MichaLesyk

IHC 644 problem z odpaleniem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MichaLesyk    2

witam od niedawna jestem posiadaczem Złomka tzn Internationala 644 :) maszyna kupiona w stanie agonalnym 

udało  się doprowadzic w wiekszej czesci do uzytkowania ów traktor 

lecz mam problem z odpalaniem gdyż polega to na tym ze ciagnik kręci ale nie odpala ani na zimnym ani na ciepłym najśmieszniejsze jest to ze wystarczy psiknac delikatnie samostartu w dolot i odpala na tknięcie , po odpalenie pracuje niemalze idealnie lecz delikatnie kopci  

dodam ze pompa byla regenerowana , świeca sprawna grzeje moze ktos juz mial z tym problem ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2311

Jaki kolor dymu ? Wtryski też robiłeś ? Pompa rotacyjna czy rzędowa ? Jeśli rotacyjna to Boscha czy Cav ? Filtry powietrza nowe czy pamiętają jeszcze fabrykę, z której wyszły razem z ciągnikiem ? Na koniec zostaje sprawa wyprzedzenia-opóźnienia zapłonu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

caseihc    0

Silnik do remontu miałem to samo w 845 nawet w lecie nie chciał palic brak kompresji po wymianie pierscieni i regeneracji głowicy pali na dotyk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    620

przecież on się cieszy ze traktor doprowadził do stanu używalności a tu remont silnika mu sugerujesz? no cóż... malowanie stanu technicznego nie poprawi panie autor tematu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

silnik sprężanie ma dobre , pompa rotacyjna boscha , wtrysków jeszcze nie ruszałem

 


przecież on się cieszy ze traktor doprowadził do stanu używalności a tu remont silnika mu sugerujesz? no cóż... malowanie stanu technicznego nie poprawi panie autor tematu

 a skąd ty facet wiesz co bylo w nim robione ? śmieszy mnie takie dogryzanie komus na forum . i dla twojej wiadomosci ciągnik  nie byl malowany 

Edytowano przez MichaLesyk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    620

no to jak zmierzyłeś kompresje i stwierdziłeś że jest dobre to jaki masz jeszcze problem? bez zastanowienia wpierw wtryski a potem pompka zasilająca i pompa wtryskowa do sprawdzenia... już z wiadomych powodów wymianę filtry pomijam. Dla mnie śmieszne jest wykładanie grubej kasy na remont pompy kiedy wcześniej nawet nie sprawdziło się wtrysków które najczęściej zawodzą w całym tym układzie

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

nie ma zadnej pompki zasilajacej jest tylko pompa boscha . pompa zostala wyslana do regeneracji bo ciagnik wogole nie odpalał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2311

W tych ciągnikach nie ma pompek zasilających. Układ działa na zasadzie samocieku a pompa wtryskowa sama zasysa paliwo.To bardzo dobry układ a zwłaszcza z pompą Boscha. Nie przejmuj się dogryzaniem kolegów, którzy nawet koło takiego ciągnika nie stali :D Mamy demokrację i niech każdy pisze co chce...chociaż faktem jest, że są na forum tacy co lubią komuś przysrać ale taki jest cały internet...trzeba na to przymknąć oko i nie prowokować do dalszej dyskusji bo to takich tylko nakręca do dalszego przysrywania :D. Tak jak koledzy piszą sprawdź wtryski i oczywiście filtry powietrza bo nie napisałeś czy zmieniałeś a jak są zamulone to jest problem z odpaleniem. Możesz wyjąć filtry i spróbuj odpalić bez to zobaczysz czy robi różnicę. Na koniec tak jak pisałem odpowiednie wyprzedzenie zapłonu i musi chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

A na jaki kolor kopci. I jak założysz rurę na dolot po psiknięciu samostartu to chodzi normalnie.


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

ciagnik po odpaleniu na plaka pracuje normalnie ma moc delikatnie kopci na siwo . jutro wyciagne wtryski i zaloze nowe końcówki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Valtra123    32

Są dwa powody tego problemu :

1. Zablokowane wtryskiwacze

2. Wypalona uszczelka pod głowicą


Uwielbiam ryk silników podczas orki , uwielbiam jeździć z pełnymi dwiema przyczepami , a także kosić bizonem i słuchać jego pomruku i wycia . Oczywiście zachęcam do polubienia moich postów . Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

to jest trojka i on ciężko pali jak nasz ciapek,, musisz długo kręcić i nic nie zmienisz,ten typ tak ma, wiem bo tłumaczył mi jeden z użytkowników. holender, miał jeszcze 744, i tłumaczył o odpaleniu 644,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichaLesyk    2

trójka tzn ? sęk w tym ze mozna krecic do bólu i tak nie odpali wystarczy dosłownie jedno nacisniecie samostaru i gada 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2311

to jest trojka i on ciężko pali jak nasz ciapek,, musisz długo kręcić i nic nie zmienisz,ten typ tak ma, wiem bo tłumaczył mi jeden z użytkowników. holender, miał jeszcze 744, i tłumaczył o odpaleniu 644,

Już wyżej pisałem o tych co nawet nie stali obok starego Internationala i widzę, że nie czytasz po kolei wszystkich wpisów :unsure:

Po co się wypowiadasz jak nie masz pojęcia o czym piszesz ? 644 ma 4 a nie 3 cylindry ! Nie masz pojęcia ani o tym konkretnym ciągniku ani chyba o żadnym jeśli uważasz, że 3 cylindry to trzeba kręcić do usranej śmierci bo ten typ tak ma....kto Ci takich głupot naopowiadał ???? Chyba jakiś handlarz żeby grata wcisnąć :lol: a potem tworzą się "legendy" i "mity"...ech szkoda gadać na takie głupie gadanie...

Człowiek ma problem i pyta a tu mało konkretów i co róż ktoś jakieś bajki albo porady w stylu jak nie pali stary traktor to kup sobie nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez manieks120
      Witam. Zaczynam poważne poszukiwania ciągnika Case: 844XL 845XL 856XL 885XL 895XL 985XL 995XL ( te modele wchodzą w grę), chciałbym dowiedzieć się o nich jak najwięcej żeby nie wpakować się na jakąś minę. Zaczynając od początku chciałbym się dowiedzieć czy warto kupić model z turbo czyli np 856XL , czy jest dużo mocniejszy, czy dużo więcej pali czy np nie ma problemów z tymi turbinami. Potem skrzynie , jakie występowały, czy były jakieś szybkie, jak to rozpoznać, której lepiej nie kupować, czy różnią się czymś te z biegami z lewej strony z tym które posiadają je z prawej, na które zwrócić szczególną uwagę przy kupnie bo posiadają jakieś bolączki. Czy były np: inne przednie mosty przednie , podnośniki, kabiny itp. Czy klima to naprawdę rzadkość w nich ? Czy któreś modele były delikatniejsze? Gdzieś czytałem że były wersje z przednim napędem manualnym i na przycisk , za i przeciw. Ogólnie bolączki tych modeli , z jaką usterką nie kupić żeby nie poszło to w tysiące. Docenię też opinię użytkowników tego modelu, wszystkie spostrzeżenia czy w kabinie jest dobra widoczność itp. Ogólnie zależy mi żebym dowiedział się o nich jak najwięcej, docenię każdy link w którym będę mógł o nich więcej poczytać i poszerzyć wiedzę. Dodam tylko że uparłem się akurat na ten konkretny ciągnik ze względu na opinię że są bardzo wytrzymałe. Za każdą odpowiedź z góry dziękuję i myślę że przybliży mnie bardziej do tej maszyny
    • Przez qwerty123
      Witam.
      Mam problem w swoim jx, walnęło coś na sprzęgle.Nie mogę odpalić bo pedał cały wpada, próbowałem linkę naciągnąć ale skończyła się regulacja, pedał dalej zapadnięty.Nie odbija w ogóle ta dzwigienka do której przymocowana jest linka.Czy to może być docisk?Da się jakoś odpalić i ew. zmieniać biegi na zgaszonym by dojechać pod dach? 
      Dodam tylko że wcześniej już wiedziałem że sprzęgło do wymiany bo miałem zgrzyt podczas manewrowania rewersem do przodu(ciągnik musiał stać w miejscu bo zgrzytało) do tyłu działało w miarę normalnie.
    • Przez Mat222
      witam mam zamiar kupić case IH mxu 110 jest z silnikiem cumminus-a
      i właśnie jakby się mógł ktoś wypowiedzieć czy te silniki są wytrzymałe i jak się sprawują te silniki montowane w case
      ile motogodzin wytrzymują??
    • Przez Damianek94
      Witam. W moim Case Puma 160 wyświetla się komunikat o konieczności przeprowadzenia „light service” i „heavy service”. 
      Przytrzymywanie przycisku „książka&klucz” nic nie pomaga.
      Ma ktoś jakiś sposób na to?
      Pozdrawiam 
       
    • Przez mjurgonski
      Witam . Mam problem z case mx 100c , gdy go odpale i chce ruszyć włączając rewers  do porzodu zapala sie pomarańczowa kontrolka N i wtedy juz nawet do tylu nie chce jechać, jednak gdy go ponownie odpale i włączenie rewers  na tył to do tylu jedzie . Jaka może być przyczyna?  
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.