Skocz do zawartości
Kacper43

Zetor 7211 - regulacja dawki paliwa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Kacper43    0

Cześć,

Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.

Pompa oryginalna.

Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
 

Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem :)

Pozdrawiam serdecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kacper43    0

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest tam jakaś śrubka czy coś ?
Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?
 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)


Ma duże znaczenie bo nikt nie chce Ci zaszkodzić. 

Taka wiedza jest na co dzień zbędna, a regulacja nie potrzebna, a nawet jeśli to warunkach domowych nic nie zrobisz... 

Nie wiedząc co się dzieje z ciągnikiem nikt nie doradzić abyś później nie miał pretensji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    797

Jest opis regulacji pompy na necie ale nie grzebał bym tym w tym ciągniku bo nie dojdziesz później do ładu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

odkręcasz dekielek regulatora obrotów ( w tylnej części pompy wtryskowej) i masz ,bodajże ,trzy śruby zakontrowane nakrętkami  .

Teraz z pamięci nie napiszę która odpowiada za wielkość dawki paliwa ,ale na 100% tam regulujesz dawkę


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    420

Nie pytałem Panowie o to u kogo mogę to zrobić, tylko jak :)

 

Chciałem się dowiedzieć gdzie się to reguluje. Jest jakaś śrubka czy coś ?

Jak to wygląda?

Ktoś pomoże?

 

A to po co mi to, to nie ma znaczenia :)

 

szykuje Zetora do tractorpullingu :huh: :huh: ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    3

Witam , Mam problem ze skrzynia w moim zetorze 7211 z 1991 roku .  Od 7 lat w naszym gospodarstwie.

 

Częste blokowanie się dwóch biegów np jak mam włączony wsteczny i chce przerzucić na drugi bieg to mam załaczone obydwa biegi .

 

Drugi bieg przy zjeżdżaniu z górki samoczynnie wyskakuje .

 

Podczas jazdy na 2 biegu lub wstecznym w środku coś strasznie szczela .  Nawet jak stoi na luzie słychać jakieś niepokojące odgłosy .

 

Miał ktoś podobny problem w swoim ciągniku ? Trzeba rozpoławiać traktor ? Jaki koszt części ?

 

Dziękuje za odpowiedź , Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    171

remont skrzyni biegow przed toba, rozpolawiac nie trzeba wystarczy na 3 czesci rozkrecic :D ,koszty-zalezy co jest do roboty i jakie czesci wybierzesz tu rozrzut moze byc nawet trzykrotny.odkrec pokrywe skrzyni biegow i bedziesz wiecej wiedzial

 

jak dodajesz posty to popatrz na nazwe tematu. naprawde sa lepsze miejsca do tego typu problemow, zreszta wielokrotnie omawianych.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

taj jak Kolega wyżej napisał : zdejmij górną pokrywę skrzyni i będziesz wiedział co dalej robić . Moim zdaniem masz już połamane zęby na kołach zębatych i stąd te odgłosy . Sprawdź przy okazji luz górnego wałka skrzyni  -jest połączony z wałkiem sprzęgłowym poprzez łożysko igiełkowe - prawdopodobnie oba będą do wymiany.

Bieg wsteczny idzie przez boczny wałek osadzony na łożyskach igiełkowych -może też mieć luzy albo zęby połamane .

Tak czy inaczej będziesz musiał odjechać silnikiem i tylnym mostem bo inaczej niewiele w skrzyni zrobisz .

 

 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daron64    489

Pisalem w innym temacie-u mnie 7011- byly stuki w skrzyni, dlugo nie robione-3kola zębate, dwa walki, czesc synchronizatora, wszystkie lozyska=ponad 3tys + robocizna. Mowa oczywiście o oryginalach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    3

Dzięki koledzy za informację . 3 tysiące to sporo  . No ale jak będzie chodził znowu 25 lat bezproblemowo to warto kasy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    171

25 to moze miesiecy pochodzi-jesli kupisz indyjskie czesci ale to juz zmartwienie nastepnego wlasciciela, chyba ze robisz dla siebie to raczej wejdz na inna strone internetowa. :D


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelus    3

25 to moze miesiecy pochodzi-jesli kupisz indyjskie czesci ale to juz zmartwienie nastepnego wlasciciela, chyba ze robisz dla siebie to raczej wejdz na inna strone internetowa. :D

Dla siebie robię , na moje 20 ha to lepszego ciągnika nie potrzeba . :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    335

Kurcze odświeżę temat bo zglupielismy, ostatnio nasz 6245 zaczął gasnąć itd. po czym padł. Krótka piłka pompa zdechła lub wtryski, jedno i drugie pojechało do warsztatu. Okazało się że pompa jest dobra została sprawdzona i wyregulowana zaś lał porządnie wtrysk i wszystko było by super gdyby nie mały szczegół bo ciągnik odpala jeździ tylko na małych obrotach wali biała chmurę z komina na wysokich normalnie czarną, dosłownie jakby krztusił się paliwem na małych obrotach. Pompiarz źle wyregulował pompę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    335

I powtórka z rozrywki..   ciągnik zgasł i koniec... Czyżby warsztat coś spitolil?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez mds212
      Dzis zauwazylem ze luz na kole pasowym ejst dośc spory. Czy moge tak przejezdzic do zimy i dopiero wtedy naprawic czy brac sie odrazu bo istnieje ryzyko wyrobienie rowka na klin na wale?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.