marcin91 286 Napisano Marzec 1, 2008 Zaawansowany 286 3204 ja mam jedna chłodniczke i max.temp.oleju jest 60-65 stopni A może masz 2 tylko połączone ze sobą tzn. tak jak powinno być oryginalnie... Jak dla mnie to ta Twoja temp. jest trochę podejrzanie za mała, ale nie będę się kłócił... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damiian 0 Napisano Marzec 1, 2008 Zaawansowany 0 135 sa dwie jedna za druga Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marcin91 286 Napisano Marzec 1, 2008 Zaawansowany 286 3204 sa dwie jedna za druga Czyli tak jak oryginalnie powinno być... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damiian 0 Napisano Marzec 1, 2008 Zaawansowany 0 135 a dlaczego tak przerobiłes te chłodniczki????co daje ta przeróbka??? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Marcin91 286 Napisano Marzec 2, 2008 Zaawansowany 286 3204 a dlaczego tak przerobiłes te chłodniczki????co daje ta przeróbka??? Olej w silniku się tak nie nagrzewa jak to było przed przeróbką... Wcześniej plewy i inne zanieczyszczenia wchodziły pomiędzy jedną a drugą, olej się nagrzewał a i ciężko było to wyczyścić ze środka... A teraz widać... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
damiian 0 Napisano Marzec 2, 2008 Zaawansowany 0 135 ja co dzien czyszcze spręzonym powietrzem i nie moge narzekac Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
arassso 3 Napisano Marzec 2, 2008 Zaawansowany 3 1246 ja mam orginalnie i co dzien powietrzem a potem ostrym strumieniem wody i tez jest dobrze a chłodnice czasem to i w trakcie pracy czasem jak jakiś mały posuj albo sypanie to sie zmiotka przeleci Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
rafal84 0 Napisano Marzec 11, 2011 Nowicjusz 0 5 bardzo pomysłowe rozwiązanie. Bo przy zastosowanu dodatkowej chłodnicy trzeba było by wlewać więcej oleju do silnika. Jeszcze dobrym sposobem jest obcódenie chłodnicy oleju o 90 stopni tak żeby rurki były poziomo wtedy kurz nie zatrzymuje się na blaszkach radiatora i tez jest lepszy efekt:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się