zzamorza

ustawienie pomp wtryskowych w silniku 1000.4

Polecane posty

zzamorza    0

Witam

Koledzy potrzebuję Procedurę jak ustawić pompki wtryskowe w silniku 1000.4WT 105 kM, który chodzi w Premiumce 1050 (silnik deutz fahr)

Pompki są po wymianie na nowe. Zostały zamocowane w taki sam sposób jak były poprzednie. Mechanik odrysował na korpusie markerem ich poprzednie mocowanie i nowe zamontował tak samo.

Niepokoi mnie jednak to, że w Katalogu zauważyłem, że przychodzą pod nie równej grubości podkładki regulacyjne. Dodatkowo, ktoś mi powiedział, że jeszcze ustawia się je na temperaturę spalin i po to w kolektorze wydechowych są pod spodem każdego cylindra śrubki pomiarowe.

Czy ktoś z Was przerabiał już ten temat?

Proszę o pomoc.

Jestem z pomorskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zzamorza    0

Przyczyna była inna, ale jak się ma takich fachowców to efekt jest jaki jest.

Pompki i wtryski poszły do sprawdzenia, a jak to w takich zakładach, zawsze coś znajdą i chcieli regenerować bo kasa. Co prawda za tą kasę co chcieli  znalazłem nowe, a przyczyna była w regulatorze obrotów :-). Jakby co, są zbycia używki po 3,5 tyś mtg. Ciągnik jest u mnie od nowości, czyli 2006 roku. A pompki są do silnika z EURO 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

a co się działo dokładnie? falowanie obrotów?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzamorza    0

Dokładnie tak, i do tego stopnia, że cięgnik gasł. Zdechł mechaniczny rozdzielacz - zerwało w środku nit. Na szczęście był miejscowy fachowiec, który podjął się naprawy i działa. Niepotrzebnie poszły te pomki i wtryski.

Nie mniej jest człowiek w Polsce, który zna te silniki samowskie na pamięć i za odpłatnością udziela porad - jak zrobić i usunąć problem

Na olx-ie ma wystawiony rozdzielacz do tego silnika a tam jest jego nr telefonu. Jakby ktoś potrzebował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maripaw68    0

jak można pogiąć listwę?

 


sprawa dot. same explorer 60, silnik 1000.3. rok po generalnym remoncie w renomowanym zakładzie. Ostatnio zaczął gasnąć na wolnych obrotach.zakład stwierdził ze wtryski i pompki do kontroli - 2 pompki padnięte tzn zawory wys ciśnienia. wtryski dałem 3 nowe końcówki. i Teraz podczas wkładania tych pompek 2 siedzą jak należy, a środkowa blokuje mi listwę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

Skoro nie wiesz jak można pogiąć listwę przy składaniu pompek to co ci tłumaczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maripaw68    0

nie no wygląda to na solidny materiał, i raczej nie jest możliwe jej zgięcie- ale nie upieram się. gdy podłoże 1 podkładkę więcej pod tą pompkę jest lepiej, ale nie całkiem.

 


nie no wygląda to na solidny materiał, i raczej nie jest możliwe jej zgięcie- ale nie upieram się. gdy podłoże 1 podkładkę więcej pod tą pompkę jest lepiej, ale nie całkiem.

 


ma ktoś jakiś pomysł - proszę o pomoc!

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

Listwa miękka pogiąć łatwo. Jak się chce. Zamień miejscami pompki i Juszczak wiesz czy pompką czy listwa. Głębokościomierz w ruch i pomiar listwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maripaw68    0

pompki zamienialiśmy miejscami i tylko na srodkowym otworze jest problem. więc wina listwy-tak? głębokość środkowego jest 0,5 mm mniejsza od pozostałych dwóch, ale sama listwa ma większy wyczuwalny luz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

Tak i niekoniecznie w tym miejscu. Wyjmij wszystkie pompki i włóż tą pierwszą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maripaw68    0

pierwszą? wszystkie możliwe kombinacje zrobiłem.Jutro muszę znaleźć podkładk - podłoże i i zobaczymy co będzie. Jak coś sie rozwiążę to dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maripaw68    0

pierwszą? wszystkie możliwe kombinacje zrobiłem.Jutro muszę znaleźć podkładk - podłoże i i zobaczymy co będzie. Jak coś sie rozwiążę to dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

Tam gdzie ci się cieła. Tam wkładasz pierwszą i sprawdzasz. Płynność ruszania się listwy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ustawiam te pompy i serwisuje grupę SDF i powiem tak aby dobrze ustawić pompy to jest zabawa na kilka godzin i niestety nie obędzie się bez sametestera aby ustawić wolne obroty w razie potrzeby proszę dzwonić 509500422


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maripaw68    0

problem jest tylko w jednym - środkowym gnieździe. jeśli włożę tam inna pompkę listwa nadal sie przycina. jeśli położę pod pompę podkładkę dystansową 0,2 jest lepiej, ale to z kolei zmieni mi kąt wtrysku. Czy jest możliwe aby na tej listwie powstał zadzior, lub coś takiego w miejscu mocowania pmpy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzamorza    0

problem jest tylko w jednym - środkowym gnieździe. jeśli włożę tam inna pompkę listwa nadal sie przycina. jeśli położę pod pompę podkładkę dystansową 0,2 jest lepiej, ale to z kolei zmieni mi kąt wtrysku. Czy jest możliwe aby na tej listwie powstał zadzior, lub coś takiego w miejscu mocowania pmpy?

Co do zadzioru to u nas nie było takiego problemu. Wymiana pompek i pod pompki od nowa dobór wysokości podkładek. Co do zacinania / blokowania i podkładek. Każda pompa ma inną wysokość i do tej wysokości fabryka dobiera podkładki. To regulacja kąta wyprzedzenia. Dawka poprzez obrót pompką i ustawianie temperaturą. Czy oby na pewno pompy trafiły w swoje pierwotne gniazda? Do tego pisałeś, że remont silnika. Jak zbierana głowica i wymiana uszczelek o innej wysokości, to masz wszytko od nowa z tymi pompami. Mam instrukcję obsługi / remontu do tego silnika w wersji papier i niestety po angielsku. Tam napisane i pokazane jak to się robi. Nie mniej człowiek, którego mam w telefonie, wie wszystko lepiej i on pomógł pozbierać mi ten temat do kupy. Wiedza kosztowa ale efekt wspaniały. Cudownie pracuje i ze 103 kM mam teraz 115 :-) Jak potrzeba dam namiary, ale czuję, że ktoś już pisał, że musisz od nowa po tym remoncie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pompki były zakładane bez blokowania ich i środkowa zachodzi przed listwę stary błąd

 

podkładki dobiera się według książki znając początek tłoczenia. niestety jak się pompkę już się rozbierze i złoży na nowych czciach, to będzie miała inne parametry. wiec czasochłonny proces ustawiania, i często się spotykam, ze jak ktoś nie miał do czynienia z tym to na 100% ustawi źle. co może doprowadzić do zatarcia pompki przez za wysoka temperaturę. w dodatku jak ktoś nie ma pojęcia o naprawie wtryskiwaczy to na bank będą się zacinać przerabiałem ten temat wiele razy.


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    6

niestety jak się pompkę już się rozbierze i złoży na nowych czciach, to będzie miała inne parametry. wiec czasochłonny proces ustawiania, i często się spotykam, ze jak ktoś nie miał do czynienia z tym to na 100% ustawi źle. co może doprowadzić do zatarcia pompki przez za wysoka temperaturę. w dodatku jak ktoś nie ma pojęcia o naprawie wtryskiwaczy to na bank będą się zacinać przerabiałem ten temat wiele razy.

???????????????????????????????????

Wiesz jak ktoś nie ma pojęcia o sikaniu to na bank się osika.

Jak ktoś źle ustawi pompkę to nic a nic się jej nie stanie. W żadnym miejscu nie będzie miała za wysokiej temperatury by się zatarła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maripaw68    0

Dostałem namiar do człowieka który zajmuje się silnikami sdf  i w dodatku jest z niedaleka - zaczekam na niego. Może On coś pomoże. Jak na razie temat stoi i czeka na fachowca. Jak coś zdziałamy to poinformuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

???????????????????????????????????

Wiesz jak ktoś nie ma pojęcia o sikaniu to na bank się osika.

Jak ktoś źle ustawi pompkę to nic a nic się jej nie stanie. W żadnym miejscu nie będzie miała za wysokiej temperatury by się zatarła.

 

no i właśnie dlatego wielu ludzi ma duży problem z tymi pompami a pompa może się przegrzać z temp jak jest źle ustawiona


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Problem dotyczy deutz fahr 5120c gs 5 biegów 3 zakresy z 2015r przebieg 500 godz.
      Liczę na odpowiedź użytkowników właśnie tego modelu.
      Jestem ciekaw w ilu przypadkach wystąpiła wada skrzyń biegów objawiająca się silnymi drganiami i hałasem przenoszącym się przez dźwignię zmiany biegów, w tym przypadku na biegu 4. wodzik ewidentnie chodzi po kole przesuwnym. Dodatkowo serwisanci twierdzą, że zastosowane zostały odchudzone wadliwe synchronizatory.
      Mimo iż wada występowała od nowości, brak reakcji serwisu ponieważ jak twierdzą, te skrzynie tak pracują.
      Kontakt z przedstawicielstwem sdf również kończy się odbiciem piłeczki.
      Nie wydaję opinii odnośnie marki i modelu tylko chcę wiedzieć czy to odosobniony przypadek czy norma.
    • Przez Marcin_1992_2008
      Witam. Stoje przed kupnem nowego ciągnika. Mam na oku deutz fahr 5110 g plus. Jakie są wasze opinie o tej marce i o tym modelu?
      Wyposażenie : podnośnik mechaniczny , skrzynia 5-cio biegowa z dwoma półbiegami, klima,funkcja, stop and go, rewers elektrohydrauliczny. Czy te skrzynie są awaryjne? z góry dziękuje za odpowiedź
    • Przez michnik12
      witam problem dotyczy tego że podczas podnoszenia tura on szarpie. w ciągniku zostały wymienione pompy , filtry od oleju.Jednak problem nadal został.
    • Przez rafal3514
      Co myślicie o nowych ciągnikach:
       
      df agrofarm
      same eksploler3
      lamborghini r3evo
       
      Który jest najlepszy?
      Czy to jest to samo?
      Czy kosztują tyle samo?
    • Przez Casevil
      Czy rama od tura z Lamborghini champion 135 może spasowac do innych ciągników? Jeżeli ktoś wie na 100% proszę napisać (tur nowy metal-tech) 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.