Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
szymek    10

walcze z kontrolką od ciśnienia oleju przekładniowego filtry wymieniłem dwa ten wkład z prawej strony oraz ten duży z lewej na www widzę ze ludzie piszą że jest gdzieś trzeci ale u mnie za cholere nie mogę go zlokalizować, ktoś ma jakieś pomysły?  ddrugie pytanie wszystko działa sprzęgło znikło nic nie było ruszane przy nim od tak znikło, dodam że poprzedni właściciel nie dbał o olej (wymieniałem tarcze hamulcowe, poszło dużo drobnych opiłków) w ciągu dwóch mmiesięcy wymieniałem dwa razy olej filtry  oraz myłem skrzyń no chyba już z 5 razy. teraz rozbieram zawory i czyszcze po koleji. pomiarów ciśnień nie robiłem po niedzieli będę robił bo mają przyjść zegary i złączki. gdyby mógł coś podpowiedzieć albo dał namiar na speca od MF z okolic małopolski był bym wdzięczny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldac    11

8120

mokre sprzęgło masz?

bo wtedy filtr siatkowy powinien być

chyba że masz jakąś nietypową wersję modelu

Edytowano przez waldac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    10

mokre mokre jest, jakąś lepszą fotke można prosić? albo gdzie mniej więcej tego szukać? na lewej płycie obok tego filtra puszkowego jest jaka duża śruba na imbus ale to tylko jakaś zaślepka, pod nią nie ma nic 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

od sprzęgła masz koło sprzęgła... zdaje się z prawej strony na imbus przynajmniej w 61** tak mieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Panie kolego w załączniku masz wspomniany filtr. Znajduje się na spodzie tylnego mostu po tej samej stronie co pozostałe filtry ( duża śruba na imbus ). Przez ten filtr przechodzi olej, który jest dostarczany rurą pod ciągnikiem na przód ciągnika.

filtrjpg_ahrrswe.jpg

Edytowano przez andrewk

"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

zrób zdjęcie z tylnego mostu po tej stronie co jest filtr hydrauliki


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Widzę, że jest to trochę inaczej rozwiązane ale zasada ta sama. Na tym zdjęciu:

http://www.fotosik.pl/zdjecie/04fb93f80c3ddfd7

Masz na dole rurę, którą doprowadzany jest olej na przód. Po drugiej stronie skąd ta rura wychodzi powinien być gdzieś imbus czy coś podobnego, dość duży a pod nim filtr, którego poszukujesz.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    10

a możliwe że w tej dużej rurze znajduje się ten filtr??  jutro robię kolejne poszukiwania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Tam jest pompka przy pedale czy sam potencjometr i boc? Bo jesli pompka to pewnie zapowietrzona a jesli na czujnikach to chociaż wcisnij wentyle pomiaru cisnienia na sprzegłach zeby poszedł olej bo moze jest jakas poduszka powietrzna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    10

dzisiaj bawiliśmy sie i  zgasło wszystko (hydraulika kierowanie ogólnie nic nie ma) mierzyliśmy ciśnienie i nie daje w ogóle  wyciągliśmy ją i po rozebraniu wyszło coś takiego :http://www.fotosik.pl/u/szymok/album/2358975 ta płytka jest porysowania i to dość dobrze, da się to jakoś zregenerować?

Edytowano przez szymek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymek    10

pompa poszła do regeneracji, teraz ciśnienie trzyma ładnie ale ciągnik idzie na trzy części (będziemy rozpoławiać) żeby wyczyścić ten syf cały z hamulcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.