Polecane posty

Witam mam pewien problem z mf otóż w oleju hydraulicznyn mam bardzo dużo opilkow co za tym idzie po dwóch dniach pracy w polu muszę wyplukac filtr ponieważ brakuje jużn wspomagania i reszty dodam że filtr i olej zmianany był na wiosnę tego roku.
Jaka może być przyczyna powstawania Tak dużej ilości tych opilkow z góry dzięki na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przyjrzyj się mechanizmowi różnicowemu, a konkretnie osiom satelit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    77

Przyjrzyj się mechanizmowi różnicowemu, a konkretnie osiom satelit.

 

Najpierw to niech się przyjrzy tarczom hamulcowym bo to jest prawdopodobnie przyczyna. Tak sobie gdybam, gdyby np. tarcze były zjedzone, a konkretnie opiłki to hamulce by były czy nie ? Ćzęsto ludzie piszą, że zawalili skrzynie opiłkami z tarcz hamulcowym czyli co ich skuteczność nie pogarsza się aby można było szybko usunąć awarię ?

 


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Racja, zapomniałem o tarczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    734

tu nie ma innej rady tylko otworzyć skrzynie oraz tylny most i szukać awarii a wróżenie z fusów to se zostawcie na andrzejki

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    24

Jaki kolor mają te opiłki? KOoedzy wyżej mają dużo racji: często źródłem opiłków są tarcze hamulcowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemem jak koledzy wyżej piszą są tarcze hamulcowe...dokładnie ich brak. Pewnie okładziny brakło na tarczach i trze już tarcze(metal) i stąd tyle takich opiłków. Miałem tak w 3060...co za tym idzie, musisz rozebrać tylny most cały i dobrać się do nich-być może tarcza poszła z jednej strony. Ja na twoim miejscu wziął bym się za to szybko bo jeżeli będziesz tak jeździł to dalej będzie nacierać tych opiłków, a co za tym idzie może się to źle skończyć-u mnie pompa do wymiany i kilka łożysk w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    10

u mnie w 8120 ( a podejrzewam ze tak samo wyglądają) z remontem hamulcy zamknąłem sie w 1500zł wraz z ręcznym i tarczkami od wom oraz oringami tłoka. jeśli nie będzie dało się zregenerować docisku i tłoka koszt w przypadku 8120 wynosił ok 2500 na strone. pisz do użytkownika Agrotech1111 ja brałem wszystkie części od niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez KamilStachurski
      Witam. Mam problem ze skrzynia 32x32 w massey 3050. Chodzi o to że jak przełącze na żólwia I wbije jaki kolwiek bieg to jest zgrzyt nie ważne czy A czy B przód czy tył. Na zającu jest wszystko okej wszystkie biegi działają tak jak powinny. W czym może tkwić problem? Szczerze mówiąc używam tylko zająca nie ma okazji przechodzić na żółwie Ale jednak siedzi w głowie to że coś tam nie gra w tej skrzyni.
    • Przez AgroRolnikYT
      Witam  wszystkich  . Mam  u siebie problem z hydrauliką w mf i gdy skręce kierownice do oporu zapalają sie kontrolki od zapchany filtrów. Filtry wymienione na nowe. Na wyjściu z tył mam raz 150 bar raz 180 tak jakby szaleje. I dodam że jak mam np 180 i skręce kierownice do oporu to ciśnienie momentalnie spada do 80 bar. W czym może leżeć przyczyna ??  Z góry wszystkim wielkie Dzięki
    • Przez Michał6180
      witam mam problem z ciągnikiem 6180 polega on na tym ze traktor nie chce jezdzic po rozgrzaniu ostatnio prasowałem słome ok 8ha po przepracowaniu 4 hektarów traktor ustał na polu nie chciał jeździć biegi bez sprzegła wchodziły po jakimś czasie traktor zaczął jezdzić cały czas sie to działo wymieniłem pompkę sprzęgła był jakiś czas spokój a później przyszedł czas na kukurydzę woziłem nim jakiś czas był spokój po paru godzinach traktor na pusto nie dawał rady podjeżdżać pod z górkę na drodze silnik nie tracił obrotów tylko było czuć jak traktor spowalniał a wjazd na pryzmę nie było mowy zebym wjechał szosowymi biegami traktor stawał w miejscu i nie chciał jechać z terenowymi miał nawet problemy wjezdzać zdecydowałem wymienić pompę w skrzyni wymieniłem ale okazało sie ze nadal ciężko podjeżdża pod górę i teraz stoi na podwórku i nie chce jezdzić biegi wchodzą bez sprzęgła i nie wiem co robić więc prosze was o pomoc co z tym robić za wszelkie odpowiedzi Bardzo Dziękuję :)
    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.