Skocz do zawartości
maciek56

Problem z Bizonem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
maciek56    4

Witam Panowie. Mam problem ze swoim Z056, otoz problem polega na tym ze Bizon gubi duzo ziarna. Ziarno nie gubi sie na sitach lecz wylatuje przez sieczkarnie. Napiąłem pas od wytrzasaczy, opucilem fartuch na wytrzasaczach, obroty na mlocarni 1000, klepisko sciagniete do konca a ziarno caly czas wylatuje z wytrzasaczy prosto na sieczkanie . Nie mam juz pomyslow co moze byc tego przyczyna. Doradzcie cos Panowie bo juz skonczyly mi sie pomysly.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

balcerek1    91

Kolego masz za mocne zboża i bizon nie jest w stanie tego przerobić, czas na zmianę kombajnu ;p

Dobra odpowiedz.Dziwne że inne zachodnie kombajny nie gubią ziarna a rosną poplony po nich że aż miło ale przerób mają bardzo duży.Powiem tylko tyle obroty na młocarni 900 i wolniej jechać i jak masz dodatkowe grzebienie na wytrząsaczach to je wyrzuć i zależy jakie zborze kosisz to sprawdź czy otwarło już portki żeby się dodrze wymłacało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

Klepisko skręcone sprawdzałeś to czy patrzysz na skalę, w jakim stanie klepisko może przegięte.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek56    4

Wytrzasacze sa czyste, zakonczenia na wytrzasaczach tez sa. Gdy jade wolniej to poprostu mniej leci do zbiornika. Mam te dodatkowe grzebiebienie na wytrzasaczach, sprobuje je jutro zdemontowac.


Klepisko skrecone w takim sensie ze juz nie idzie ukrecic korba. Klepisko jest w dobrym stanie, ma ostre krawedzie, nie ma u nas kamieni na polach takze pogiete tez nie powinno byc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bbolas    0

znawca nie jestem ale gdzieś jest bład....po pierwsze wilgotność zboża...II to szczelina miedyz cepami a klepiskiem...III wygięcie klepiska lub cepów ?? IV nie takie obroty lub szczelina??....jesli bedzie wygiete klepisko i to nie duzo 2/3 mm i to juz robi robote ..potrafi zgubic ziarno....kazdy cep powinien byc w równej odległości (znajdz temat o wymiarze)...u mnie akurat ustawiam ze zawsze jakas "połówka" ziarna zostaje...jak dużo połówek zostaje to dopiero popuszczam klepisko ale tak aby nie zostało w kłosie...z sieczkarnia zawsze cieżko ustrawic bo mieli ale zobacz czy nie lezy juz na polu lub za hederem.....na polu nie dasz rady nic chyba ze recznie pozbierasz a za hederem to dziurawy heder lub błedne obroty motowideł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×