Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mackaz    3

Witam, 

wczoraj spiesząc się z pola najwidoczniej przebiłem 4 bieg do przodu. Bieg się zakleszczył i nie mogę go odkleszczyć. Nie mam pojęcia jak cofnąć ten bieg, lekkie pukanie też nic nie daje, siedzi mocno. Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?

post-136467-0-72615000-1469969173_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    267

Dziwne, podejrzewam że poszło ci łożysko w wałku, Mocno przecinakiem walić musi odejść.Potem zobaczy czemu tak sie stało. Tam nic nie ma to tylko przesuwka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukasz222    2418

Koła nie trzeba podnosić, wystarczy zluzować na lewej dźwigni przełożenie i skrzynia jest "odcięta" od dyfra. Też jestem zdania, że tam nie ma co się zaciąć, przesuwka musi zejść. Ona jest w ogóle na amen zablokowana czy razem z widełkami ma jakiś luz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackaz    3

Po mocniejszym uderzeniu udało się odblokować i okazało się, że skrzynia do remontu, ścięło zęby na przesuwce. Teraz szukanie części albo innej skrzyni. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    267

Tak myślałem, pewnie odkręciła sie nakrętka na wałku co łożysko trzyma. Mozna to wymienić bez rozbierania skrzyni. Trza ściągnąć skrzynie pośrednią, żółwia, obudowę, i wybić wałek 4 biegu z łożyskiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gipek69
      Witam wszystkich
      Szukam osób które posiadają ciągnik BELARUS ze skrzynią 24/12. Zależy mi na opisie przełożeń. Dostępności u dealerów. I opinie z użytkownia. Pozdrawiam
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
    • Przez salas89
      witam dzisiaj podczas orki zakleszczyla mi sie skrzynia biegów, i teraz nie moge przelaczyc z biegów polowych na szosowe  . A teraz pytanie do was jak ta skrzynie odkleszczyc , sa jakies sposoby aby to zrobic bez zagladania do skrzyni ?
    • Przez grzechu_master
      Witam,
      Od jakiegoś czasu walczę w problemem w moim Urusie 1934 (2007r). Mianowicie pod dużym obciążeniem podnośnika pojawiają się problemy z rozdzielaczem EHR Bosch. Po przełączeniu w skrajne położenie ( podnoszenie lub opuszczanie) potrafi się zaciąć. Objawia się to tym, że nie ma płynnej regulacji wysokości (na maksa podnosi i nie chce opuścić lub opuści i nie chce podnieść). Wymieniłem czujnik wysokości podnośnika ale też nie mam pewności czy on działa jak trzeba. Zachowuje się czasami jakby nie odczytywał odpowiedniego napięcia i nie przekazywał do sterownika. Dodatkowo jak już
      rozdzielacz się zatnie to jedynym rozwiązaniem jest ręczne przesunięcie suwaka w rozdzielaczu ( na cewkach są odpowiednie popychacze).
      Może ktoś z Was miał taki problem. Jeśli jest to możliwe może ktoś ma taki ciągnik i jest w stanie przesłać mi zdjęcia całej instalacji hydraulicznej przy rozdzielaczu. Proszę o pomoc.
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.