Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie mam problem z pompa wtryskowa w moim  ciagniku mf a mianowicie w pompie wtryskowej tak jakby wegonilo uszczelke pod deklem i troche ropa tamtedy kapie i mam pytanie czy wymiana takiej uszczelki jest trudna? czy dam rade sam wymienic ta uszczelke. dodam ze pompa to lucas cav.

Opublikowano

Ale po co ją chcesz sam wymieniać? Nie robiłeś tego nie znasz się więc oddaj do fachowca a on od ręki Ci to powinien zrobić. Nie jest trudna ale trzeba uważać.

Opublikowano

Witam koledzy , Prawdopodobnie siadła mi pompa paliwowa w moim zetorze 7211 . nie chce odpalić , paliwo dochodzi do pompy i wraca do baku jak pompuje ręcznie .  z komina nie ma dymu .

 

Jaki jest przybliżony koszt regeneracji pompy wtryskowej z tego ciągnika ?  (części +robocizna )

 

 

Czekam na odpowedź ,Pozdrawiam

 

 

Opublikowano

Ja zapłaciłem 550 zyli za remont pompy do C-360, do tego gwara na 2 lata. Zależy co się zjechało, czy dużo bebechów trzeba wymienić. Możesz zapłacić więcej a może nie.

Opublikowano

Pytanie może trochę nie we właściwym temacie. W pompach dpa w perkinsach, jak górą odjeżdżasz od silnika to zwiększasz kąt wyprzedzenia wtrysku czyli przyspieszasz wtrysk czy może odwrotnie? Czy po latach pracy możliwe jest, żeby cecha na pąpie i obudowie rozrządu nie odpowiadała już właściwemu kontowi, tzn tryby się powycierały i żeby kąt wtrysku był właściwe trzeba go ustawić od nowa, tzn przyspieszyć względem starego oznaczenia?

Opublikowano

Przyśpieszanie kąta wtrysku jest w przeciwnym kierunku do osi pompy wtryskowej.

Jeszcze raz zapytam dla pewności, czyli gdy obracasz pompę wokół jej osi tak żeby górą zbliżyła się do ciągnika to przyspieszasz wtrysk???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v