Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam ursusa 4512. Podejrzewam słaby akumulator. Ciągnik nie odpala, dopiero jak podładuje akumulator to odpali. Choć czasem ma takie odpały, że odpali z marszu. Mechanik mówi, że to może być coś z silnikiem. Właśnie ojcu zgasł na polu i jedziemy do niego zajrzeć...

Opublikowano

Dodam, że ciągnik jak zimny to odpali odrazu, jak zgaśnie i będzie rozgrzany to nie odpali. A druga sprawa w tamtym roku przy orce coś strzeliło  ciągniku, cos zablokowało, mechanik coś podłubał, natomiast nie ma biegów polowych. Narazie nie mam jak postaić go na warsztat. Ale czy to tego to potrzebne jest zdejmowanie kabiny?

Opublikowano

Aby wykluczyć pompę na rozgrzanym silniku zgaś, spróbuj odpalić i jak nie łapie to polej ją zimną wodą ( głównie głowicę pompy ). Jeśli odpali to masz przyczynę. Na ciepłym pracuje normalnie? Nie brakuje mu siły?

Opublikowano

Jak jest rozgrzany to chodzi, póki nie zgaśnie jakoś przypadkiem. Ojciec orał cały dzień było dobrze, ale w pewnym momencie w czasie onracania zgasł i nie odpalił. Po jakichś dwóch godzinach, pojechaliśmy drugim ciągnikiem by go ściągnać, ale ten od razu odpalił

Opublikowano

jak się nie zapowietrza to na 90 % tłoki ci puchną i staje ostygnie i jest dobrze tak się dzieje jak zestawy są z importu (tanie ) często w c 360 tak mają pracuję w sklepie rolniczym i często mechanicy opowiadają o tych samych problemach że po 2 godzinach gaśnie postoi 3 godz i jest dobrze dalej 5 godzin dobrze i to samo a jak są bardzo tanie to 2 razy przejdzie pługiem i stoi do tego ursusa to zestaw machle polskie i po problemie

Opublikowano

Chciałbym zapytać jeszcze o  skrzynię biegów. W tamtym roku cos strzeliło i musieliśmy ściagać ciągnik z pola. Na polu wogóle się nie dało, ale sasiad przyjechał, coś podłubal, odblokował, że dało się ściągnać. mechanik coś tam zrobił, ale nie wszystko bo narazie ciągnik potrzebny i nie staiam go do mechanika. Po tym co zrobił mechanik, nie ma biegów polowych. Co z tym zrobić. Czy ta naprawa będzie jakaś skomplikowana?

Opublikowano

Bardziej bym z tym paleniem obstawiał rozrusznik,, te silniki potrzebują obrotu żeby odpalił.Miałem podobnie 1 MF okazało się że rozrusznik siewdział, ładnie kręcił, nie odpalał, zmieniłem aku i po tygodniu znowu to samo, po regeneracji rozrusznika spokuj.

Opublikowano (edytowane)

u mnie jest podobnie jak sie rozgrzeje dobrze to jak zgasze i zaraz che odpalic to akumulator kreci jak by byl zapowietrzony bo dym wcale nie idzie z rury niech postoi ze 20min i odpali bez problemu co to moze byc?

Edytowane przez radek5314
Opublikowano

Jesienia 2 lata temu ciagle mi sie zapowietrzal czyscilismy caly uklad paliwowy i filtr wymienialismy i dalej to samo bylo pompa poszla do roboty i okazalo ze sie jakis zaworek zacinal koszt to 150zl i nie bylo problemu do tej pory z niczyma pompa byla robiona cala w 2013roku koszt 800zl ile ta glowiczka moze kosztowac?

Opublikowano

u mnie w Fordzie pompa robiona 5 lat temu i teraz mam ten sam problem. Gadałem z tym majstrem co mi robił i mówi, że coś zbyt wcześnie i mam mu zawieźc po robotach niech ogarnie :) Części WSK Wrocław bodajże. Mówi, że mogła sie jakaś felerna popaśc.

Opublikowano

Ja jak kupilem MF i wyslalem brata z tatą kosic nie rowne łąki , a ciagnik zatankowali za 100 zl to zapowietrzal się bo zbiornik duzy a kranik nie ciągnie od dolu tylko od boku i wystarczylo kosic jakis rów , paliwo przelewalo sie pod jeden bok i cyk zapowietrzony ...

Opublikowano

Tylko co ma zapowietrzanie do opisanych wyżej problemów?

Na 99 % głowiczka pompy, najłatwiej sprawdzić jak kolega wyżej pisał z wodą. 

Kolego @rafal4610 - a może to na takie paliwo trafiłeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v