Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafal13113

silnik zetora 72**

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
silnik
rafal13113    99

witam

szukałem po forum i nie znalazłem, a zastanawiam się czym różni się silnik zetora 72** od silnika ursusa c 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Pojemnością, konstrukcją.. bardzo dużo sie rózni ; ]

Co innego ciężkie ursusy i zetory te same to są niemal identyczne ; ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    57

pojemnością, i kilkoma szczegółami

są trochę inne głowice, szpilki są z drobnym gwintem ale układ "tłokowo korbowy" jest w zasadzie taki sam bo wał i korbowody z zetorka pasują do 60 a tłoki i cylindry też można do 60 wsadzić tylko blok trzeba rozwiercać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Wydaje mi sie że silnik c360 bardziej podobny jest do zetorka 6211, wg mnie 6211 to odpowiednik ursusa tyle że mocniejszy ; ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

odpowiednikiem 60 nie jest bo ma tłoki 100(takie jak u mnie w 60) a silnik 6201 od 7201 różni się chyba tylko pojemnością, znaczne różnice są już w silnikach 7701 bo one mają już większe wykorbienie wału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0

Na allegro czy innych stronach często się spotyka takie przeróbki i tu mam pytanie ile taka przeróbka może kosztować oczywiście wliczając cenę silnika?? i czy to by się wogule opłacało robić coś takiego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    10

a czy wał w 60 jest taki sam jak w 7045 chodzi mi o przeciwagi czy sa tam przykrecane czy odlewane???

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

z wieszku są takie same może jakieś pierdoły , No ale od początku był zetor jakiś tam i potem 4011 którego licencję wziął ursus ,4011 , ale zetor szedł dalej i zrobił kilka seri ostatnie to 5011-7011 ,potem 5211-7745, a ursus w tym czsie tylko 355 i 360 , zetory 6211 i 7211 mają ten sam wał ,5211 jest na 3 te same wykorbienia 7711 ma ciut większy skok ,5211,7211 i7711 mają te same cylindry 6211 ciut mniejsze ,7745 ma jeszcze turbo

zobacz sam na stronie "konedata.net"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×