Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Koledzy potrzebuję Procedurę jak ustawić pompki wtryskowe w silniku 1000.4WT 105 kM, który chodzi w Premiumce 1050 (silnik deutz fahr)

Pompki są po wymianie na nowe. Zostały zamocowane w taki sam sposób jak były poprzednie. Mechanik odrysował na korpusie markerem ich poprzednie mocowanie i nowe zamontował tak samo.

Niepokoi mnie jednak to, że w Katalogu zauważyłem, że przychodzą pod nie równej grubości podkładki regulacyjne. Dodatkowo, ktoś mi powiedział, że jeszcze ustawia się je na temperaturę spalin i po to w kolektorze wydechowych są pod spodem każdego cylindra śrubki pomiarowe.

Czy ktoś z Was przerabiał już ten temat?

Proszę o pomoc.

Jestem z pomorskiego

Opublikowano

Przyczyna była inna, ale jak się ma takich fachowców to efekt jest jaki jest.

Pompki i wtryski poszły do sprawdzenia, a jak to w takich zakładach, zawsze coś znajdą i chcieli regenerować bo kasa. Co prawda za tą kasę co chcieli  znalazłem nowe, a przyczyna była w regulatorze obrotów :-). Jakby co, są zbycia używki po 3,5 tyś mtg. Ciągnik jest u mnie od nowości, czyli 2006 roku. A pompki są do silnika z EURO 1

Opublikowano

Dokładnie tak, i do tego stopnia, że cięgnik gasł. Zdechł mechaniczny rozdzielacz - zerwało w środku nit. Na szczęście był miejscowy fachowiec, który podjął się naprawy i działa. Niepotrzebnie poszły te pomki i wtryski.

Nie mniej jest człowiek w Polsce, który zna te silniki samowskie na pamięć i za odpłatnością udziela porad - jak zrobić i usunąć problem

Na olx-ie ma wystawiony rozdzielacz do tego silnika a tam jest jego nr telefonu. Jakby ktoś potrzebował

Opublikowano

jak można pogiąć listwę?

 


sprawa dot. same explorer 60, silnik 1000.3. rok po generalnym remoncie w renomowanym zakładzie. Ostatnio zaczął gasnąć na wolnych obrotach.zakład stwierdził ze wtryski i pompki do kontroli - 2 pompki padnięte tzn zawory wys ciśnienia. wtryski dałem 3 nowe końcówki. i Teraz podczas wkładania tych pompek 2 siedzą jak należy, a środkowa blokuje mi listwę

Opublikowano

nie no wygląda to na solidny materiał, i raczej nie jest możliwe jej zgięcie- ale nie upieram się. gdy podłoże 1 podkładkę więcej pod tą pompkę jest lepiej, ale nie całkiem.

 


nie no wygląda to na solidny materiał, i raczej nie jest możliwe jej zgięcie- ale nie upieram się. gdy podłoże 1 podkładkę więcej pod tą pompkę jest lepiej, ale nie całkiem.

 


ma ktoś jakiś pomysł - proszę o pomoc!

 

Opublikowano

Listwa miękka pogiąć łatwo. Jak się chce. Zamień miejscami pompki i Juszczak wiesz czy pompką czy listwa. Głębokościomierz w ruch i pomiar listwy.

Opublikowano

pompki zamienialiśmy miejscami i tylko na srodkowym otworze jest problem. więc wina listwy-tak? głębokość środkowego jest 0,5 mm mniejsza od pozostałych dwóch, ale sama listwa ma większy wyczuwalny luz

Opublikowano

problem jest tylko w jednym - środkowym gnieździe. jeśli włożę tam inna pompkę listwa nadal sie przycina. jeśli położę pod pompę podkładkę dystansową 0,2 jest lepiej, ale to z kolei zmieni mi kąt wtrysku. Czy jest możliwe aby na tej listwie powstał zadzior, lub coś takiego w miejscu mocowania pmpy?

Opublikowano

problem jest tylko w jednym - środkowym gnieździe. jeśli włożę tam inna pompkę listwa nadal sie przycina. jeśli położę pod pompę podkładkę dystansową 0,2 jest lepiej, ale to z kolei zmieni mi kąt wtrysku. Czy jest możliwe aby na tej listwie powstał zadzior, lub coś takiego w miejscu mocowania pmpy?

Co do zadzioru to u nas nie było takiego problemu. Wymiana pompek i pod pompki od nowa dobór wysokości podkładek. Co do zacinania / blokowania i podkładek. Każda pompa ma inną wysokość i do tej wysokości fabryka dobiera podkładki. To regulacja kąta wyprzedzenia. Dawka poprzez obrót pompką i ustawianie temperaturą. Czy oby na pewno pompy trafiły w swoje pierwotne gniazda? Do tego pisałeś, że remont silnika. Jak zbierana głowica i wymiana uszczelek o innej wysokości, to masz wszytko od nowa z tymi pompami. Mam instrukcję obsługi / remontu do tego silnika w wersji papier i niestety po angielsku. Tam napisane i pokazane jak to się robi. Nie mniej człowiek, którego mam w telefonie, wie wszystko lepiej i on pomógł pozbierać mi ten temat do kupy. Wiedza kosztowa ale efekt wspaniały. Cudownie pracuje i ze 103 kM mam teraz 115 :-) Jak potrzeba dam namiary, ale czuję, że ktoś już pisał, że musisz od nowa po tym remoncie.

Opublikowano

pompki były zakładane bez blokowania ich i środkowa zachodzi przed listwę stary błąd

 

podkładki dobiera się według książki znając początek tłoczenia. niestety jak się pompkę już się rozbierze i złoży na nowych czciach, to będzie miała inne parametry. wiec czasochłonny proces ustawiania, i często się spotykam, ze jak ktoś nie miał do czynienia z tym to na 100% ustawi źle. co może doprowadzić do zatarcia pompki przez za wysoka temperaturę. w dodatku jak ktoś nie ma pojęcia o naprawie wtryskiwaczy to na bank będą się zacinać przerabiałem ten temat wiele razy.

Opublikowano

niestety jak się pompkę już się rozbierze i złoży na nowych czciach, to będzie miała inne parametry. wiec czasochłonny proces ustawiania, i często się spotykam, ze jak ktoś nie miał do czynienia z tym to na 100% ustawi źle. co może doprowadzić do zatarcia pompki przez za wysoka temperaturę. w dodatku jak ktoś nie ma pojęcia o naprawie wtryskiwaczy to na bank będą się zacinać przerabiałem ten temat wiele razy.

???????????????????????????????????

Wiesz jak ktoś nie ma pojęcia o sikaniu to na bank się osika.

Jak ktoś źle ustawi pompkę to nic a nic się jej nie stanie. W żadnym miejscu nie będzie miała za wysokiej temperatury by się zatarła.

Opublikowano

Dostałem namiar do człowieka który zajmuje się silnikami sdf  i w dodatku jest z niedaleka - zaczekam na niego. Może On coś pomoże. Jak na razie temat stoi i czeka na fachowca. Jak coś zdziałamy to poinformuję

Opublikowano

???????????????????????????????????

Wiesz jak ktoś nie ma pojęcia o sikaniu to na bank się osika.

Jak ktoś źle ustawi pompkę to nic a nic się jej nie stanie. W żadnym miejscu nie będzie miała za wysokiej temperatury by się zatarła.

 

no i właśnie dlatego wielu ludzi ma duży problem z tymi pompami a pompa może się przegrzać z temp jak jest źle ustawiona

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v