Skocz do zawartości

Polecane posty

Witam mam pewien problem z mf otóż w oleju hydraulicznyn mam bardzo dużo opilkow co za tym idzie po dwóch dniach pracy w polu muszę wyplukac filtr ponieważ brakuje jużn wspomagania i reszty dodam że filtr i olej zmianany był na wiosnę tego roku.
Jaka może być przyczyna powstawania Tak dużej ilości tych opilkow z góry dzięki na odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przyjrzyj się mechanizmowi różnicowemu, a konkretnie osiom satelit.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    77

Przyjrzyj się mechanizmowi różnicowemu, a konkretnie osiom satelit.

 

Najpierw to niech się przyjrzy tarczom hamulcowym bo to jest prawdopodobnie przyczyna. Tak sobie gdybam, gdyby np. tarcze były zjedzone, a konkretnie opiłki to hamulce by były czy nie ? Ćzęsto ludzie piszą, że zawalili skrzynie opiłkami z tarcz hamulcowym czyli co ich skuteczność nie pogarsza się aby można było szybko usunąć awarię ?

 


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Racja, zapomniałem o tarczach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

niech ktoś się bardziej wypowie na temat tych hamulców jak to z nimi ciągnik jest i nas już 3 rok od wiosny zaczęło się tak juz dziać A hamulce u mnie działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    562

tu nie ma innej rady tylko otworzyć skrzynie oraz tylny most i szukać awarii a wróżenie z fusów to se zostawcie na andrzejki

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    20

Jaki kolor mają te opiłki? KOoedzy wyżej mają dużo racji: często źródłem opiłków są tarcze hamulcowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problemem jak koledzy wyżej piszą są tarcze hamulcowe...dokładnie ich brak. Pewnie okładziny brakło na tarczach i trze już tarcze(metal) i stąd tyle takich opiłków. Miałem tak w 3060...co za tym idzie, musisz rozebrać tylny most cały i dobrać się do nich-być może tarcza poszła z jednej strony. Ja na twoim miejscu wziął bym się za to szybko bo jeżeli będziesz tak jeździł to dalej będzie nacierać tych opiłków, a co za tym idzie może się to źle skończyć-u mnie pompa do wymiany i kilka łożysk w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    10

u mnie w 8120 ( a podejrzewam ze tak samo wyglądają) z remontem hamulcy zamknąłem sie w 1500zł wraz z ręcznym i tarczkami od wom oraz oringami tłoka. jeśli nie będzie dało się zregenerować docisku i tłoka koszt w przypadku 8120 wynosił ok 2500 na strone. pisz do użytkownika Agrotech1111 ja brałem wszystkie części od niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez mtz_820
      Nie da sie przełączyć na żółwia lub zjająca i nie kiedy tak jakby blokowało ciągnik i w tedy świeci sie kontrolka od skrzyni biegów, co to może być? Kontrolki od tych przełożeń się zmianiają... Może byc tego winą przedni napęd?
    • Przez CYCU123
      Witam ,mam problem z odkręceniem silnika przeznaczonego do remontu .Odkręciłem większość trzymających go śrub ze skrzynia, ale mam problem z dostępem do dwóch najwyżej położonych śrub pod kabina. Szukam informacji jak się do tych śrub dostać moze trzeba kabinę podnosić ? lub jakoś podłogę w kabinie zdjąć ? nie chce się z tym głupio szarpać i przypadkiem czegoś nie uszkodzić  wiec bardzo proszę o podpowiedz    
       
      Juz sobie poradziłem , zgodnie z podpowiedzią jednego z forumowiczów. Wystarczylo kabine podniesc na poduszkach 
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.