MichaLesyk

IHC 644 problem z odpaleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichaLesyk    2

witam od niedawna jestem posiadaczem Złomka tzn Internationala 644 :) maszyna kupiona w stanie agonalnym 

udało  się doprowadzic w wiekszej czesci do uzytkowania ów traktor 

lecz mam problem z odpalaniem gdyż polega to na tym ze ciagnik kręci ale nie odpala ani na zimnym ani na ciepłym najśmieszniejsze jest to ze wystarczy psiknac delikatnie samostartu w dolot i odpala na tknięcie , po odpalenie pracuje niemalze idealnie lecz delikatnie kopci  

dodam ze pompa byla regenerowana , świeca sprawna grzeje moze ktos juz mial z tym problem ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    3248

Jaki kolor dymu ? Wtryski też robiłeś ? Pompa rotacyjna czy rzędowa ? Jeśli rotacyjna to Boscha czy Cav ? Filtry powietrza nowe czy pamiętają jeszcze fabrykę, z której wyszły razem z ciągnikiem ? Na koniec zostaje sprawa wyprzedzenia-opóźnienia zapłonu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

caseihc    0

Silnik do remontu miałem to samo w 845 nawet w lecie nie chciał palic brak kompresji po wymianie pierscieni i regeneracji głowicy pali na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    747

przecież on się cieszy ze traktor doprowadził do stanu używalności a tu remont silnika mu sugerujesz? no cóż... malowanie stanu technicznego nie poprawi panie autor tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

silnik sprężanie ma dobre , pompa rotacyjna boscha , wtrysków jeszcze nie ruszałem

 


przecież on się cieszy ze traktor doprowadził do stanu używalności a tu remont silnika mu sugerujesz? no cóż... malowanie stanu technicznego nie poprawi panie autor tematu

 a skąd ty facet wiesz co bylo w nim robione ? śmieszy mnie takie dogryzanie komus na forum . i dla twojej wiadomosci ciągnik  nie byl malowany 

Edytowano przez MichaLesyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    747

no to jak zmierzyłeś kompresje i stwierdziłeś że jest dobre to jaki masz jeszcze problem? bez zastanowienia wpierw wtryski a potem pompka zasilająca i pompa wtryskowa do sprawdzenia... już z wiadomych powodów wymianę filtry pomijam. Dla mnie śmieszne jest wykładanie grubej kasy na remont pompy kiedy wcześniej nawet nie sprawdziło się wtrysków które najczęściej zawodzą w całym tym układzie

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

nie ma zadnej pompki zasilajacej jest tylko pompa boscha . pompa zostala wyslana do regeneracji bo ciagnik wogole nie odpalał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    3248

W tych ciągnikach nie ma pompek zasilających. Układ działa na zasadzie samocieku a pompa wtryskowa sama zasysa paliwo.To bardzo dobry układ a zwłaszcza z pompą Boscha. Nie przejmuj się dogryzaniem kolegów, którzy nawet koło takiego ciągnika nie stali :D Mamy demokrację i niech każdy pisze co chce...chociaż faktem jest, że są na forum tacy co lubią komuś przysrać ale taki jest cały internet...trzeba na to przymknąć oko i nie prowokować do dalszej dyskusji bo to takich tylko nakręca do dalszego przysrywania :D. Tak jak koledzy piszą sprawdź wtryski i oczywiście filtry powietrza bo nie napisałeś czy zmieniałeś a jak są zamulone to jest problem z odpaleniem. Możesz wyjąć filtry i spróbuj odpalić bez to zobaczysz czy robi różnicę. Na koniec tak jak pisałem odpowiednie wyprzedzenie zapłonu i musi chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

A na jaki kolor kopci. I jak założysz rurę na dolot po psiknięciu samostartu to chodzi normalnie.


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

ciagnik po odpaleniu na plaka pracuje normalnie ma moc delikatnie kopci na siwo . jutro wyciagne wtryski i zaloze nowe końcówki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

Są dwa powody tego problemu :

1. Zablokowane wtryskiwacze

2. Wypalona uszczelka pod głowicą


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

to jest trojka i on ciężko pali jak nasz ciapek,, musisz długo kręcić i nic nie zmienisz,ten typ tak ma, wiem bo tłumaczył mi jeden z użytkowników. holender, miał jeszcze 744, i tłumaczył o odpaleniu 644,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

trójka tzn ? sęk w tym ze mozna krecic do bólu i tak nie odpali wystarczy dosłownie jedno nacisniecie samostaru i gada 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    3248

to jest trojka i on ciężko pali jak nasz ciapek,, musisz długo kręcić i nic nie zmienisz,ten typ tak ma, wiem bo tłumaczył mi jeden z użytkowników. holender, miał jeszcze 744, i tłumaczył o odpaleniu 644,

Już wyżej pisałem o tych co nawet nie stali obok starego Internationala i widzę, że nie czytasz po kolei wszystkich wpisów :unsure:

Po co się wypowiadasz jak nie masz pojęcia o czym piszesz ? 644 ma 4 a nie 3 cylindry ! Nie masz pojęcia ani o tym konkretnym ciągniku ani chyba o żadnym jeśli uważasz, że 3 cylindry to trzeba kręcić do usranej śmierci bo ten typ tak ma....kto Ci takich głupot naopowiadał ???? Chyba jakiś handlarz żeby grata wcisnąć :lol: a potem tworzą się "legendy" i "mity"...ech szkoda gadać na takie głupie gadanie...

Człowiek ma problem i pyta a tu mało konkretów i co róż ktoś jakieś bajki albo porady w stylu jak nie pali stary traktor to kup sobie nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Lukasz123456
      Wyswietlacz cyfrowy nic mi nie pokazuje jak zapale ciągnik. Jedynie jak włączę zapłon to pokazuje kontrolke od ładowania . A jak włączę na świecie żarową to pokazuje motogodziny . Jak to można naprawić? 
    • Przez Lukasz123456
      Witam jestem w trakcie rozbierania przystawki od napędu przedniego case 4230 pod tylnym mostem .w przytawce jest wałek  i zastanawiam się czy go wyciągnąć i jesl i go wyciągnę to jak to włożyć z powrotem .czy będę musiał coś jeszcze rozebrać bo chce ściągnąć całą przystawkę.  Czy mógłby ktoś opisać mi jak to rozebrać i potem złożyc .  Z góry dzięki za podpowiedzi
    • Przez nowalkopol
      Panowie/Panie, sprawa jest tego typu: zdarza się u mnie w Case MX 110, że ma problem z rozruchem silnika. (Chodzi tutaj o układ rozrusznika a nie o silnik). Po przekręceniu kluczyka wpierw słychać tykniecie cewki przy pompie. Następnie słychać tykniecie w rozruszniku. Akumulatory sprawne. Cewka na rozruszniku nowa. Szczotki w rozruszniku i ogólnie rozrusznik jest ok. Poprawiłem (wymieniłem na nowe) styki przy takich przekaźnikach pod maską. Ogólnie jak złapie to pali od strzału. Tylko ten rozrusznik czasem złapie czasem nie. Gdzie dalej szukać? Mieliście taki przypadek?
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.