Skocz do zawartości

Polecane posty

tombar123    3

Jest do kupienia ciągnik, Zetor 16145. Pytanie do Was- to wersja eksportowa czy jakiś składak?
Otóż:
-rok produkcji 1984
-jest silnik zwykły (właściciel zlikwidował turbo)
-skrzynia 4 biegi
-kabina trochę jak od Ursusa bo drzwi się otwierają jak "kurołap", klamka z przodu, ale w środku tapicerowana i podniesiona

Orientujecie się co to za wersja? Czy takie były produkowane seryjnie czy to składak?

Pozdrawiam ;) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

Po tym, że właściciel zlikwidowal turbo to już bym go sobie chyba odpuścił. Bo skoro zepsuta turbine naprawił po prostu przez jej wyciągnięcie to ciekawe co jeszcze tak naprawial :D wydaje mi się, że ten ciągnik to jakiś zwykły ulep. Jak za jakieś śmieszne pieniądze to może i warto chociaż wątpię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tombar123    3

Generalnie to nie ja mam kupić, tylko mój znajomy, który jest raczej niekomputerowy i poprosił mnie o to, żebym napisał na forum, przede wszystkim chodzi mu o to czy to jest seryjny ciągnik czy właśnie jakiś składak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonek98    886

To Jescze zobaczcie wzmacniacz czy działa bo jak właściciel naprawiał jak Turbo,to pewnie zaspawany jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Kabina mogła być oryginalnie tylko ta skrzynia... Nie było tak, że wszystkie 16xx miały 3 biegową?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    886

To skrzynia była tylko 3 w nich bo polskie miały 3 i 4 ? A właśnie te pierwsze 16, miały 4 potem 3 a na końcu znowu 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechu2223    0

Ogólnie 16145 wychodziły bez turbiny z tego co wiem i miały 120km, z turbina 16245 155km. Moze byl modyfikowany ale to wymaga duzo zachodu, wymiana pierścieni itk ... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    88

mój kuzyn ma takiego kurołapa 16 ale z turbo i skrzynia 3.  z tego co ja się orientuje to wszystkie 16 miały skrzynie 3 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2354

Ogólnie 16145 wychodziły bez turbiny z tego co wiem i miały 120km, z turbina 16245 155km. Moze byl modyfikowany ale to wymaga duzo zachodu, wymiana pierścieni itk ... :)

 

Użyj następnym razem chociaż google'a, zamiast snuć domysły bez pokrycia w faktach, każda 16tka czy z końcówką 045 czy 245 miała turbo i 3-biegową skrzynię. Silnik 6cyl. bez turbo miały tylko 12tki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tombar123    3

Ok, dzięki za odpowiedzi. Ciągnik kupiony ale jest jeszcze jedna ciekawostka. W skrzyni układ biegów jest trochę inny. Normalnie powinno być:
1  3
2  4

a jest 

1 4
2 3

W odczuciu kierowcy przełożenie 3 biegu równe jest prawie z 4 biegiem oryginalnej skrzyni. Jest możliwość takiej  przeróbki tej skrzyni?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk1222    23

Ktoś namieszal...
U mnie natomiast mam taki układ tylko że na rewersie jak dla mnie nawet lepiej od oryginału;)

Układ:

1 R
- 2

Edytowano przez Patryk1222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
    • Przez BARTOLA
      witam posiadam zetora 7011  z tylnymi kołami o rozmiarze 13.6-36 i mam takowy problem ze przy orce z pługami 3 skibowymi ma słabą przyczepność i troche brakuje mu mocy zastanawiam sie nad zmiana kół na rozmiar 28  czy coś da ta zamiana?  słyszałem ze koła od c360  bedą pasować  ktos coś pomoże w tym temacie?  
    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wojtek8244
      Witam,
      Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?
×