Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafal13113

silnik zetora 72**

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
silnik
rafal13113    102

witam

szukałem po forum i nie znalazłem, a zastanawiam się czym różni się silnik zetora 72** od silnika ursusa c 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Pojemnością, konstrukcją.. bardzo dużo sie rózni ; ]

Co innego ciężkie ursusy i zetory te same to są niemal identyczne ; ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    59

pojemnością, i kilkoma szczegółami

są trochę inne głowice, szpilki są z drobnym gwintem ale układ "tłokowo korbowy" jest w zasadzie taki sam bo wał i korbowody z zetorka pasują do 60 a tłoki i cylindry też można do 60 wsadzić tylko blok trzeba rozwiercać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Wydaje mi sie że silnik c360 bardziej podobny jest do zetorka 6211, wg mnie 6211 to odpowiednik ursusa tyle że mocniejszy ; ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

odpowiednikiem 60 nie jest bo ma tłoki 100(takie jak u mnie w 60) a silnik 6201 od 7201 różni się chyba tylko pojemnością, znaczne różnice są już w silnikach 7701 bo one mają już większe wykorbienie wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    1

Na allegro czy innych stronach często się spotyka takie przeróbki i tu mam pytanie ile taka przeróbka może kosztować oczywiście wliczając cenę silnika?? i czy to by się wogule opłacało robić coś takiego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    16

a czy wał w 60 jest taki sam jak w 7045 chodzi mi o przeciwagi czy sa tam przykrecane czy odlewane???

pozdr


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    78

z wieszku są takie same może jakieś pierdoły , No ale od początku był zetor jakiś tam i potem 4011 którego licencję wziął ursus ,4011 , ale zetor szedł dalej i zrobił kilka seri ostatnie to 5011-7011 ,potem 5211-7745, a ursus w tym czsie tylko 355 i 360 , zetory 6211 i 7211 mają ten sam wał ,5211 jest na 3 te same wykorbienia 7711 ma ciut większy skok ,5211,7211 i7711 mają te same cylindry 6211 ciut mniejsze ,7745 ma jeszcze turbo

zobacz sam na stronie "konedata.net"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
    • Przez tomek14
      wymieniam właśnie olej w silniku zetor 7211 i mam pytanie jaki olej najlepiej wlać do silnika i ile litrów bo czytałem trochę i wszędzie podają różnie,więc ile litrów będzie najlepiej ?
    • Przez ZimowyZolnierz
      witam zakupiłem orginalne zestawy naprawcze zetora i nie wiem która stroną dołu tloka ma iść do wydechu , chodzi mi o ząb na dole tloka
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.