Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

walcze z kontrolką od ciśnienia oleju przekładniowego filtry wymieniłem dwa ten wkład z prawej strony oraz ten duży z lewej na www widzę ze ludzie piszą że jest gdzieś trzeci ale u mnie za cholere nie mogę go zlokalizować, ktoś ma jakieś pomysły?  ddrugie pytanie wszystko działa sprzęgło znikło nic nie było ruszane przy nim od tak znikło, dodam że poprzedni właściciel nie dbał o olej (wymieniałem tarcze hamulcowe, poszło dużo drobnych opiłków) w ciągu dwóch mmiesięcy wymieniałem dwa razy olej filtry  oraz myłem skrzyń no chyba już z 5 razy. teraz rozbieram zawory i czyszcze po koleji. pomiarów ciśnień nie robiłem po niedzieli będę robił bo mają przyjść zegary i złączki. gdyby mógł coś podpowiedzieć albo dał namiar na speca od MF z okolic małopolski był bym wdzięczny 

Opublikowano (edytowane)

8120

mokre sprzęgło masz?

bo wtedy filtr siatkowy powinien być

chyba że masz jakąś nietypową wersję modelu

Edytowane przez waldac
Opublikowano

mokre mokre jest, jakąś lepszą fotke można prosić? albo gdzie mniej więcej tego szukać? na lewej płycie obok tego filtra puszkowego jest jaka duża śruba na imbus ale to tylko jakaś zaślepka, pod nią nie ma nic 

Opublikowano (edytowane)

Panie kolego w załączniku masz wspomniany filtr. Znajduje się na spodzie tylnego mostu po tej samej stronie co pozostałe filtry ( duża śruba na imbus ). Przez ten filtr przechodzi olej, który jest dostarczany rurą pod ciągnikiem na przód ciągnika.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

 


Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

zrób zdjęcie z tylnego mostu po tej stronie co jest filtr hydrauliki

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano (edytowane)

Widzę, że jest to trochę inaczej rozwiązane ale zasada ta sama. Na tym zdjęciu:

http://www.fotosik.pl/zdjecie/04fb93f80c3ddfd7

Masz na dole rurę, którą doprowadzany jest olej na przód. Po drugiej stronie skąd ta rura wychodzi powinien być gdzieś imbus czy coś podobnego, dość duży a pod nim filtr, którego poszukujesz.

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk
Opublikowano

Tam jest pompka przy pedale czy sam potencjometr i boc? Bo jesli pompka to pewnie zapowietrzona a jesli na czujnikach to chociaż wcisnij wentyle pomiaru cisnienia na sprzegłach zeby poszedł olej bo moze jest jakas poduszka powietrzna. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v