Skocz do zawartości
Kacper43

Zetor 7211 - regulacja dawki paliwa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Kacper43    0

Cześć,

Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.

Pompa oryginalna.

Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
 

Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem :)

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kacper43    0

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest tam jakaś śrubka czy coś ?
Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?
 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)


Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    585

Jest opis regulacji pompy na necie ale nie grzebał bym tym w tym ciągniku bo nie dojdziesz później do ładu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

odkręcasz dekielek regulatora obrotów ( w tylnej części pompy wtryskowej) i masz ,bodajże ,trzy śruby zakontrowane nakrętkami  .

Teraz z pamięci nie napiszę która odpowiada za wielkość dawki paliwa ,ale na 100% tam regulujesz dawkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    120

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

 

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest jakaś śrubka czy coś ?

Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?

 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

szykuje Zetora do tractorpullingu :huh: :huh: ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    0

Witam , Mam problem ze skrzynia w moim zetorze 7211 z 1991 roku .  Od 7 lat w naszym gospodarstwie.

 

Częste blokowanie się dwóch biegów np jak mam włączony wsteczny i chce przerzucić na drugi bieg to mam załaczone obydwa biegi .

 

Drugi bieg przy zjeżdżaniu z górki samoczynnie wyskakuje .

 

Podczas jazdy na 2 biegu lub wstecznym w środku coś strasznie szczela .  Nawet jak stoi na luzie słychać jakieś niepokojące odgłosy .

 

Miał ktoś podobny problem w swoim ciągniku ? Trzeba rozpoławiać traktor ? Jaki koszt części ?

 

Dziękuje za odpowiedź , Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

remont skrzyni biegow przed toba, rozpolawiac nie trzeba wystarczy na 3 czesci rozkrecic :D ,koszty-zalezy co jest do roboty i jakie czesci wybierzesz tu rozrzut moze byc nawet trzykrotny.odkrec pokrywe skrzyni biegow i bedziesz wiecej wiedzial

 

jak dodajesz posty to popatrz na nazwe tematu. naprawde sa lepsze miejsca do tego typu problemow, zreszta wielokrotnie omawianych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    56

taj jak Kolega wyżej napisał : zdejmij górną pokrywę skrzyni i będziesz wiedział co dalej robić . Moim zdaniem masz już połamane zęby na kołach zębatych i stąd te odgłosy . Sprawdź przy okazji luz górnego wałka skrzyni  -jest połączony z wałkiem sprzęgłowym poprzez łożysko igiełkowe - prawdopodobnie oba będą do wymiany.

Bieg wsteczny idzie przez boczny wałek osadzony na łożyskach igiełkowych -może też mieć luzy albo zęby połamane .

Tak czy inaczej będziesz musiał odjechać silnikiem i tylnym mostem bo inaczej niewiele w skrzyni zrobisz .

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    110

Pisalem w innym temacie-u mnie 7011- byly stuki w skrzyni, dlugo nie robione-3kola zębate, dwa walki, czesc synchronizatora, wszystkie lozyska=ponad 3tys + robocizna. Mowa oczywiście o oryginalach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    0

Dzięki koledzy za informację . 3 tysiące to sporo  . No ale jak będzie chodził znowu 25 lat bezproblemowo to warto kasy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    102

25 to moze miesiecy pochodzi-jesli kupisz indyjskie czesci ale to juz zmartwienie nastepnego wlasciciela, chyba ze robisz dla siebie to raczej wejdz na inna strone internetowa. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    0

25 to moze miesiecy pochodzi-jesli kupisz indyjskie czesci ale to juz zmartwienie nastepnego wlasciciela, chyba ze robisz dla siebie to raczej wejdz na inna strone internetowa. :D

Dla siebie robię , na moje 20 ha to lepszego ciągnika nie potrzeba . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lepez
      Witam mam problem ze swoim zetorem. Zimny nie ma sily przewalic. Nawet zakrecic. Jak odpale z pociagu to pozniej odpala bez problemu
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
×