Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest do kupienia ciągnik, Zetor 16145. Pytanie do Was- to wersja eksportowa czy jakiś składak?
Otóż:
-rok produkcji 1984
-jest silnik zwykły (właściciel zlikwidował turbo)
-skrzynia 4 biegi
-kabina trochę jak od Ursusa bo drzwi się otwierają jak "kurołap", klamka z przodu, ale w środku tapicerowana i podniesiona

Orientujecie się co to za wersja? Czy takie były produkowane seryjnie czy to składak?

Pozdrawiam ;) 

Opublikowano

Po tym, że właściciel zlikwidowal turbo to już bym go sobie chyba odpuścił. Bo skoro zepsuta turbine naprawił po prostu przez jej wyciągnięcie to ciekawe co jeszcze tak naprawial :D wydaje mi się, że ten ciągnik to jakiś zwykły ulep. Jak za jakieś śmieszne pieniądze to może i warto chociaż wątpię.

Opublikowano

Generalnie to nie ja mam kupić, tylko mój znajomy, który jest raczej niekomputerowy i poprosił mnie o to, żebym napisał na forum, przede wszystkim chodzi mu o to czy to jest seryjny ciągnik czy właśnie jakiś składak.

Opublikowano

Ogólnie 16145 wychodziły bez turbiny z tego co wiem i miały 120km, z turbina 16245 155km. Moze byl modyfikowany ale to wymaga duzo zachodu, wymiana pierścieni itk ... :)

 

Użyj następnym razem chociaż google'a, zamiast snuć domysły bez pokrycia w faktach, każda 16tka czy z końcówką 045 czy 245 miała turbo i 3-biegową skrzynię. Silnik 6cyl. bez turbo miały tylko 12tki

Opublikowano

Ok, dzięki za odpowiedzi. Ciągnik kupiony ale jest jeszcze jedna ciekawostka. W skrzyni układ biegów jest trochę inny. Normalnie powinno być:
1  3
2  4

a jest 

1 4
2 3

W odczuciu kierowcy przełożenie 3 biegu równe jest prawie z 4 biegiem oryginalnej skrzyni. Jest możliwość takiej  przeróbki tej skrzyni?? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v