Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam mam pewien problem z mf otóż w oleju hydraulicznyn mam bardzo dużo opilkow co za tym idzie po dwóch dniach pracy w polu muszę wyplukac filtr ponieważ brakuje jużn wspomagania i reszty dodam że filtr i olej zmianany był na wiosnę tego roku.
Jaka może być przyczyna powstawania Tak dużej ilości tych opilkow z góry dzięki na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przyjrzyj się mechanizmowi różnicowemu, a konkretnie osiom satelit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    77

Przyjrzyj się mechanizmowi różnicowemu, a konkretnie osiom satelit.

 

Najpierw to niech się przyjrzy tarczom hamulcowym bo to jest prawdopodobnie przyczyna. Tak sobie gdybam, gdyby np. tarcze były zjedzone, a konkretnie opiłki to hamulce by były czy nie ? Ćzęsto ludzie piszą, że zawalili skrzynie opiłkami z tarcz hamulcowym czyli co ich skuteczność nie pogarsza się aby można było szybko usunąć awarię ?

 


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Racja, zapomniałem o tarczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niech ktoś się bardziej wypowie na temat tych hamulców jak to z nimi ciągnik jest i nas już 3 rok od wiosny zaczęło się tak juz dziać A hamulce u mnie działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500
(edytowany)

tu nie ma innej rady tylko otworzyć skrzynie oraz tylny most i szukać awarii a wróżenie z fusów to se zostawcie na andrzejki

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    19

Jaki kolor mają te opiłki? KOoedzy wyżej mają dużo racji: często źródłem opiłków są tarcze hamulcowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemem jak koledzy wyżej piszą są tarcze hamulcowe...dokładnie ich brak. Pewnie okładziny brakło na tarczach i trze już tarcze(metal) i stąd tyle takich opiłków. Miałem tak w 3060...co za tym idzie, musisz rozebrać tylny most cały i dobrać się do nich-być może tarcza poszła z jednej strony. Ja na twoim miejscu wziął bym się za to szybko bo jeżeli będziesz tak jeździł to dalej będzie nacierać tych opiłków, a co za tym idzie może się to źle skończyć-u mnie pompa do wymiany i kilka łożysk w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    9

u mnie w 8120 ( a podejrzewam ze tak samo wyglądają) z remontem hamulcy zamknąłem sie w 1500zł wraz z ręcznym i tarczkami od wom oraz oringami tłoka. jeśli nie będzie dało się zregenerować docisku i tłoka koszt w przypadku 8120 wynosił ok 2500 na strone. pisz do użytkownika Agrotech1111 ja brałem wszystkie części od niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.