Rafi93 3 Napisano Czerwiec 1, 2009 Zaawansowany 3 503 mogłeś odrazu zaczepić na przedni błotnik :lol: Czemu nie w kabinie , tak to się raz pobrudzi , urwie i w masce dziurę zrobiłeś tylko Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wentword 5 Napisano Czerwiec 1, 2009 Zaawansowany 5 305 można było zrobić to w kabinie ale nie miałem takiej długiej tej rurki do zegara co sie przykręca a jak jest tam to tez bardzo dobrze widać i wcale się tak nie brudzi na wolnych obrotach smarowanie mam 4 a na pełnych 5 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
samczyk1991 83 Napisano Czerwiec 1, 2009 Technik mechanik 83 1565 Ja do kabiny poprowadziłem przewodem elastycznym , od kilku lat działa bez zastrzeżeń. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wentword 5 Napisano Czerwiec 1, 2009 Zaawansowany 5 305 zawsze można przerobić przecież Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DominikKuchniak 16 Napisano Czerwiec 1, 2009 Zaawansowany 16 394 no to już wiesz że masz za duże ciśnienie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krycha094 7 Napisano Czerwiec 1, 2009 Zaawansowany 7 584 lepszy rydz niż nic Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
matoperator7 3 Napisano Czerwiec 2, 2009 Zaawansowany 3 254 Od czego jest ten zegar??? pozdrowienia. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
weterynarz 0 Napisano Czerwiec 2, 2009 Użytkownik 0 76 u mnie już 10 lat jeździ taki zegarek w kabinie. wzięty chyba mam od tatry albo jakiegoś zetora??? dodatkowo zamontowałem sobie w kabinie manometr do temperatury od tatry i zegarek do ciśnienia powietrza. spoko sprawa bo nie trzeba śie ślepić na małych orginałach w c 4011 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wentword 5 Napisano Czerwiec 9, 2009 Zaawansowany 5 305 no ciśnienie jest niezłe a zegar jest od władimirca Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Bizon123 0 Napisano Styczeń 11, 2010 Nowicjusz 0 27 wentword można było zrobić to w kabinie ale nie miałem takiej długiej tej rurki do zegara co sie przykręca a jak jest tam to tez bardzo dobrze widać i wcale się tak nie brudzi na wolnych obrotach smarowanie mam 4 a na pełnych 5 Radził bym ci się nie sugerować tym manometrem jeśli pokazuje takie wartości ciśnienia, gdyż maksymalne ciśnienie w ursusie c-360 przy pełnych obrotach silnika wynosi 4,2 atmosfery natomiast przy niskich obrotach ślinka na dobrze rozgrzanym oleju (np. po paru godzinach orki) powinno się wahać od 2,8 do 3,3 atmosfery. Pozdrawiam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LEX266 250 Napisano Marzec 30, 2017 Zaawansowany 250 808 Ja na tych 60-dziesiątkach przyczepiłbym jeszcze małą choinkę z lampkami ledowymi...tyle miejsca jest na masce. mogłeś odrazu zaczepić na przedni błotnik Czemu nie w kabinie , tak to się raz pobrudzi , urwie i w masce dziurę zrobiłeś tylko Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się