Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wybrałem T-5040 NH i jestem bardzo zadowolony, też brałem pod uwagę Agrofarma, nawet mi się z poczatku podobał, ale tylko z poczatku. W NH większa, szersza kabina, lepszy kompfort, skrzynia, rewers, hydraulika podnośnik mam wrażenie że lepiej mi pracuje niż u kolegi z sąsiedztwa na Agrofarmie (on narzeka na podnośnik).

 

Cenowo zgadzam się z przedmówcą - kiedy zaczynałem rozmowe z dilerem Deutz'a proponował cenę 30-40% wyższą od ceny jaką proponował ostatecznie. Generalnie Deutz Fahr/Lamborghini są tańsze od NH i wszelkich innych marek, ale wolę NH. Dodatkowym atutem jaki zauwazyłem przy wyborze T-5040 jest lepszy skręt. Pozatym najważniejsze jest i tak nie to co kupujesz, a od kogo - czy ma dobry serwis, częsci itd.

Opublikowano (edytowane)

Poleć koledze co narzeka na podnośnik, pewnie ciężko mu chodzi.

Niech przesmaruje dźwigienki środkiem WD-40. Ważne, aby zalać też wewnątrz kabiny - te prowadnice po których chodzą dzwignie podnośnika ( żółta i zielona) albo popuścić śrubkę ( na klucz 10 mm ) która ściska 2 gumy. Zbyt ściśnięte gumy powodują twarde działanie podnośnika. Ja u siebie smaruje te gumki regularnie i podnośnik chodzi ledziutko :rolleyes:. I nic samo nie opada, nawet przy wjechaniu w dziurę na drodze.

Mam też pytanie:

Posiadam agrofarma z klimą w wersji z szyberdachem. W lecie zauważyłem, że włącza się tylko jeden z dwóch wentylatorów chłodzących wymiennik ciepła klimy( ten umieszczony na dachu ). Drugi nigdy się nie włączył nawet podczas wysokiej temp i klimy ustawionej na max wydajność. Wentylator jest sprawny gdyż po przepięciu do innego gniazda, załączył się. Czy w Waszych ciągnikach włączają się obydwa naraz lub drugi w razie konieczności?

Edytowane przez Marl
Opublikowano (edytowane)

koledzy piszecie ze z agrofarma spuszcza 30procent nawet wiec jaka jest realna cena do osiagniecia jesli za 430 z nowym dachem z klima i fotelem pneumatycznym powiedzieli mi 140tys netto??to taniej bym mial nh w lepszym wypasie...

Edytowane przez michalk
Opublikowano

Wejdz na strone www Deutz'a i znajdz nr tel do naszych świętokrzyskich dealerów. Najbliższy masz w Woli Wiśniowej ( za Włoszczową ). Tam poznasz najbardziej aktualną cenę. Ten upust - 30% to nie do końca taka wielka okazja. Tak jak pisałem nieco wyżej, faktycznie odejmują Ci ten procent ale co z tego jeśli masz bardzo zawyżony cennik?? Dopytaj dokładnie , bo za 140 tyś netto nie kupisz agrofarma 430 w pełnym wypasie. Taka cena to jest za wersje bez półbiegów ( skrzynia 20x20) i rewers mechaniczny ze sprzęgłem. Klima, szyberdach i fotel pneumatyczny ( dopłaca się około 200 euro netto) jest w tej cenie. Za wersje GS ( z półbiegami, skrzynia 40x40 ) to wydatek conajmniej około 160 tyś netto.

Opublikowano

Poleć koledze co narzeka na podnośnik, pewnie ciężko mu chodzi.

Niech przesmaruje dźwigienki środkiem WD-40. Ważne, aby zalać też wewnątrz kabiny - te prowadnice po których chodzą dzwignie podnośnika ( żółta i zielona) albo popuścić śrubkę ( na klucz 10 mm ) która ściska 2 gumy. Zbyt ściśnięte gumy powodują twarde działanie podnośnika. Ja u siebie smaruje te gumki regularnie i podnośnik chodzi ledziutko :rolleyes:. I nic samo nie opada, nawet przy wjechaniu w dziurę na drodze.

Mam też pytanie:

Posiadam agrofarma z klimą w wersji z szyberdachem. W lecie zauważyłem, że włącza się tylko jeden z dwóch wentylatorów chłodzących wymiennik ciepła klimy( ten umieszczony na dachu ). Drugi nigdy się nie włączył nawet podczas wysokiej temp i klimy ustawionej na max wydajność. Wentylator jest sprawny gdyż po przepięciu do innego gniazda, załączył się. Czy w Waszych ciągnikach włączają się obydwa naraz lub drugi w razie konieczności?

jak się poluzuje tą śrubkę na klucz 13mm a nie 10mm to jest leciutko ale dźwignia w czasie jazdy lubi sama podjeżdzać do góry a nie opadać, ciasno może też chodzic lub się zacinać przez to sterowanie na zewnątrz musiałem podpiłować róg w tym kółku ogólnie jak pracuje tuzem to luzuje śrubkę a jak nie to dokręcam teraz się unormowało chodzi lekko i nie podjeżdza dzwignia, za to po zimie nie chciał opadać sam podnośnik dużo wd40 lałem po cieńszym siłowniku i teraz jest ok i dużo rdzy było na tłoku, także lepiej na zimę zostawiać podnośnik w pozycji opuszczonej ;)

Opublikowano (edytowane)

Ferdek a z wentylatorami klimy to jak jest u Ciebie? Jak się załączają?

 

marl ale popatrz sobie dokladnie na forum i w galeri jest kilka sztuk GS w full wypasie za 190brutto wiec jest to 146netto a to juz jest cena zblozona do mojej...

Ceny są zmienne, to nie podlega dyskusji.Te informacje budowałem na podstawie rozmowy tel z dealerem. Jedni dostają większy rabat, inni mniejszy, stąd różnice. :rolleyes:

190 tyś zł brutto to nie jest 146 tyś netto. :unsure: Wyliczenie cena brutto - 23% VAT = netto jest błedne!

Przykład poprawny:

190000 zł / 1.23 = 154471 zł netto

Sprawdzam czy wyjdzie brutto:

 

146000 + 23% = brutto

146000 + 33580 =179580 zł - nie pokryła się liczba

Dopiero jak wezmiemy kwotę 154471 zł + 23% VAT = 154471 + 35528,33 = 189999,33 zł

 

Według mojego wyliczenia to netto trzeba dać 154471 zł.

Jak się myle to Mnie popraw :rolleyes:

Edytowane przez Marl
Opublikowano

Odnosnie tego tricku z wielkim upustem jest to jak najabrdziej prawdziwe i tyko od dilera zalezy czy powie ci od razu ta super zawyzona czy odejmie te 30%. Jak orientowalismy sie w cenach Agrofarma 410 i na wydruku oficjalnym z cenami i wyposazeniem do wersji C i D pisze cena jednego 48 000 euro brutto i wersji D 51 000 euro brutto. I nawet diler nam tlumaczyl i jesli nie zgubilismy tej kartki to jest napisane pismem dilera ze od tej ceny odlicza sie 30% i mnozy przez aktualny kurs Euro.

Opublikowano

Posiadam agrofarma 410 od pewnego czasu przy wciskaniu sprzęgła słychać strasznie skrzypiącą sprężyne i przy wciśnięciu pedeału sprzęgła tak do połowy odczuwam opór , przy wduszeniu dalej coś puknie tak jakby gdzieś ocoś się zawadzało ,ciągnik wysprzęgla wszystko ok ,może ktoś spotkał się z czymś takim w agrofarmie ,prubowałem odpowietrzać niby jakiś czas było ok ale pużniej puknięcie powróciło ,,

Opublikowano

Mam też pytanie:

Posiadam agrofarma z klimą w wersji z szyberdachem. W lecie zauważyłem, że włącza się tylko jeden z dwóch wentylatorów chłodzących wymiennik ciepła klimy( ten umieszczony na dachu ). Drugi nigdy się nie włączył nawet podczas wysokiej temp i klimy ustawionej na max wydajność. Wentylator jest sprawny gdyż po przepięciu do innego gniazda, załączył się. Czy w Waszych ciągnikach włączają się obydwa naraz lub drugi w razie konieczności?

 

najpierw załącza się jeden, po rozgrzaniu chłodnicy załącza się drugi. zależy od różnicy temperatur miedzy wnętrzem kabiny i tej która jest na zewnątrz kiedy się załączy drugi, czasami obydwa naraz się włączą.

Opublikowano

Posiadam agrofarma 410 od pewnego czasu przy wciskaniu sprzęgła słychać strasznie skrzypiącą sprężyne i przy wciśnięciu pedeału sprzęgła tak do połowy odczuwam opór , przy wduszeniu dalej coś puknie tak jakby gdzieś ocoś się zawadzało ,ciągnik wysprzęgla wszystko ok ,może ktoś spotkał się z czymś takim w agrofarmie ,prubowałem odpowietrzać niby jakiś czas było ok ale pużniej puknięcie powróciło ,,

Napisz do tego urzytkownika agrofoto. Ma taki ciągnik i jak widze jest obeznany z nimi. być może wie jak pomóc. Ja swojego za krótko mam, a taka usterka się nie pojawiła.

tu link do jego konta: http://www.agrofoto.pl/forum/user/2772-ferdek07/

Opublikowano

Posiadam agrofarma 410 od pewnego czasu przy wciskaniu sprzęgła słychać strasznie skrzypiącą sprężyne i przy wciśnięciu pedeału sprzęgła tak do połowy odczuwam opór , przy wduszeniu dalej coś puknie tak jakby gdzieś ocoś się zawadzało ,ciągnik wysprzęgla wszystko ok ,może ktoś spotkał się z czymś takim w agrofarmie ,prubowałem odpowietrzać niby jakiś czas było ok ale pużniej puknięcie powróciło ,,

 

A czy to puknięcie to nie czujnik ? ;)

Opublikowano (edytowane)

Witam...

Pękł wam kiedys przewod z powietrzem który biegnie od kompresora do tył do butli ? mnie akurat to spotkało ;/ czy ktos z was juz to kiedys wymienial i jak sie do tego zabrac ? przewod biegnie pod kabiną a dostęp tam jest zerowy ;/

z góry dzieki za odp.

Edytowane przez misiu21692
Opublikowano

Witam...

Pękł wam kiedys przewod z powietrzem który biegnie od kompresora do tył do butli ? mnie akurat to spotkało ;/ czy ktos z was juz to kiedys wymienial i jak sie do tego zabrac ? przewod biegnie pod kabiną a dostęp tam jest zerowy ;/

z góry dzieki za odp.

tak z dażyło mi sie to w zeszłym roku akurat we żniwa jak ciągnąłem 2 przyczepy ze zbożem....minimalnie sie wkurzylem w serwisie mechanik mi powiedział ze potrzeba około 2,5 m przewodu.... odcialem koncówki od starego przewodu kupilem nowy...zamontowałem do niego te koncowki ...przewod puściłem pod kabiną obok starego i wszystko w porządku...stary przewod zostaje bo żeby go zdemontowoc trzeba by pod nosic kabinę...agrofarm 100 2008r....

Opublikowano

Napisz do tego urzytkownika agrofoto. Ma taki ciągnik i jak widze jest obeznany z nimi. być może wie jak pomóc. Ja swojego za krótko mam, a taka usterka się nie pojawiła.

tu link do jego konta: http://www.agrofoto.pl/forum/user/2772-ferdek07/

to skrzypienie to raczej prowadnica sprzęgła wyżej nad pedałem sprzęgła polewać olejem jadalnym wd 40 lub czymś takim aż do skutku, czy pedał ciężko pracuje jeśli tak to tam leży przyczyna, te puknięcia nie mam pojęcia co to

Opublikowano

Hej mam problem ze swoim r3 bo zaczyna mi cieknac przy skrzyni a dokladniej przy biegach czy kto mial juz cos podobnego

 

Jak by komuś jeszcze się pocił, to radzę wymienić te dwa symeringi, oryginalnie montowane są 16x24x5 jedno wargowe, ale lepiej o 1mm mniejsze wewnątrz czyli 15x24x5 i dwuwargowe lepiej uszczelniają

Roboty to ok 20min, odkręcenie 2 zwykłych śrub od dźwigni, 3 imbusowych trzymających ten gruby metal(blachę) wyjęcie uszczelniaczy, włożenie nowych i skręcenie. Aha i przy kupnie tych uszczelniaczy radzę kupić więcej niż dwa bo przy wkładaniu można łatwo uszkodzić, dość ciężko wchodzą.

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników agrofarma 410 czy u was też słychać czy było słychać na początku użytkowania jakby prace trybów po włączeniu wom i podczas ruszania gwałtownego głośniej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v