Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie

Problem dotyczy Lamborghini Grand Prix z 2007 roku bez pół biegów który posiada tura. Ciągnik posiadam od niedawna
Mianowicie problem jest następujący zauwazylem że tur zaczął lekko słabnąć przerzucałem bele (ok 30 owijając je ) i na ostatnich musiałem wciskać gaz do końca by powoli je podniósł. Podnośnik (na którym był przypięty obciążnik) też nie ma siły. W międzyczasie układ chydrauliczny zacinal się na chwilę że nie dało się kierować ale po 20-30 sekundach się odblokowywał.

Na początek dolałem trochę oleju bo był poniżej stanu nie pomogło później wymieniłem filtry (są 3; dwa do jednej pomby i jeden do pompy od wspomagania) dalej nie pomogło teraz obeszlem pierwszy rozdzielacz (od hamulców hydraulicznych) i kolejny od tura dalej nic i nie wiem czego szukać... Pompa tak szybko by się nie skończyła

Dodam że tam olej jest w dwóch miejscach w bloku do pomby od wspomagania w górnym zbiorniku którego jak zauważyłem pompuje powyzej 1100 obrotów i jak jest mniej obrotów to ta pompa nie ma oleju a druga pompa ciągnie z bloku (tam też szkiełkiem sprawdza się stan) zasila resztę hydrauliki i pompuje do zbiorniczka
Na zegarze na wyjściach z tyłu też pokazuje za słabe ciśnienie ktore różnie gdy zwiększe ciśnienie
Słyszałem jeszcze o jakimś siteczku w bloku które w lambo lubi się zapchać ale nwm gdzie go szukać no chyba że coś innego???

Z góry dzięki za odpowiedź

A w razie coś może ktoś zna dobrego mechanika od tego lub tani serwis z okolic Szczytna lub w stronę Ostrołęki


Po głębszej analizie doszlem że obie pompy się szybko grzeją i jest dużo powietrza w układzie, które nie chce zejść
W orbitrolu też słychać powietrze i czasem w ogóle się zacina ale to jak jest mniej oleju w górnym zbiorniczku który pompuje się się powyzej ok 1200 obrotów i też z powietrzem

Edytowane przez TakiZmazur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez latajacyholender
      Witam,
      MASSEY FERGUSON 6270 2003rok
      Podczas orki ciągnik traci moc i po chwili odzyskuje, przy wciśniętym gazie nawet w podłogę dopiero po chwili obroty rosną.
      Odpala równo, ładnie pracuje, nie dymi.
      Podejrzewam problem z paliwem i mam zamiar wymienić filtry paliwowe (ponoć pasują z starszych modeli MF).
      Czytałem, że są gdzieś sitka do czyszczenia:
      - Na zasilaniu pompy wtryskowej,
      - W ręcznej pompce,
      - Gdzieś jeszcze?
      Do sprawdzenia membrana w ręcznej pompce i membrana w pompie wtryskowej (tu moje pytanie czy jest możliwa ewentualnej wymiany bez demontażu pompy).
       
       
    • Przez Bartek2997
      Witam
      Jakis czas temu wymieniłem olej W skrzyni biegów w swoim 3060 wraz z filtrtem i po wymianie zaczął sie problem,mianowicie jak traktor się nagrzeje czyli mniej więcej po 15 minutach, pojawia się wycie/hałas z okolic pokrywy pompy oleju. Filtr oleju to jakiś zamiennik od samochodu ciężarowego i jest 2x większy niż orginał,ale wcześniej był założony taki sam i było ok. Wcześniej był zalany olejem Agrol ale poczytałem trochę i kupiłem Shell Spirax S4 TXM. Podnośnik i cała hydraulika działa normalnie.
      Czy ktośmiał podobny problem?
      Od czego można by zacząć sprawdzac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v