larwa200212

Sprzedalem c 360 Nowy ciągnik

Polecane posty

larwa200212    0

Sprzedalem 60tke poniewarz zawiodlem sie na niej w orce palila 24L na ha, i zaczeła mnie denerwowac pompa uruchamiana wraz z WOM. Chce kupic ciągnik co by ją godnie zastąpił, myślałem nad:
MF 3065
JD 2145
Prosze o pomoc moc min 60 km do 85
Do 50 tys zloty naklepiej lata 90 te

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kitowiak    440

pogadaj sobie 24l ? 360 w ciężkiej orce na 1mth pali 7/8l wg katalogu :) to chyba musiała być całkiem zaje****
Mf to nie radzę tak za dużo elektorniki siedzi, przez jakiś głupi czujnik możesz z pola nie zjechać jeśli siadzie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marco82    34

podpieram że to mit o awaryjności, mam mf 255 i mf 3090 i najbardziej co chwale sobie w tych ciągnikach to skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piechu    43

Podstawowe pytanie na ile hektarow potrzebujesz ten ciagnik. Nie chce mi sie wierzyc ze 60 spalila 24 litry moze cos zle zrobione-ustawione po remoncie. Co do mf przy kupnie musisz uwazac zeby w jeszcze wieksze bagno nie wejsc. Sam mam mf 3070 i 3635. Ogolnie jestem zadowolony ale trzeba dobrze sprawdzic chociaz i tak nie jest sie wstanie wszystkiego wyprobowac. Przede wszystkim wystrzegaj sie roznych obejsc i dodatkowych przelacznikow omijajacych komputer. Najlepiej poczytaj na forum jest duzo tematow o tych ciagnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho1244    1

MF 3060 pali bardzo nie wiele wiecej w orce niz c- 360, wiem bo mialem 60tke,  I oczywiscie komfort jazdy w Mf jest nie do opisania :)

Edytowano przez Stacho1244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
larwa200212    0

MTZ 82 poj. 4.7
MF 3065 poj. 3.9
I MTZ pali malo ?
Szwagrowi na 4 ha poszlo 60 litry ropy
W orce ?
* w orce.

Podstawowe pytanie na ile hektarow potrzebujesz ten ciagnik. Nie chce mi sie wierzyc ze 60 spalila 24 litry moze cos zle zrobione-ustawione po remoncie. Co do mf przy kupnie musisz uwazac zeby w jeszcze wieksze bagno nie wejsc. Sam mam mf 3070 i 3635. Ogolnie jestem zadowolony ale trzeba dobrze sprawdzic chociaz i tak nie jest sie wstanie wszystkiego wyprobowac. Przede wszystkim wystrzegaj sie roznych obejsc i dodatkowych przelacznikow omijajacych komputer. Najlepiej poczytaj na forum jest duzo tematow o tych ciagnikach.

Napisalem okolo 24 l ale chuba normalne po gorach oralem 3x40
2 terenową 2 tys obr zeszlo mi sie 3 godziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Jestem tu nowy i od niedawna czytam porady innych użytkowników ciągników.

Ja obecnie także jak kolega powyżej noszę się z zamiarem kupna ciągnika z napędem na 4 koła o mocy 80-100 kM. Sam obecnie jeżdżę 30-ką i 3P. Zaoferowano mi min. Massey Fergusona 3070, ale niektórzy koledzy bardzo odradzają kupno tej marki ze względu na awaryjność skrzyń biegów. Z drugiej strony czytam opinie tych którzy maja takie ciągniki i o nie dbają i nie wybraliby innych. Niektórzy w rozmowach mówią ze tylko Fendt powinien być brany pod uwagę lub Deutz Fahr, no co najwyżej jeszcze JD. Bardzo zależy mi na rzetelnej ocenie tych co mają MF i na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie? Z drugiej strony nie upieram się że to musi być MF, ale gdyby się zdarzył to co robić? Czy nie kupować, czy dobrze sprawdzić i kupić? Zadbać o sprzęt umiem, ale nie chciałbym potem popaść w kłopoty a co najgorsze w dodatkowe koszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    164

Mi w przeliczeniu na hektar orki 60 spalała w orce więcej niż 100 konny Jd. Pług 3x35, a przyczyna jest prosta jak orzes głębiej to ma cieżko i następuje duży poślizg kół, a poza tym No musisz liczyć 2,5-3 godziny żeby zaorać hektar wiec nawet niech bierze 6 na godzine to i tak mamy 18 a bierze więcej w orce, jak masz mała dawkę paliwa to nie ma mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1446

60 km i tyle czasu ha to chyba na mocnej glebie,bo u mnie na dość lekkich tyle orze ha zestawem 3p+ug3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    164

360 nie ma 60 km tylko 52 a 3p ma 47 wiec różnica nie wielka w koniach. Zależy jaka gleba. Kolego ja mam takie kawałki ze ciągam 100 konnym Jd 3 obrotowa Agromasz i sie nudzi w niej, ale mam tez pare ha gliny i ten sam ciągnik mimo ze w tym roku mokro to jęczał na polu a koła miały poślizg bo ziemia ciężka i jak zaraz agregatem nie przejedziesz to brył nie idzie pozniej rozbić, ale za to plon nawet w suszy daje dobry. Zależy jaka kto ma ziemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    405

Ciągniki MF 30xx. Dwa rodzaje skrzyń i tak jak nie chciałem tej 4 plus 4 to teraz bym chciał. Dynashift uszczelnisz, wymienisz tarczki i sterownik w cenie remontu skrzyni AB. Przy zakupie AB w pierwszej kolejności po skontrolowaniu koloru oleju i czy zmieniono filtr lub filtry załącz długą wajchę na dajmy przód, biegi zostaw na luzie i schyl się w okolicę sprz€gła i posluchaj potem wyłącz na luz i drugi raz osłuchaj. Jeżelu robi się znacznie ciszej to pogruchotany rewers. Silnik ma pracować na książkowych wolnych. Wybija w nich się wałek główny na piaście synchronizatora. Wajchy mają stosunkowo krótki skok i jak przy przełączaniu spada manszeta to jest do roboty. Zakres AB przełączany jest hydraulucznie i jak jest wszystko dobrze to ruszysz na 3 biegu A i spokojnie, bez zgrzytów przerzucisz na B. Wszelkie wyskakiwanie biegów to wskazówka do remontu. Przy obciążeniu wajchy szczególnie ta od rewersu nie może drżeć. Jest wiele czynników a części drogie - szczególnie zestaw AB bo nie jest składany. Ostatnio był nawet problem z nowym (!) kołem A...
Jak trafisz dobry egzemplarz albo włożysz kasę w remont skrzyni i hydrauliki będziesz zadowolony. Silnik ma sam w sobie wałki wyrównoważające więc musi działać na tych 700 obrotach jak zegareczek..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1446

@przemek mój błąd przeczytałem "mf" zamiast mi,a kolega wyżej wspominał o mf 60 km i tak skojarzylem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację nt tego na co zwrócić uwagę kupując MF 30XX. Są bardzo rzeczowe i na pewno mogą się przydać przy oględzinach.

Sprawdziłem też co kryje się pod nazwą MF 375-399 (informacja powyżej). Wydaje się że te modele są prostsze w budowie. Czy ktoś może użytkuje podobny?

Jeżeli tak to prosiłbym o jakieś informacje na ten temat.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez zinek8
      Witam
      Mam problem z chłodzeniem w Ursusie 11054 rok 2015 silnik Perkins 1104D-44T Turbodoładowany. Ciągnik miał wymieniana chlodnice na nowa w lutym tego roku i termostat ale objawy nie ustalały. Problem jest następujący ciągnik pracował w rozsiewaczu 600L po wymianie termostatu złapał temperaturę 80 stopni i po pewnym czasie usłyszałem jak piszczą paski wychodzę podnoszę maskę i patrze cały przód silnika zarzygany płynem, nie widać skąd płyn dokładnie leci bo wiatrak go rozrzuca wszędzie. Wróciłem do domu wyłączyłem motor i patrze szukam wycieku ale ciężko stwierdzić skąd leci. Sprawdziłem bagnet i olej ma troszkę dziwny odcień czy to możliwe że płyn idzie na olej? Czy to możliwe że w tym silniku po 397 mtg poszła uszczelka - zaznaczam nigdy nie był przegrzany prze zemnie. Ciągnik brany od dealera z pokazów demo tour może tam coś z nim porobili bo przeszedłem już nie mało na początku nie było mocy znamionowej, wymienili turbinę (obdarte łopatki), nie pomogło, przyjechał serwis Perkinsa zabrał pompę wtryskową do analizy przyjechali po 2 tyg zamontowali i troszkę było lepiej. Później kolejne awarie a to wyciek spod tylnego mostu, a to awaria klimatyzacji no i październik ubiegłego roku zaczął płyn znikać z naczynia wyrównawczego temperatura wzrastała i wywalało płyn przy większym obciążeniu. Fachowcy z Ursusa po 4 miesiącach od zgłoszenia wymienili chłodnice i to nie pomogło później termostat i teraz znów to samo. Może ktoś mi pomoże bo powiem szczerze że tracę nerwy a URSUS przeciągał naprawę jak się dało i teraz umywa ręce bo jeśli okaże się ze to pompa wody albo tuleja na silniku czy uszczelka pod głowica lub głowica to będę  to musiał naprawiac na własny koszt bo na silnik już jest po gwarancji. Zaznaczam ze jak zgłoszenie poszło o problemie to silnik był jeszcze na gwarancji ale opóźnienia w przyjazdach serwisantów Ursusa spowodowało że gwarancja się przedawniła Proszę o jakieś wskazówki sugestie co może być przyczyną awarii?. Dołączam zdjęcia może coś pomogą.











    • Przez kubatedi
      Żyto Dańkowskie Diament
      Co dac na pierwsze skracanie?
      1.Moduss start
      2.Medax max
      Co będzie bardziej skutneczne ?
    • Przez bartunio95
      Witam posiadam ursusa 4514 mam problem znim niedawno kupiłem pierwsza sprawa że niema siły na 4 biegu ciężko pod większe górki z przyczepą gdzie 60 pod te same górki z tą samą przyczepą na 5 niema problemu ciągnik nie puści nawet dymka tylko co zauważyłem że z wlewu oleju dosyć mocno wieje druga sprawa to podnośnik jak mam coś podniesionego żężoli jak sie olej troche zagrzeje na zimnym cisza i jak na ciepłym opuszcze to cisza jak ktoś coś wie z góry dzięki
    • Przez W1tcher
      Witam mam problem z moją 6 turbo  
      Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 
      I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614  
      pozdrawiam
    • Przez Kobra66
      Witajcie koledzy! Podpowiedźcie czy aby wyjąć zwolnicę tylną trzeba spuścić olej z tylnego mostu czy tylko ze zwolnicy ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.