Skocz do zawartości

Zetor 7211 - regulacja dawki paliwa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.

Pompa oryginalna.

Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
 

Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem :)

Pozdrawiam serdecznie.

Opublikowano

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest tam jakaś śrubka czy coś ?
Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?
 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

Opublikowano

Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)


Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)

Opublikowano

odkręcasz dekielek regulatora obrotów ( w tylnej części pompy wtryskowej) i masz ,bodajże ,trzy śruby zakontrowane nakrętkami  .

Teraz z pamięci nie napiszę która odpowiada za wielkość dawki paliwa ,ale na 100% tam regulujesz dawkę

Opublikowano

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

 

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest jakaś śrubka czy coś ?

Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?

 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

szykuje Zetora do tractorpullingu :huh: :huh: ^^

Opublikowano

Witam , Mam problem ze skrzynia w moim zetorze 7211 z 1991 roku .  Od 7 lat w naszym gospodarstwie.

 

Częste blokowanie się dwóch biegów np jak mam włączony wsteczny i chce przerzucić na drugi bieg to mam załaczone obydwa biegi .

 

Drugi bieg przy zjeżdżaniu z górki samoczynnie wyskakuje .

 

Podczas jazdy na 2 biegu lub wstecznym w środku coś strasznie szczela .  Nawet jak stoi na luzie słychać jakieś niepokojące odgłosy .

 

Miał ktoś podobny problem w swoim ciągniku ? Trzeba rozpoławiać traktor ? Jaki koszt części ?

 

Dziękuje za odpowiedź , Pozdrawiam 

Opublikowano

remont skrzyni biegow przed toba, rozpolawiac nie trzeba wystarczy na 3 czesci rozkrecic :D ,koszty-zalezy co jest do roboty i jakie czesci wybierzesz tu rozrzut moze byc nawet trzykrotny.odkrec pokrywe skrzyni biegow i bedziesz wiecej wiedzial

 

jak dodajesz posty to popatrz na nazwe tematu. naprawde sa lepsze miejsca do tego typu problemow, zreszta wielokrotnie omawianych.

Opublikowano

taj jak Kolega wyżej napisał : zdejmij górną pokrywę skrzyni i będziesz wiedział co dalej robić . Moim zdaniem masz już połamane zęby na kołach zębatych i stąd te odgłosy . Sprawdź przy okazji luz górnego wałka skrzyni  -jest połączony z wałkiem sprzęgłowym poprzez łożysko igiełkowe - prawdopodobnie oba będą do wymiany.

Bieg wsteczny idzie przez boczny wałek osadzony na łożyskach igiełkowych -może też mieć luzy albo zęby połamane .

Tak czy inaczej będziesz musiał odjechać silnikiem i tylnym mostem bo inaczej niewiele w skrzyni zrobisz .

 

 

Opublikowano

25 to moze miesiecy pochodzi-jesli kupisz indyjskie czesci ale to juz zmartwienie nastepnego wlasciciela, chyba ze robisz dla siebie to raczej wejdz na inna strone internetowa. :D

Dla siebie robię , na moje 20 ha to lepszego ciągnika nie potrzeba . :)

Opublikowano

Kurcze odświeżę temat bo zglupielismy, ostatnio nasz 6245 zaczął gasnąć itd. po czym padł. Krótka piłka pompa zdechła lub wtryski, jedno i drugie pojechało do warsztatu. Okazało się że pompa jest dobra została sprawdzona i wyregulowana zaś lał porządnie wtrysk i wszystko było by super gdyby nie mały szczegół bo ciągnik odpala jeździ tylko na małych obrotach wali biała chmurę z komina na wysokich normalnie czarną, dosłownie jakby krztusił się paliwem na małych obrotach. Pompiarz źle wyregulował pompę?

Opublikowano

I powtórka z rozrywki..   ciągnik zgasł i koniec... Czyżby warsztat coś spitolil?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v