Kacper43

Zetor 7211 - regulacja dawki paliwa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Kacper43    0

Cześć,

Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.

Pompa oryginalna.

Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
 

Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem :)

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kacper43    0

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest tam jakaś śrubka czy coś ?
Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?
 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    206

Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)


Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    800

Jest opis regulacji pompy na necie ale nie grzebał bym tym w tym ciągniku bo nie dojdziesz później do ładu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    64

odkręcasz dekielek regulatora obrotów ( w tylnej części pompy wtryskowej) i masz ,bodajże ,trzy śruby zakontrowane nakrętkami  .

Teraz z pamięci nie napiszę która odpowiada za wielkość dawki paliwa ,ale na 100% tam regulujesz dawkę


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    732

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

 

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest jakaś śrubka czy coś ?

Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?

 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

szykuje Zetora do tractorpullingu :huh: :huh: ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

Witam , Mam problem ze skrzynia w moim zetorze 7211 z 1991 roku .  Od 7 lat w naszym gospodarstwie.

 

Częste blokowanie się dwóch biegów np jak mam włączony wsteczny i chce przerzucić na drugi bieg to mam załaczone obydwa biegi .

 

Drugi bieg przy zjeżdżaniu z górki samoczynnie wyskakuje .

 

Podczas jazdy na 2 biegu lub wstecznym w środku coś strasznie szczela .  Nawet jak stoi na luzie słychać jakieś niepokojące odgłosy .

 

Miał ktoś podobny problem w swoim ciągniku ? Trzeba rozpoławiać traktor ? Jaki koszt części ?

 

Dziękuje za odpowiedź , Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    263

remont skrzyni biegow przed toba, rozpolawiac nie trzeba wystarczy na 3 czesci rozkrecic :D ,koszty-zalezy co jest do roboty i jakie czesci wybierzesz tu rozrzut moze byc nawet trzykrotny.odkrec pokrywe skrzyni biegow i bedziesz wiecej wiedzial

 

jak dodajesz posty to popatrz na nazwe tematu. naprawde sa lepsze miejsca do tego typu problemow, zreszta wielokrotnie omawianych.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    64

taj jak Kolega wyżej napisał : zdejmij górną pokrywę skrzyni i będziesz wiedział co dalej robić . Moim zdaniem masz już połamane zęby na kołach zębatych i stąd te odgłosy . Sprawdź przy okazji luz górnego wałka skrzyni  -jest połączony z wałkiem sprzęgłowym poprzez łożysko igiełkowe - prawdopodobnie oba będą do wymiany.

Bieg wsteczny idzie przez boczny wałek osadzony na łożyskach igiełkowych -może też mieć luzy albo zęby połamane .

Tak czy inaczej będziesz musiał odjechać silnikiem i tylnym mostem bo inaczej niewiele w skrzyni zrobisz .

 

 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    905

Pisalem w innym temacie-u mnie 7011- byly stuki w skrzyni, dlugo nie robione-3kola zębate, dwa walki, czesc synchronizatora, wszystkie lozyska=ponad 3tys + robocizna. Mowa oczywiście o oryginalach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

Dzięki koledzy za informację . 3 tysiące to sporo  . No ale jak będzie chodził znowu 25 lat bezproblemowo to warto kasy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    263

25 to moze miesiecy pochodzi-jesli kupisz indyjskie czesci ale to juz zmartwienie nastepnego wlasciciela, chyba ze robisz dla siebie to raczej wejdz na inna strone internetowa. :D


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    4

25 to moze miesiecy pochodzi-jesli kupisz indyjskie czesci ale to juz zmartwienie nastepnego wlasciciela, chyba ze robisz dla siebie to raczej wejdz na inna strone internetowa. :D

Dla siebie robię , na moje 20 ha to lepszego ciągnika nie potrzeba . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Kurcze odświeżę temat bo zglupielismy, ostatnio nasz 6245 zaczął gasnąć itd. po czym padł. Krótka piłka pompa zdechła lub wtryski, jedno i drugie pojechało do warsztatu. Okazało się że pompa jest dobra została sprawdzona i wyregulowana zaś lał porządnie wtrysk i wszystko było by super gdyby nie mały szczegół bo ciągnik odpala jeździ tylko na małych obrotach wali biała chmurę z komina na wysokich normalnie czarną, dosłownie jakby krztusił się paliwem na małych obrotach. Pompiarz źle wyregulował pompę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

I powtórka z rozrywki..   ciągnik zgasł i koniec... Czyżby warsztat coś spitolil?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wyrebski1
      Witam!
      Mam problem z Zetorem 72.11 a mianowicie "bierze" olej. Zauważyłem, że leci on taką rurką, która wychodzi z pokrywy z prawej strony ciągnika. Czy silnik już nadaje się do remontu? Co Wy na to?
    • Przez xkarolx2
      Witam,
      Mam pytanko w sprawie układu chłodzącego odnośnie przy pompie starego typu zetor 6718 jak działa w nich obieg mały oraz duży. Przy zamknięciu termostatu mamy obieg mały to czy płyn krąży wyłącznie w bloku i głowicy czy całkiem nie krąży aż do momentu otwarcia termostatu?  ogólnie mam jakieś przeróbki z pompą zatkaną w górnym wejściu prawdopodobnie od c360 i w sumie jak wygląda sprawa z jej wydajnością? 
    • Przez nokia01
      Witam wszystkich na forum. Mam problem i mam nadzieję że, mi w tym pomożecie. Zetor forterra  ma ciężko podczas prac z maszynami- brak mocy uciągu. Przebieg około 1700 mtg, nie kopci,zapala bez problemu.
    • Przez barttek790
      jak wyregulować ciśnienie oleju  w silniku zetor 5211
    • Przez Michal3512
      Witam
      Zauważyłem że zaczęło mi ubywać płynu chłodniczego. Silnik nic nie dymił, odpalał za pierwszym obrotem. Przy odpalonym silniku wyciągnąłem miarkę oleju, a tam wypływało olejowe mazidło. Czyli wiadomo..... zdjąłem głowice - 1 tłok na górze był mokry reszta suche.
      Odkręciłem misę olejową, zalałem blok płynem i zostawiłem na noc. Po nocy widoczne były krople oczywiście na 4 cylindrze(tam gdzie siedzi grzałka) i delikatnie na 3.
      Zdjąłem wszystkie tuleje.  4 tuleje miała trochę rdzy a w bloku było sporo brudu, syfu, to chyba przez te dogrzewanie bloku silnika(grzałka fabrycznie montowana).
      1. Czy ten syf to normalne na 4 cylindrze ?
       
      Pierwszy tłok okazał się być mocno porysowany jak i tuleja. Prawdopodobnie będzie wymiana zestawu, zobaczę co powiedzą w zakładzie gdzie planują głowice, bloki itp.
      2.  I teraz zastanawiam się czy sama wymiana zestawu pomoże ? Co mogło być przyczyną tak porysowanego tłoka?
      Czyżby tuleja miała mikro pękniecie i pod wpływem temperatury się to rozszerzało i komora spalania zalewała się płynem chłodniczym, stąd ten mokre denko tłoka na pierwszym cylindrze ?
      3. Czy można wymieniać tylko jeden zestaw cylindra czy trzeba już wszystkie 4 zestawy ?
      Pozostałe tłoki i tuleją sa w idealnym stanie, widać ślady honowania, brak rys i progów. Wątpię że są to oryginalne zestawy, pewnie ktoś nie dawno to zmieniał.
      4. Czy na laskach popychacza zaworów okrągła końcówka może wypadać, czy powinna być ciasno wprasowana bez luzu? U mnie na dwóch laskach ruszają się końcówki i wypadają.
      5. Zauważyłem że na jednym ramienu wału korbowego jest luźny przeciw ciężar, czy da się to jakoś dokręcić bez demontażu wału korbowego ? Dokładnie tam jeszcze nie zaglądałem od spodu dlatego pytam.
      6. Cała część wtryskiwaczy co siedziała w głowicy były bardzo mocno pordzewiałe. Z dużym oporem wyszły. Czy to oznaki przegrzania silnika ?
       
      Ciągnik kupiony rok temu z krajów skandynawskich, przebieg ponad 5tyś mth.
       








×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.