zzamorza

ustawienie pomp wtryskowych w silniku 1000.4

Polecane posty

pardysowka5    0

A jaka temperatura spalin powinna być optymalna bo u mnie na jednej jest 190 na pozostałych 125 do 133 stopni w silniku 70 konnym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Ma być jednakową. Wiadomo że drobne różnice będą. Ale tu masz na jednym więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pardysowka5    0

Ma być jednakową. Wiadomo że drobne różnice będą. Ale tu masz na jednym więcej.

Tak właśnie się domyślam tylko do jakich wartości równać? Przypuszczam że im wyższa temperatura to będzie większa moc i zużycie paliwa pewnie też . Póki co ustawiłem wszystkie w przedziale 125-130 stopni Celsjusza i zobaczę co będzie się działo....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leecooper    0

Witam. Koledzy potrzebuje dokumentacje ustawienia pomp wtryskowych w silnikach 1000.4, miałby ktos w zanadrzu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leecooper    0

Jest tu ktoś kto posiada wiedzę jak wyregulowac te pompki tymi blaszkami mam kompletnie rozregulowany motor. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romex23    28

Witam, a co może być przyczyną dymienia na biało na zimnym silniku , po chwili jak złapie trochę temperatury dymienie ustępuje. Lamborghini r3 85. Silnik same 1000.4WT7 pompy jednosekcyjne

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

większość tych silników dymi na biało na zimnym

  • Like 1

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Jakie są kody błędów do lamborghini 1060 premium?
Dioda mruga mi 2 razy na panelu regulacji elektronicznych obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pickup


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6
2 godziny temu, piotrbm_211320 napisał:

pickup

Panie Piotrze.
Sytuacja wygląda następująco.
Dzwoniłem do Pana jakiś tydzień temu bowiem szukałem pomocy w związku z tym że ciągnik ww stanął nagle na drodze polnej.
Powiedział Pan że jak dioda mruga 2 razy to oznacza czujnik obrotów i od tego należy zacząć. Ma Pan taki czujnik na stanie może Pan sprzedać.
Czujnik wymieniłem co nie dało żadnego rezultatu 619zł (z przesyłką). Wolałem kupić w sklepie gdyż w razie czego będę mógł zwrócić, albo zareklamować.
Znalazłem drugiego fachowca który poprzednio mi komputer naprawiał i chodził ciągnik bez problemu, mówię że dioda mruga 2 razy i że to czujnik obrotów... zaśmiał się i mówi że jeśli czujnik obrotów to dioda mruga 4 razy, a jak elektroniczny regulator obrotów to 2 razy. I stąd pytanie tu na forum, bo poczułem się nabity w butelkę.
Chciałbym poznać wszystkie błędy a jest ich bodajże 5 które wyskakują w razie uszkodzeń podzespołów.
Na chwilę obecną komputer wysłałem do poprzedniego fachowca i myślę że to naprawi. Ponadto silnik nie jest do końca idealnie ustawiony, zwlekałem ze sprowadzeniem osoby z sametesterem i innymi niezbędnymi przyrządami do regulacji pompek, i to raczej przeważyło że znów komputer silnika się uszkodził.
Nie wiem też do końca kto ma rację który z fachowców, ale w związku z tym że w kraju może jest kilkoro rzetelnych znawców tych silników, to może ktoś wykorzystuje sytuację...
Żeby kodów błędów nie można było znaleźć... trzeba dzwonić, pytać a i tak 2 różne wersje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wersji kodów błędów jest kilka i nie zawsze jest ich tylko 5, podsyłam listę alarmów centralek 1000.x euro I,II. Kodów do centralek starego typu nie udostępnię!

Czym czuje się pan nabity w butelkę ? Przepraszam bardzo ale czasami odbieram nawet 50 telefonów i może mi pan uwierzyć że po pewnym czasie zaczyna się mieszać.

Przed sfinalizowaniem transakcji zawszę sprawdzam wszystko aby pomyłki nie było.

prowadzę warsztat i sklep z częściami w pełni legalnie numer NIP922-306-00-09 proszę bardzo do wglądu nie sprzeję spod lady

W dodatku najprawdopodobniej zaoferowałem panu dojazd z diagnozą (jeżeli chodzi o centralkę SME/SLH to zawsze mam wszystkie części do niej aby ją naprawić na miejscu).

 

Edytowano przez piotrbm_211320

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

A jest wersja kodów błędów według której 2 razy mrugnięcie diody oznacza czujnik obrotu silnika?
Myślę że zwyczajnie się Pan pomylił podając mi taką informacje przez telefon. Stąd te zamieszanie.
A części wiadomo kosztują.
potencjometr 1150, czujnik obrotów 600, komputer silnika i regulator obrotów to już w granicach 4-5 tys.każde , sama ich naprawa w okolicach 1000zł
padło na najtańszą rzecz z tych niezbędnych do pracy silnika
Dojazd... za daleko by się fatygować,
Mimo wszystko dzięki za wstawkę, teraz będę wiedział co dolega mojemu pacjentowi.

Edytowano przez Apista

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz uwaga myślisz że naprawa sterownika po przez tylko wymianę tranzystora N-Mos przyniesie pozytywny skutek? jak myślisz czemu już go po raz drugi naprawiasz? później jak znajdę chwile czasu to nagram ci filmik z ciekawostkami dotyczącymi tych sterowników  o których ludzie nie maja bladego pojęcia


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

Myślę że naprawa po raz drugi przyniesie pozytywny skutek. Na pewno jest co innego w sterowniku do wymiany, bowiem przed pierwszą naprawą objawy uszkodzenia były inne jak obecnie. Wcześniej ciągnik zanim stanął na dobre potrafił jeszcze kilka razy przejechać niewielki dystans, przy sterowniku były słyszalne 2 tiknięcia zamiast jednego (jedno jest zawsze przy przekręceniu zapłonu, drugie przy gaszeniu ciągnika).
Obecnie nie ma żadnego tiknięcia i ciągnik raptownie zgasł.
Sprawdziłem przewody, wymieniłem czujnik, sprawdziłem opór prądu na regulatorze gazu, wyszło 2,2 oma (pewny nie jestem czy aby to nie w setkach omów się podaje)
Wiem też że właściwie muszę koniecznie sprowadzić fachowca z przyrządami do wyregulowania silnika, pompek, kalibracji elektronicznej itp.
Przy wyższych obrotach jak jałowe silnik faluje aż do 1600obr
Wcześniej jak od handlarza kupowałem mniej falował ale słychać było nieregularną pracę silnika.
Po wykonaniu "Synchronizacja pomp wtryskowych metodą temperatur gazów wylotowych" bardziej regularnie chodzi lecz falowanie wzrosło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

falowane obrotów może być spowodowane również samym sterownikiem!


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Apista    6

a gdy ten sam sterownik podłączymy do innego ciągnika i wszystko gra to też tak będziesz uważać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak tak się dzieje to przyczyn może być wiele


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Makos164    0
Dnia 19.08.2016 o 10:05, Laval napisał:

Dokumentacja poszła gratis.

Witam podesłał byś mi też dokumentacje  na meila z ustawieniem pompek wtryskowych w agrotron ie 85 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    11

Mogę, tylko do czego bo w traktorze się nie ustawia. A silnika nie podałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz_142
      Witam. Kupiłem lamborghini r7.210 2008r. 
      Mam problem z przełączeniem dźwigni tw. biegi szosowe-polowe. Nie da się przełączyć. 
      Wie ktoś co jest przyczyną? Albo jak powinno się to przełączać? 
    • Przez gogo500
      Witam posiadam ciągnik Same laser 90 i nagle znikneły mi chamulce niewiem czo mam wlac prosze o pomoc
    • Przez 19seba
      Witam ,mam pytanie wie ktoś czemu nie zawsze rozłączy przedni napęd ? Włączać , włącza zawsze a nie zawsze rozłączy i słychać że wyje w czasie jazdy , kontrolka się włącza i wyłącza normalnie 
    • Przez Grzenio
      Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
      Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
      Z góry dzieki za pomoc.
    • Przez mpomykala
      Witam,
      Czy posiada ktoś do sprzedania instrukcję napraw do ciągnika Deutz dx4.50 lub innego modelu DX?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj