Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam mam pewien problem z mf otóż w oleju hydraulicznyn mam bardzo dużo opilkow co za tym idzie po dwóch dniach pracy w polu muszę wyplukac filtr ponieważ brakuje jużn wspomagania i reszty dodam że filtr i olej zmianany był na wiosnę tego roku.
Jaka może być przyczyna powstawania Tak dużej ilości tych opilkow z góry dzięki na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przyjrzyj się mechanizmowi różnicowemu, a konkretnie osiom satelit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    72

Przyjrzyj się mechanizmowi różnicowemu, a konkretnie osiom satelit.

 

Najpierw to niech się przyjrzy tarczom hamulcowym bo to jest prawdopodobnie przyczyna. Tak sobie gdybam, gdyby np. tarcze były zjedzone, a konkretnie opiłki to hamulce by były czy nie ? Ćzęsto ludzie piszą, że zawalili skrzynie opiłkami z tarcz hamulcowym czyli co ich skuteczność nie pogarsza się aby można było szybko usunąć awarię ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Racja, zapomniałem o tarczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niech ktoś się bardziej wypowie na temat tych hamulców jak to z nimi ciągnik jest i nas już 3 rok od wiosny zaczęło się tak juz dziać A hamulce u mnie działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    414

tu nie ma innej rady tylko otworzyć skrzynie oraz tylny most i szukać awarii a wróżenie z fusów to se zostawcie na andrzejki

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    18

Jaki kolor mają te opiłki? KOoedzy wyżej mają dużo racji: często źródłem opiłków są tarcze hamulcowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemem jak koledzy wyżej piszą są tarcze hamulcowe...dokładnie ich brak. Pewnie okładziny brakło na tarczach i trze już tarcze(metal) i stąd tyle takich opiłków. Miałem tak w 3060...co za tym idzie, musisz rozebrać tylny most cały i dobrać się do nich-być może tarcza poszła z jednej strony. Ja na twoim miejscu wziął bym się za to szybko bo jeżeli będziesz tak jeździł to dalej będzie nacierać tych opiłków, a co za tym idzie może się to źle skończyć-u mnie pompa do wymiany i kilka łożysk w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    0

u mnie w 8120 ( a podejrzewam ze tak samo wyglądają) z remontem hamulcy zamknąłem sie w 1500zł wraz z ręcznym i tarczkami od wom oraz oringami tłoka. jeśli nie będzie dało się zregenerować docisku i tłoka koszt w przypadku 8120 wynosił ok 2500 na strone. pisz do użytkownika Agrotech1111 ja brałem wszystkie części od niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
    • Przez MichalP
      Witam. Przymierzam się do zakupu mf6170. Ciągnik już upatrzyłem, oglądałem, odbyłem jazdę testową, ale mam jeden dylemat. Ciągnik jest wyposażony w  skrzynię dynashift z mechanicznym rewersem.  Czy te skrzynie występowały w wersji z 2 półbiegami? Zakres na desce jest od A do D, ale mi sie  udało tylko sprawdzić A i B, dalej nie idzie. Oczywiście sprzedawca sam nie wie. Obejrzałem kilka tych ciągników i wszystkie biegi miały od A DO D. Jak czytałem  o tych skrzyniach wszędzie  jest  napisane ze mają  4 półbiegi, ale czy na pewno??
    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
×